eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją urządzeń do systemów zabezpieczeniowych w Narodowym Banku Polskim Oddziale Okręgowym w Krakowie przy ul. Basztowej 20 oraz w Ośrodku Wypoczynkowym Narodowego Banku Polskiego "BANKOWIEC" w Zakopanem przy ul. Bulw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-29

POZYCJA 19440

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją urządzeń do systemów zabezpieczeniowych w Narodowym Banku Polskim Oddziale Okręgowym w Krakowie przy ul. Basztowej 20 oraz w Ośrodku Wypoczynkowym Narodowego Banku Polskiego "BANKOWIEC" w Zakopanem przy ul. Bulwary Słowackiego 14 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, do kontaktów: Jacek Kluza, ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6185211, fax 012 4216306, e-mail: sekretariat.krakow@mail.nbp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nbp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją urządzeń do systemów zabezpieczeniowych w Narodowym Banku Polskim Oddziale Okręgowym w Krakowie przy ul. Basztowej 20 oraz w Ośrodku Wypoczynkowym Narodowego Banku Polskiego "BANKOWIEC" w Zakopanem przy ul. Bulwary Słowackiego 14. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, inne (wraz z instalacją). Główne miejsce realizacji dostawy : Kraków, ul. Basztowa 20 Zakopane, ul. Bulwary Słowackiego 14. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją urządzeń do systemów zabezpieczeniowych dotycząca następujących zadań: a) OW NBP "BANKOWIEC" w Zakopanem - modernizacja systemu nadzoru telewizyjnego, b) O/O NBP Kraków - wykonanie systemu weryfikacji i uwierzytelniania transportów wartości, c) O/O NBP Kraków - rozbudowa systemu nadzoru telewizyjnego, d) O/O NBP Kraków - zakup i dostarczenie urządzeń do systemu TV dozorowej. - Zadanie z poz. "a" obejmuje m.in. zdemontowanie starych urządzeń CCTV oraz dostawę i instalację nowych kamer i urządzeń CCTV. - Zadanie z poz. "b" obejmuje m.in. dostawę i instalację stacji komputerowych wraz z odpowiednim oprogramowaniem, urządzenia biometrycznego oraz kamer, urządzeń CCTV i podłączenie do aktualnie pracującego systemu CCTV (urządzenia CCTV powinny być kompatybilne z urządzeniami firmy BOSCH ). - Zadanie z poz. "c" obejmuje m.in. dostawę i instalację kamer, urządzeń CCTV i podłączenie do aktualnie pracującego systemu CCTV (urządzenia CCTV powinny być kompatybilne z urządzeniami firmy BOSCH ). - Zadanie z poz. "d" obejmuje dostawę nowych promienników podczerwieni oraz monitora ekranowego do systemu CCTV. - Wymagany termin gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty spisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. - Przedmiot zamówienia należy objąć serwisem gwarancyjnym przez okres 36 miesięcy wraz z reakcją serwisową wynoszącą max. 6 godz. od chwili telefonicznego zgłoszenia awarii. - Realizacja zadań na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. - Po wykonaniu dostaw i instalacji urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wykonanego przedmiotu zamówienia w zakresie podpunktów a), b) i c) w wersji elektronicznej na płycie CD oraz w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej. Wyżej wymieniona dokumentacja będzie zawierała informację niejawną o klauzuli zastrzeżone. - Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostaną w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie oferowanych robót budowlanych i tym samym nie wymaga oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez roboty budowlane tych wymagań. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Oryginalny kod CPV: 32.33.32.00 - Kamery wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.32.00 - Kamery wideo Oryginalny kod CPV: 32.32.30.00 - Monitory wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.30.00 - Monitory wideo Oryginalny kod CPV: 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo Oryginalny kod CPV: 29.86.10.00 - Układy sterowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli Oryginalny kod CPV: 29.86.15.00 - System kontroli ruchu pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.13.00 - System kontroli ruchu pojazdów Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza w złotych równowartość kwoty 60.000 euro a nie przekracza 137.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 50 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Warunek nr 1 Wykonawca musi spełniać ustawowe warunki ubiegania się o zamówienie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Warunek nr 2 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. Warunek nr 3 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał należycie co najmniej dwie następujące dostawy łącznie: - jedną dostawę urządzeń telewizji dozorowej wraz z ich instalacją o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, - jedną dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń systemu kontroli dostępu z zastosowaniem biometrycznych metod identyfikacji osób o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł. Warunek nr 4 Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i w związku z tym musi wykazać, że dysponuje urządzeniami do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" w systemach teleinformatycznych spełniających wymagania ustawy i rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz. U. Nr 171, poz.1433). Warunek nr 5 Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia i w związku z tym musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi następujące uprawnienia wymagane do wykonywania czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia: - zezwolenie na wykonywanie czynności związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą o ochronie osób i mienia dla: * pracowników zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawy w miejscach i zainstalowania, * pracowników zabezpieczenia technicznego polegającego na organizowaniu kierowaniu zespołami pracowników zabezpieczenia technicznego, - dla osób uczestniczących w wykonywaniu czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia (pracownicy zabezpieczenia technicznego): * upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. nr 196, poz. 1631 wraz z późniejszymi zmianami), * przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. nr 196, poz. 1631 wraz z późniejszymi zmianami). Warunek nr 6 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w związku z tym musi posiadać dostęp do środków finansowych w wysokości co najmniej 300,0 tys. zł Warunek nr 7 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek wymienionych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana według formuły "spełnia/nie spełnia". 2. W przypadku braku oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków ewentualnie złożenia dokumentów zawierających błędy, będą zastosowane przepisy art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. 4. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia wymaganego warunku nr 3. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w następujący sposób. Wykonawca, który w zakresie wykazanego doświadczenia spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu wyższym niż wymogi minimalne (za spełnienie wymogów minimalnych, czyli wykonanie dwóch dostaw - jednej w zakresie telewizji dozorowej i jednej w zakresie kontroli dostępu, otrzyma 10 pkt) otrzyma dodatkowo 10 pkt za każdą dodatkową dostawę. 5. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4, dwóch lub więcej wykonawców uzyska jednakową ilość punktów, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych wykonawców. Ocena polegać będzie na porównaniu sumarycznej wartości, wszystkich wykazanych w wykazie dostaw. Wykonawcy zostaną dodatkowo uszeregowani według zasady im wyższa wartość dostaw tym wyższa pozycja na liście. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. "Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu" 2. Dla warunku nr 2 a) "Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia". b) "Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji upoważniającą do wykonywania usług w obszarze ochrony osób i mienia, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. nr 114 poz.740 z dnia 26 września 1997r. z późniejszymi zmianami) wraz z aktami wykonawczymi". 3. Dla warunku nr 3 "Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu (opis zakresu dostawy ), dat wykonania i danych dotyczących odbiorców (nazwa i adres)". Wykaz ma zawierać, co najmniej dwie następujące dostawy: - jedną dostawę urządzeń telewizji dozorowej wraz z ich instalacją o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000 zł, - jedną dostawę, wraz z podłączeniem i uruchomieniem, urządzeń systemu kontroli dostępu z zastosowaniem biometrycznych metod identyfikacji osób o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000 zł. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających jednoznacznie, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbiorów, itp.). 4. Dla warunku 4 "Oświadczenie, z którego będzie w sposób jednoznaczny wynikać, że Wykonawca dysponuje urządzeniami do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "zastrzeżone" w systemach teleinformatycznych spełniających wymagania ustawy i rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz. U. Nr 171, poz.1433)" 5. Dla warunku 5 a) "Oświadczenie, że osoby, które będą wykonywały czynności związane z ochroną osób imienia posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz I stopnia, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. nr 114 poz.740 z dnia 26 września 1997r. z późniejszymi zmianami)". b) "Poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych co najmniej klauzulą tajności "zastrzeżone" wszystkich pracowników Wykonawcy i podwykonawców, uczestniczących w przygotowaniu i realizacji umowy w zakresie systemów zabezpieczeniowych (wystarczającym jest przedłożenie poświadczonych kserokopii dokumentów) ważnych terminowo i adekwatnych do klauzuli tajności przedmiotu umowy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. nr 196, poz. 1631 wraz z późniejszymi zmianami)". c) "Zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, (wystarczającym jest przedłożenie poświadczonych kserokopii dokumentów)". Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację osoby poświadczającej, poprzez użycie sformułowania "za zgodność z oryginałem . stron" oraz własnoręcznym podpisem z imienną pieczątką osoby dokonującej poświadczenia, uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy składać wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, podpisanego przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz składania poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie dla warunku nr 2 lit. "a" jako uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej jego kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.