eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - zakup i montaż elementów placów zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy szkołach na terenie Gminy Zamość

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Zamość: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - zakup i montaż elementów placów zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy szkołach na terenie Gminy Zamość
Numer ogłoszenia: 19444 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość , Kalinowice 148, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 616 72 74, faks 084 616 72 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - zakup i montaż elementów placów zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy szkołach na terenie Gminy Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Zespole Szkół w Sitańcu. Zadanie 2. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej w Mokrem. Zadanie 3. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej w Borowinie Sitanieckiej. Zadanie 4. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej w Wólce Wieprzeckiej. Zadanie 5. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Zespole Szkół w Żdanowie. Zadanie 6. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Zespole Szkół w Płoskiem. Zadanie 7. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej w Zawadzie. w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie podzielone jest na następujące zadania: Zadanie 1. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Zespole Szkół w Sitańcu. Zadanie 2. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej w Mokrem. Zadanie 3. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej w Borowinie Sitanieckiej. Zadanie 4. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej w Wólce Wieprzeckiej. Zadanie 5. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Zespole Szkół w Żdanowie. Zadanie 6. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Zespole Szkół w Płoskiem. Zadanie 7. Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej w Zawadzie. 3. Szczegółowe zakresy zakupu wyposażenia placów zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem zawarte są w załącznikach do SIWZ. Zadanie 1 - Załącznik Nr 1 do SIWZ - ZS Sitaniec zawiera załączniki nr 1 a, 1 b Zadanie 2 - Załącznik Nr 2 do SIWZ - SP Mokre zawiera załączniki 2 a, 2 b Zadanie 3 - Załącznik Nr 3 do SIWZ - SP Borowina Sitaniecka zawiera załączniki 3 a, 3 b Zadanie 4 - Załącznik Nr 4 do SIWZ - SP Wólka Wieprzecka zawiera załączniki 4 a, 4 b Zadanie 5 - Załącznik Nr 5 do SIWZ - ZS Żdanów zawiera załączniki 5 a, 5 b Zadanie 6 - Załącznik Nr 6 do SIWZ - ZS Płoskie zawiera załączniki 6 a, 6 b Zadanie 7 - Załącznik Nr 7 do SIWZ - SP Zawada zawiera załączniki 7 a, 7 b Miejscem realizacji zadań są: Zespół Szkół w Sitańcu Sitaniec 422 22-400 Zamość , Szkoła Podstawowa w Mokrem Mokre 303 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej Borowina Sitaniecka 49 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej Wólka Wieprzecka 10 22-470 Zwierzyniec, Zespół Szkół w Żdanowie Żdanów 124 22-400 Zamość, Zespół Szkół w Płoskiem Płoskie 139 22-400 Zamość, Szkoła Podstawowa w Zawadzie Zawada 46 22-400 Zamość.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.61.10 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.62.30.00 - 45.62.30.00 45.26.23.10 - Zbrojenie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań: ocena spełnienia tego warunku obywać się będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy. ( Załącznik nr 9 do SIWZ )

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej prawidłowo i ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę rozbudowę lub przebudowę i urządzenie placu zabaw o wartości min. 70 000,00 brutto. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy ( Załącznik nr 9 do SIWZ) - wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeni okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania ( Załącznik nr 12 do SIWZ )

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym Zakresie zamawiający wymaga , aby wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia oraz odpowiednim potencjałem technicznym. - Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Załącznik Nr 9 do SWIZ ). Składając oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu Wykonawca oświadcza również, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia oraz odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym Zakresie zamawiający wymaga , aby wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia oraz odpowiednim potencjałem technicznym. - Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Załącznik Nr 9 do SWIZ ). Składając oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu Wykonawca oświadcza również, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia oraz odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • : zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik Nr 9 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy ( załącznik nr 8 do SIWZ) 2. Oświadczenie ( załącznik nr 9 do SIWZ) 3. Oświadczenie ( załącznik nr 10 do SIWZ) 4. Oświadczenie (załącznik nr 11 do SIWZ) 5. Wykaz robót ( załącznik nr 12 do SIWZ ) 8. Zaparafowany projekt umowy 9. Oświadczenie, że istniejące powiązania grupy kapitałowej prowadzą do uczciwej konkurencji - jeżeli dotyczy danego oferenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - liczba pozytywnych referencji polecających wykonawcę - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron umowy w formie aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na postawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących zakresach :- siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, uniemożliwiające realizację zamówienia:- zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług ( VAT )- zmiana wynagrodzenia o różnicę podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzamosc.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość, Kalinowice 148, 22-400 Zamość,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość, Kalinowice 148, 22-400 Zamość, pok. Nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.