eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › System identyfikacji pojemników oraz System Monitorowania Pojazdów GPS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Pleszew: System identyfikacji pojemników oraz System Monitorowania Pojazdów GPS
Numer ogłoszenia: 194424 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Fabryczna 5, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7421664, faks 062 7422968.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk-pleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System identyfikacji pojemników oraz System Monitorowania Pojazdów GPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w szczególności: §5. 1. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić, aby: konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; pojazdy były wyposażone w system: monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych; Opis ogólny systemu System monitoringu bazujący na GPS oraz GSM musi posiadać interfejs do obsługi pełnej funkcjonalności przez przeglądarkę WWW (np. Internet Explorer, Mozilla Firefox). Serwer obsługujący System powinien znajdować się w profesjonalnie zaprojektowanej serwerowni, miejscu zapewniającym jego stabilną oraz bezpieczną pracę (np. Centrum kolokacyjne z redundantnymi łączami prądowymi i internetowymi). System musi umożliwiać tworzenie przez Zamawiającego min. 3 użytkowników typu admin oraz dowolnej liczby użytkowników typu obsługa z możliwością określenia uprawnień, przypisania pojazdów i/lub obszarów oraz zadań (zaplanowanych tras). System musi posiadać mapę cyfrową z dokładną numeracją budynków na terenie Polski (np. Targeo). Dane systemu rejestrującego przebieg tras muszą być generowane w urządzeniach (punkty nie rzadziej niż co 100 m i 30 sekund) przesyłane on-line oraz posiadać pamięć wewnętrzną na wypadek utraty zasięgu GSM. Tuż po odzyskaniu zasięgu dane muszą być natychmiast przesłane do serwera, W pierwszej kolejności musi być przesłana aktualna pozycja, a następnie historia, tak aby dyspozytor obsługujący był w stanie określić precyzyjnie aktualny stan zadania. Dane rejestrowane przez dodatkowe urządzenia rejestrujące opisane w dalszej części specyfikacji muszą być w pełni zintegrowane z systemem monitoringu GPS. Przesył danych z urządzeń dodatkowych musi być jednoczesny z danymi z systemu monitoringu GPS. Wszystkie zarejestrowane zdarzenia (wyładunek, identyfikacja, rejestracja i inne) muszą być rozszerzone o dokładną datę i czas zgodny z uniwersalnym czasem koordynowanym UTC(PL) oraz współrzędne geograficzne zdarzeń wyznaczone na podstawie systemu GPS. Obsługa systemu musi być możliwa na dowolnej dystrybucji Systemu operacyjnego Windows (np.: 8, 7, XP) oraz Linux (np.: Ubuntu, Fedora). Nie może jednocześnie wymagać instalacji jakiegokolwiek oprogramowania poza wtyczkami do przeglądarki www (np. Flash). System musi umożliwiać tworzenie własnego panelu pracy przez każdego użytkownika indywidualnie. Panel musi być podzielony na tzw. widoki (zakładki) aby praca użytkownika była płynna i nie wymagała zbyt dużej liczby czynności do pracy (śledzenie mapy, śledzenie zadań, raportowanie) tzn. musi istnieć możliwość ustawienia odpowiedniej liczby okien typu mapa (min. 3) w panelu użytkownika w dowolnym miejscu oraz dołożenia każdego potrzebnego okna do konkretnej zakładki. Musi umożliwiać zestawienie min 2 okien typu wykres w jednym panelu (zakładce) w celu porównania ze sobą dwóch różnych parametrów pracy sprzętu. Korzystanie z systemu musi być możliwe dla dowolnego użytkownika z dowolnego komputera zabezpieczone loginem i hasłem. Po załogowaniu się na dowolnym komputerze użytkownik musi widzieć skonfigurowany uprzednio, swój panel pracy. System musi być skonstruowany w taki sposób aby wszelkie potrzebne ustawienia np. wielkość okien, dane administracyjne pojazdów, kierowców, użytkowników, były możliwe do konfigurowania z poziomu użytkownika (przynajmniej typu admin). System musi być przygotowany do współpracy z innymi systemami zewnętrznymi poprzez dedykowane API. System musi umożliwiać generowanie raportów w dwojaki sposób: tzw. raporty ad hoc do bieżącej analizy zużycia paliwa, przebiegów kilometrów, czasu pracy etc. uwzględniając szybkie przełączanie się między różnymi rozdzielczościami przedziałów czasu (kwartał, miesiąc, tydzień, dzień, godzina). Raport ten ma umożliwiać zestawienia porównawcze kilku pojazdów na tym samym wykresie. XLS do całościowych analiz za wybrany okres (miesiąc, dzień, data-data) do wybranej uprzednio grupy pojazdów (jednego, kilku, wszystkich). Wymagania techniczne sprzętu Każdy pojazd zostanie wyposażony w Lokalizator GPS spełniający aktualne wymogi zamawiającego. Jednakże na wskazanych przez Zamawiającego pojazdach zostanie zamontowany lokalizator pozwalający na rozbudowę funkcjonalności o pozostałe czujniki, które zostaną wymienione w poniższej specyfikacji lub wybrane przez Zamawiającego do instalacji. Wykonawca przedstawi odpowiedni dokument potwierdzający ten fakt, np. kartę specyfikacji technicznej urządzenia wraz ze schematem podłączeń elektrycznych. Lokalizator GPS / GSM Lokalizator musi posiadać homologację wydaną przez Ministerstwo Infrastruktury oraz certyfikat skuteczności zabezpieczeń w klasie profesjonalnej. Musi posiadać możliwość podłączenia szyny CAN pojazdu. Musi działać wykorzystując zasilanie 12-36 V, oraz posiadać baterię zabezpieczającą prawidłowe działanie przez min 12 h na wypadek braku zasilania głównego. Musi posiadać pamięć wewnętrzną umożliwiającą zapis danych generowanych w miejscach braku zasięgu sieci GSM. Lokalizator poprzez odpowiednią konfiguracje musi współpracować z: sondą paliwa analogową lub cyfrową, szyną CAN pojazdu, czujnikiem wysypu odpadów, Sonda paliwa Sonda paliwa dedykowana do współpracy musi posiadać certyfikat dopuszczający ją do montażu w zbiorniku paliwa pojazdów Zamawiającego. Sonda paliwa musi posiadać dokładność max +-1% odchylenia od pomiaru na całej pojemności zbiornika. Sonda paliwa musi być posiadać plomby mechaniczne i zabezpieczenia elektryczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności pracy w pojeździe. Instalacja sondy paliwa musi być poprowadzona w pojeździe (w części otwartej np. rama, zabudowa, etc) w taki sposób jak oryginalna, aby była bezpieczna i nie budziła wątpliwości podczas oceny pojazdu przez służby drogowe (zastosowanie odpowiednich opasek, obudowy typu peszel, wykorzystanie dedykowanych miejsc prowadzenia przewodów). Czujnik wysypu odpadów Czujnik musi umożliwiać jednoznaczną identyfikacje stanu otwarcia / zamknięcia odwłoka pojazdu bezpylnego śmieciarki. Nie jest dopuszczalne wykorzystanie sygnału przycisków otwierania lub zamykania odwłoka jeśli jedna operacja otwierania może odbywać się poprzez kilkukrotne użycie przycisku. Instalacja czujnika musi być poprowadzona w pojeździe (w części otwartej np. rama, zabudowa, etc) w taki sposób jak oryginalna, aby była bezpieczna i nie budziła wątpliwości podczas oceny pojazdu przez służby drogowe (zastosowanie odpowiednich opasek, obudowy typu peszel, wykorzystanie dedykowanych miejsc prowadzenia przewodów). WYMOGI FUNKCJONALNE SYSTEMU GPS System monitoringu bazujący na GPS oraz GSM musi posiadać interfejs do obsługi pełnej funkcjonalności przez przeglądarkę WWW. Bieżący status pojazdów, zadań oraz zdarzeń muszą być aktualizowane on - line ze standardowym max. opóźnieniem do 5 min. Chyba że opóźnienie wynika z braku zasięgu GSM. Historia tras pojazdów musi być podzielona na przejazdy rozpoczynające się od momentu uruchomienia pojazdu do momentu wyłączenia. System musi umożliwiać szybkie przeszukiwanie i sortowanie tabeli tras a także pokazywanie ukrywanie kolumn podczas analizy. Po wyświetleniu trasy na mapie cyfrowej punkty pomiarowe muszą być połączone linią oraz trasa musi mieć zaznaczony początek, koniec oraz kierunek jazdy. Wykonawca musi zastosować takie ustawienia generowania danych aby jak najrzetelniej odwzorować przebieg trasy pojazdu. Nie są dopuszczalne trasy urywane lub niezakończone w systemie. Zamawiający musi mieć możliwość podglądu na mapie aktualnie wykonywanej, choć jeszcze nie zakończonej trasy. Musi istnieć możliwość śledzenia pojazdu, grupy pojazdów, zablokowania zoom u, zablokowania pozycji i do sprawnej nawigacji zoom musi być płynnie obsługiwany poprzez scroll myszki. Raporty muszą być wykonywane w innym oknie niż mapa, aby nie przerywać czynności podglądu pojazdów. Raporty dynamiczne muszą umożliwiać rzetelną analizę poziomu paliwa z dokładnością do minut oraz porównania czy pojazd w tym czasie się poruszał, pracował, etc. Musi istnieć możliwość programowania zdarzeń oraz ich generowanie na e-mail lub SMS. Zdarzenia mogą dotyczyć wybranej części działalności firmy, np. wyjazd poza obszar wykonania zadania odbioru odpadów czy ubytek paliwa. Ilość pojazdów w załączniku nr 1 charakterystyka pojazdów oraz wymagane systemy. Zaoferowana cena zawiera koszty urządzeń, montażu, licencji itp. Abonament należy uwzględnić do 31.12.2014 r. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu i tworzenia tras. Wykonawca poda czynniki cenotwórcze RMS (robocizna , materiały, sprzęt oraz narzuty) tj. koszty urządzeń, koszt instalacji poszczególnych elementów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia. Sposób oceny spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia. Sposób oceny spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia. Sposób oceny spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia. Sposób oceny spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia. Sposób oceny spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk-pleszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. 63-300 Pleszew, ul. Fabryczna 5 Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. 63-300 Pleszew, ul. Fabryczna 5 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.