eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przebudowa pomieszczeń Przychodni Rejonowej SPZOZ w Rudzie Śląskiej przy ul. Ks.J.Niedzieli 51B

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Ruda Śląska: Przebudowa pomieszczeń Przychodni Rejonowej SPZOZ w Rudzie Śląskiej przy ul. Ks.J.Niedzieli 51B
Numer ogłoszenia: 194458 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Rejonowa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Ks. J. Niedzieli 51B, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2421 279, faks 032 2420384.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozniedzieli.laborex.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń Przychodni Rejonowej SPZOZ w Rudzie Śląskiej przy ul. Ks.J.Niedzieli 51B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń Przychodni Rejonowej SPZOZ w Rudzie Śląskiej przy ul. Ks.J.Niedzieli 51B - obejmująca przebudowę pomieszczeń parteru i I piętra w zakresie ich dostosowania, w związku z przeniesieniem pomieszczeń znajdujących się na II i III piętrze oraz przebudowę układu zasilania energii elektrycznej z uwagi na rozdział zasilania II i III piętra od reszty przychodni. Po przebudowie przychodnia zajmować będzie pomieszczenia na parterze i I piętrze budynku. Zakres robót budowlanych obejmuje: rozbiórkę ścian działowych, demontaż konstrukcji osłonowej rejestracji, demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, demontaż części okładzin ściennych i podłogowych, wykonanie nowych ścian działowych, montaż stolarki drzwiowej, montaż okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, tynkowanie części ścian i sufitów, montaż ścian działowych systemowych w fizykoterapii, przeniesienie wentylacji z II piętra na I piętro - fizykoterapii, wykonanie podejść wod.-kan., -biały montaż, urządzeń wod-kan., wykonanie okładzin klatki schodowej, montaż rolet oddzielających, montaż oznaczeń pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych, roboty porządkowe i wykończeniowe, montaż elementów zabudów (mebli itp.), przebudowa instalacji elektrycznej, rozdział zasilania instalacji elektrycznej, instalacja oświetlenia pomieszczeń parteru i I piętra..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 porównywalne roboty budowlane polegające na: wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynkach o wartości robót minimum 130 000,- zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potencjał techniczny - nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą/ami zdolną/ymi do wykonania zamówienia tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacja ekonomiczna i finansowa - nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie uproszczonej w oparciu o załączniki nr 6, 6a, 6b, 6c do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, tj.: POSTANOWIENIA KOŃCOWE § 13 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: - działania sił wyższych, - wystąpienia nieprzewidywalnych skutków eksploatacji górniczej, - wystąpienia nieprzewidywalnych wad, braków lub rozbieżności w dokumentacji projektowej, - udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z winy Wykonawcy (np. wstrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy, nieterminowe przekazanie terenu budowy); - zmian będących następstwem działania organów administracji państwowej, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z powyższych okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności celem dokończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. 2) Zmiany ilości tj. w przypadku gdy ilości podane w przedmiarze robót, będącym podstawą obliczonego wynagrodzenia kosztorysowego, nie odpowiadają rzeczywistym ilościom robót niezbędnych do wykonania; 3) Zmiany technologiczne, które zostały przyjęte/wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej, technicznej, w szczególności: - niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji, wycofaniem tych materiałów, urządzeń, - pojawienie się na rynku części, materiałów, urządzeń, technologii wykonania przedmiotu umowy - nowszej generacji, - konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałów, gdyż zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, lub ze względu na zmiany obowiązującego prawa, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z powyższych okoliczności wynagrodzenie nie ulega podwyższeniu. 4) Zmiany wynagrodzenia, w przypadku gdy: - w toku wykonywania przedmiotu umowy zarządzenie właściwego organu państwowego zmieniło wysokość cen lub stawek obowiązujących dotychczas w obliczeniach kosztorysowych. Nie dotyczy to jednak należności uiszczonej za materiały lub robociznę przed zmianą stawek lub cen; - ograniczenia przez Zamawiającego zakresu robót, - w toku wykonywania umowy okaże się, iż ilości podane w przedmiarze robót, będącym podstawą obliczonego wynagrodzenia kosztorysowego, nie odpowiadają rzeczywistym ilościom robót niezbędnych do wykonania, - w toku wykonywania umowy nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. 5) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 6) Pozostałe zmiany: - zmiany osobowe (np. zmiany osób wyznaczonych do kontaktów, ze strony Zmawiającego, Wykonawcy. Zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po zaakceptowaniu przez Zmawiającego); - zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego; - zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę, po zaakceptowaniu przez Zmawiającego; - zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną (np. dane adresowe Zamawiającego, Wykonawcy; zmiana nr rachunku bankowego); W przypadku wystąpienia którejkolwiek zmiany, zawartej w pkt 6 - nie jest wymagana forma aneksu. Zmiana następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie. W przypadku zgłoszenia zmian przez Wykonawcę wymagana jest akceptacja ze strony Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy, z zastrzeżeniem pkt 6 zawartego w ust. 2 niniejszego paragrafu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozniedzieli.laborex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Rejonowa SP ZOZ w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach przy ul. Ks.J.Niedzieli 51B - III piętro, pokój - Kierownika Przychodni, w godzinach od 8:00 do 18:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 16:00, miejsce: Przychodnia Rejonowa SP ZOZ w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach przy ul. Ks.J.Niedzieli 51B - III piętro, pokój - Kierownika Przychodni,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) niniejszego rozdziału SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.