eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa drobnego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Kraków: Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 194519 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Okulistyczny w Krakowie , ul. Dożynkowa 61, 31-234 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4154499, faks 012 4154499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wso.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w podziale na 14 pakietów : PAKIET I. DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU PAKIET II. IGŁY SPECJALISTYCZNE - KANIULA TYPU ANEL PAKIET III. MATERIAŁY STOSOWANE W USG I EKG PAKIET IV. MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU PAKIET V. FOLIA OPERACYJNA PAKIET VI. RURKI INTUBACYJNE PAKIET VII. INNY DROBNY SPRZĘT STOSOWANY W ANESTEZJOLOGII PAKIET VIII. RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE PAKIET IX. RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE PAKIET X. MATERIAŁY MEDYCZNE STOSOWANE W STERYLIZACJI PAKIET XI. TESTY DO KONTROLI SPRZĘTU I PROCESÓW STERYLIZACJI PAKIET XII. POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE PAKIET XIII. INNE MATERIAŁY OKULISTYCZNE PAKIET IV. NOŻE OKULISTYCZNE.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Podmioty działające wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy podmioty działające wspólnie zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przedłożyć zamawiającemu przed zawarciem umowy kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej umowę konsorcjum). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający wymaga , aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w pkt 1 a-c. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych: - należy przedłożyć wypisy z rejestru dla każdego ze wspólników - należy przedłożyć umowę spółki, 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Oświadczenie Wykonawcy o tym, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b)w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ c)w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Deklaracja zgodności CE dla oferowanego asortymentu ALBO oświadczenie o jego posiadaniu i zobowiązaniu się do okazania na każde żądanie Zamawiającego. 5. Oryginał lub potwierdzona kopia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, podpisywania dokumentów składających się na ofertę i innych składanych w toku postępowania oraz do zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy nie wynika to z dokumentów, o których mowa w pkt a 1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Okulistyczny; 31-234 Kraków , ul. Dożynkowa 61 (Budynek Dyrekcji - Sekretariat, pok. nr 4).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Okulistyczny; 31-234 Kraków , ul. Dożynkowa 61 (Budynek Dyrekcji - Sekretariat, pok. nr 4).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, obejmuje 21 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - IGŁY SPECJALISTYCZNE - KANIULA TYPU ANEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - IGŁY SPECJALISTYCZNE - KANIULA TYPU ANEL, obejmuje 1 pozycję tj. igły kaniule do dróg łzowych typu Anel, wykonane ze stali nierdzewnej, wielokrotnego użytku w ilości 30 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - MATERIAŁY STOSOWANE W USG I EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - MATERIAŁY STOSOWANE W USG I EKG, obejmuje 8 pozycji min. elektrody do EKG, żele do EKG i USG, papier do USG i EKG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, obejmuje 3 pozycje tj. maski chirurgiczne i czepki operacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V - MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, obejmuje 2 pozycje tj. folię operacyjną typu OPSITE oraz folię operacyjną typu NOBADERM.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - RURKI INTUBACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI - RURKI INTUBACYJNE, obejmuje 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - INNY DROBNY SPRZĘT STOSOWANY W ANESTEZJOLOGII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VII - INNY DROBNY SPRZĘT STOSOWANY W ANESTEZJOLOGII, obejmuje 4 pozycje min. maski tlenowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII - RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII - RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE, obejmuje 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX - RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IX - RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE, obejmuje 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - MATERIAŁY MEDYCZNE STOSOWANE W STERYLIZACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet X - MATERIAŁY MEDYCZNE STOSOWANE W STERYLIZACJI, obejmuje 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI - TESTY DO KONTROLI SPRZĘTU I PROCESÓW STERYLIZACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XI - TESTY DO KONTROLI SPRZĘTU I PROCESÓW STERYLIZACJI, obejmuje 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII - POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XII - POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE, obejmuje 1 pozycję.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII - INNE MATERIAŁY OKULISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XIII - INNE MATERIAŁY OKULISTYCZNE, obejmuje 6 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet XIV - NOŻE OKULISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XIV - NOŻE OKULISTYCZNE, obejmuje 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.