eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Naruszewo › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Radzymin



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Naruszewo: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Radzymin
Numer ogłoszenia: 194466 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128346 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Naruszewo, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie, tel. 23 663 10 51, faks 23 663 10 51 wew. 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Radzymin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Lokalizacja obiektu Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej zlokalizowanej na działkach nr ewidencyjny 116/1, 116/2 (powierzchnia działek 1 580 m2) w miejscowości Radzymin w gminie Naruszewo. Działki nie są zabudowane i nie są ogrodzone. 2. Przedmiot i zakres inwestycji 1) Projektowany budynek usługowo - gospodarczy jest parterowy, niepodpiwniczony. Konstrukcja dachu drewniana (część dachu konstrukcja tradycyjna płatwiowo - kleszczowa, część wiązary deskowe), pokryta blachodachówką (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji prac). Ściany murowane warstwowe. Ściany zewnętrzne ocieplone styropianem grubości 15 cm, system BSO. Tynk zewnętrzny akrylowy w kolorze jasnym (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji prac). Wykonać należy pełen zakres robót budowlanych, instalacyjnych - sanitarnych i elektrycznych. Zakres zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu (w tym m.in. wykonanie nawierzchni z kostki, krawężników, opaski wokół budynku szer. 50 cm wyłożonej kostką brukową, urządzenie terenów zielonych oraz wykonanie ogrodzenia). 2) Obiekt będzie wyposażony w: a) instalację centralnego ogrzewania z własnej kotłowni; kocioł na paliwo stałe opalany ekogroszkiem; zaprojektowano instalację c.o. w układzie dwururowym z rozdziałem dolnym, w układzie pompowym systemu zamkniętego; na kondygnacji przyziemia przewidziano poprowadzenie rur w posadzce w warstwie styropianu; po zamontowaniu instalacji c.o. należy przeprowadzić próbę szczelności oraz próbę instalacji na gorąco wraz z regulacją; po przeprowadzeniu z pozytywnym wynikiem próby szczelności, można przystąpić do zakrycia przewodów; b) instalację wodociągową z projektowanego przyłącza; Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić i uzgodnić termin rozpoczęcia prac związanych z wykonaniem przyłącza wodociągowego z Zakładem Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie; przed podłączeniem zamontowanej instalacji wodnej do sieci, należy poddać ją w całości próbie ciśnieniowej na szczelność; następnie sprawdzoną instalację należy poddać płukaniu wodą, aż do uzyskania pozytywnego wyniku badania bakteriologicznego; użytkowa woda ciepła będzie przygotowywana w podgrzewaczu pojemnościowym elektrycznym w kotłowni, c) instalację oświetleniową elektryczną z istniejącego przyłącza energetycznego NN, d) instalację odgromową, e) instalację kanalizacyjną do zbiornika bezodpływowego o pojemności 10 m3, f) składowanie nieczystości stałych do pojemnika na śmieci, g) kanalizację deszczową - wody opadowe z dachu budynku przejmowane będą przez rynny i rury spustowe (z PVC) oraz rozprowadzane powierzchniowo po terenie, h) wentylację pomieszczeń - grawitacyjną i mechaniczną wyciągową oraz rozszczelniane okna. 3. Zestawienie powierzchni i kubatury. 1) Zakres zadania obejmuje budowę świetlicy z zapleczem oraz kotłowni dla całego obiektu: a) powierzchnia zabudowy: 291, 00 m2, b) powierzchnia użytkowa: 256, 16 m2, c) kubatura: 1 260, 00 m3, d) drogi i place: 430, 00 m2, e) łączna powierzchnia zabudowy: 721, 00 m2. 2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 3) Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 4) Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 5) Zamawiający posiada decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i pozwolenie na budowę świetlicy wiejskiej nr 727/2010 wydaną w dn. 30.11.2010 r. przez Starostwo Powiatowe w Płońsku (AB.7351/797/2010). 6) Podstawą ustalenia wynagrodzenia będzie kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie: wytycznych SIWZ, projektu budowlanego, STWiOR, przedmiaru robót. Zamawiający wymaga, aby do kosztorysu ofertowego załączona została tabela wartości elementów scalonych. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia, którym są roboty budowlane, należy wykonać zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: a) stanowiska: Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej w sprawie zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym (Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić ww. organy o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania), b) wypełniony dziennik budowy zawierający m.in. potwierdzenie przez uprawnionego geodetę dokonania inwentaryzacji, potwierdzenie przez Inspektora Nadzoru zakończenia robót, c) protokoły z przeprowadzonych prób i badań, d) oświadczenie Kierownika budowy o zgodności wykonania robót budowlanych z opisem przedmiotu zamówienia, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obwiązującymi normami i przepisami, e) oświadczenie Kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także, w razie korzystania, również dróg oraz sąsiednich nieruchomości, f) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji, g) dokumenty (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez Kierownika budowy), h) gwarancje na zamontowane wyposażenie i urządzenia, i) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania wraz z uzyskanymi decyzjami odpowiednich organów, j) inne niezbędne do rozpoczęcia czynności odbioru dokumenty, o ile są wymagane SIWZ, umową, dokumentacją projektową, k) inwentaryzację powykonawczą (lub oświadczenie o złożeniu inwentaryzacji w POGiK). 3) W przypadku nie dostarczenia wszystkich dokumentów przez Wykonawcę, powiadomienie o zakończeniu robót będzie uznane za bezskuteczne do momentu uzupełnienia ostatniego z wymaganych dokumentów. Czas na wyznaczenie przez Zamawiającego odbioru końcowego będzie liczony od momentu uzupełnienia ostatniego z wymaganych dokumentów. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Użyte przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej nazwy urządzeń i materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje Zamawiającego. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 5) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 6) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy (Załącznik Nr 9 do SIWZ). 7) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych, zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji prac, który będzie stanowił załącznik do umowy: a) Harmonogram posłuży również do określenia, kiedy i w jakiej wysokości realizowane będą płatności za wykonanie przedmiotu umowy. b) Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić harmonogram rzeczowo - finansowy zgodnie z założeniem, że wynagrodzenie rozliczone fakturą częściową nastąpi po zrealizowaniu 50% zakresu przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013 zgodnie z umową o przyznanie pomocy nr 00353-6922-UM0700307/10 RW.II/AR/0219.4-307/10 na realizację operacji pn. Odbudowa miejscowości Radzymin poprzez budowę świetlicy wiejskiej zawartą z Samorządem Województwa Mazowieckiego w Warszawie w dn. 31 stycznia 2012 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artur Rafał Kaczorowski Przedsiębiorstwo Usługowe, ul. Majora Henryka Sucharskiego 8/50, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 791635,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 584262,44

  • Oferta z najniższą ceną: 584262,44 / Oferta z najwyższą ceną: 771165,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.