eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Profesjonalna obsługa sekretariatu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Włocławek: Profesjonalna obsługa sekretariatu
Numer ogłoszenia: 194441 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169904 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profesjonalna obsługa sekretariatu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia osób bezrobotnych, które obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne, przygotowujące do pracy w charakterze sekretarki - asystentki. Szkolenie składa się z kilku modułów, w tym z zajęć z zakresu obsługi komputera i urządzeń biurowych. Ponadto program szkolenia obejmuje zajęcia z zakresu wizażu, które pomogą osobą bezrobotnym zmienić własny wizerunek i zbudować właściwe relacje interpersonalne, w celu zwiększenia szans na znalezienie zatrudnienia. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na kurs po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji. 3. Liczba uczestników: 1 grupa 15 osobowa 4. Wymagana liczba godzin zegarowych szkolenia dla każdego uczestnika: 190 plus egzamin końcowy do 3 godzin. 5. Termin realizacji zamówienia: Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć) I grupy: 18-07-2011r. 6. Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: 6.1 MODUŁ I - OBSŁUGA SEKRETARIATU - 60 godzin a) zarządzanie korespondencją w sekretariacie (w tym m.in. pojęcie instrukcji kancelaryjnej, zasady przyjmowania, rejestracji, znakowania, rozdzielania i archiwizacji korespondencji), b) zarządzanie własnym czasem i miejscem pracy (w tym m.in. organizacja miejsca pracy, ustalanie celów, planowanie zadań), c) organizacja spotkań służbowych (w tym m.in. aranżacja i przygotowanie sali konferencyjnej: powitanie i obsługa gości), d) obsługa urządzeń sekretariatu: faks, kserokopiarka, itp. 6.2. MODUŁ II - UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE I AUTOPREZENTACYJNE - 30 godz. a) umiejętność rozmowy z szefem, radzenie sobie ze stresem, zasady asertywności, b) prowadzenie rozmów z klientami, w tym rozmowy telefonicznej (udzielanie informacji, pozyskiwanie informacji, zasady prawidłowego kontaktu interpersonalnego, radzenie sobie z trudnymi rozmówcami), c) dbanie o własny wizerunek - sztuka wizażu. 6.3. MODUŁ III - WYKORZYSTANIE KOMPUTERA W SEKRETARIACIE - 100 godz. a) obsługa komputera: z uwzględnieniem programów MS WORD, MS EXCEL, MS POWERPOINT, MS ACCESS, b) wykorzystanie Internetu w pracy biurowej oraz korzystanie z poczty elektronicznej, c) obsługa urządzeń peryferyjnych tj. skanera oraz drukarki itp. Pozostała część opisu przedmiotu zamowienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu Po pierwsze - praca Współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM DOSKONALENIA KADR, UL. KARNKOWSKIEGO 7, 87-811 WŁOCŁAWEK, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18765,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.