eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Usługa wykonywania obsługi bankowej polegajaćej na wypłatach gotówkowych oraz dokonywaniu przelewów świadczeń z rachunku PUP Włocławek na konta osobiste bezrobotnych zarejhestrowanych w Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Kowalu i w Filii Powiatowego Urzędu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Włocławek: Usługa wykonywania obsługi bankowej polegajaćej na wypłatach gotówkowych oraz dokonywaniu przelewów świadczeń z rachunku PUP Włocławek na konta osobiste bezrobotnych zarejhestrowanych w Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Kowalu i w Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Lubrańcu.
Numer ogłoszenia: 194497 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2322941, fax 054 2314526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonywania obsługi bankowej polegajaćej na wypłatach gotówkowych oraz dokonywaniu przelewów świadczeń z rachunku PUP Włocławek na konta osobiste bezrobotnych zarejhestrowanych w Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Kowalu i w Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Lubrańcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Umowa na usługę wyplaty świadczeń będzie zawarta na okres 5 lat obejmować będzie zarówno wyplaty gotówkowe jak i dokonywanie przelewów na konta bezrobotnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien zapoznać się zw wszystkimi rozdziałami SIWZ. O udzielenie zamowienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę. Oferta musi zawierać wszystki dokumenty wymienione w SIWZ.Oferta powinna być sporządzona na piśmie w języku polskim. Jedynym kryterium oceny ważnych ofert jest wysokość prowizji wyrażona w procentach do dwóch miejsc po przecinku od wszystkich operacji związanych z wyplatą świadczeń bezrobotnym- 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaza dokumentów zawiera SIWZ dotyczaca niniejszego postępowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady. pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie obsługi bankpwej polegajaćej na wypłatach gotówkowych oraz dokonywaniu przelewów świadczen z rachunku PUP Wlocławek na konta osobiste bezrobotnych zarejestrowanych w Filii PuP w Kowalu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń bezrobotnym zgodnie z właściwością miejscową Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Kowalu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie obsługi bankwej polegającej na wypłatach gotówkowych oraz dokonywaniu przelewów świadczęn z rachunku PUp Wlocławek na konta osobiste bezrobotnych zarejestrowanych w Filii PUP w Lubrańcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obsługi bankowej bezrobotnych zgodnie z właściwością miejscową Filii PUP w Lubrancu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.