eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Budowa boiska sportowego wraz z bieżnią, skocznią do skoku w dal i trójskoku, skocznią wzwyż, rzutnią do pchnięcia kulą i chodnikiem oraz odwodnieniem i kablową linią oświetleniową z czterema masztami oświetleniowymi w ramach zadania określonego w budżecie pn. Budowa stadionu sportowego przy ul. Budowlanej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-12

Mińsk Mazowiecki: Budowa boiska sportowego wraz z bieżnią, skocznią do skoku w dal i trójskoku, skocznią wzwyż, rzutnią do pchnięcia kulą i chodnikiem oraz odwodnieniem i kablową linią oświetleniową z czterema masztami oświetleniowymi w ramach zadania określonego w budżecie pn. Budowa stadionu sportowego przy ul. Budowlanej
Numer ogłoszenia: 19439 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mińsk Mazowiecki , ul. Konstytucji 3 Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 7595300, faks 25 758 40 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-maz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego wraz z bieżnią, skocznią do skoku w dal i trójskoku, skocznią wzwyż, rzutnią do pchnięcia kulą i chodnikiem oraz odwodnieniem i kablową linią oświetleniową z czterema masztami oświetleniowymi w ramach zadania określonego w budżecie pn. Budowa stadionu sportowego przy ul. Budowlanej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego wraz z bieżnią, skocznią do skoku w dal i trójskoku, skocznią wzwyż, rzutnią do pchnięcia kulą i chodnikiem oraz odwodnieniem i kablową linią oświetleniową z czterema masztami oświetleniowymi w ramach zadania określonego w budżecie pn. Budowa stadionu sportowego przy ul. Budowlanej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie i konserwacją wbudowanych elementów i urządzeń zgodnie z zaleceniami producentów w okresie gwarancji. Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 105 x 68 m, na podbudowie z kruszywa i piasku o łącznej grubości 30 cm, z nawierzchnią z trawy syntetycznej z wypełnieniem grubości 60 mm, kolor zielony, spełniającej następujące parametry: Trawa tkana o wysokości 60 mm spełniająca wymagania FIFA Quality Koncept for Football Turf układana na podkładzie elastycznym grubości 10 mm, Wypełnienie ; SBR - jego rodzaj oraz grubość zgodnie z wynikami z raportu badań, Dtex pęczka- minimum 12.000, Grubość włókna - minimum dwa rodzaje włókna w jednym pęczku o grubości włókna minimum 260 ?m jedno i 380 ?m drugie włókno, Ilość pęczków - minimum 10.000/m2, Ilość włókien - minimum 120.000/m2, Rodzaj włókna: polietylenowe, monofilamentowe i wzmocnione rdzeniem. W jednym pęczku minimum dwa różne rodzaje przekrojów poprzecznych włókien. Podkład - 100% tkany jednocześnie z włóknem runa, Łączenie trawy metodą szycia, Dopuszczalne obciążenie boiska dla potrzeb konserwacji max.500kg/m2, 2) Wykonanie drenażu pod płytą boiska odprowadzającego wody z infiltracji gruntu do kanalizacji deszczowej, w postaci dwóch niezależnych sekcji odwadniających. Każdą sekcję tworzy główny przewód zbierający o o 160 mm z rur PCV kl. S, ze spadkiem 0,5 % oraz promienisty układ sączków z rury drenarskiej PVC-U o o 65/75 mm z filtrem syntetycznym, układanych naprzemiennie po obu stronach zbieracza ze spadkiem 0,3% w rozstawie co 10 mb. Włączenie sączków do rury zbiorczej poprzez trójnik, połączenie dołącznikiem. Łączna długość przewodu zbierającego - 320 mb, długość przewodów drenarskich - 1041 mb. Na początku i końcu zbieraczy należy wykonać 4 szt. studzienek PCV o 425 mm z osadnikiem. 3) Wykonanie odwodnienia liniowego z przykryciem systemu SPORT obejmującego: Odwodnienie modułowe typ LW 185 128 m, Odwodnienie szczelinowe typ LW 125 proste 171 m, Odwodnienie szczelinowe typ LW 125R=36,5 m 226 m, Montaż skrzynek przyłączeniowych do LW 185 4 szt. Montaż skrzynek przyłączeniowych do LW 125 8 szt. Wykonanie odejść ze skrzynek przyłączeniowych przewodem PCV o 110 mm do kanalizacji deszczowej 4) Budowę przyłącza kanalizacji deszczowej do boiska sportowego obejmującą wykonanie przyłącza z rur z litego PVC SN 8, DZ315 mm o długości 15 m, wraz z ze studnią betonową D0, o średnicy Dw=1,2 m w celu podłączenia instalacji odwadniającej boisko sportowe do sieci kanalizacji deszczowej. 5) Budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej z terenu zespołu szkół w Mińsku Mazowieckim, ul. Budowlana wraz z odbudową wylotu kanalizacyjnego obejmującą wykonanie: Wylotu kolektora D 500 z kratą zabezpieczającą KPED 02.16, Przebudowę kanału z rur żelbetowych wipro II klasy wytrzymałości o wewnętrznej 500 mm na długości 54,3 m, Budowę kanału z rur z litego PVC, klasy SN8, o o zewnętrznej 500 mm o długości 36,7 m, Wykonanie przyłączy wpustów deszczowych z rur z litego PVC, klasy SN8 o zewnętrznej 200mm o łącznej długości 17 mb, Wykonanie 4 szt. studni rewizyjnych betonowych bez komina o wewnętrznej 1200 mm z zamknięciami żeliwnymi, Wykonanie 2 szt. studni betonowych wpustów deszczowych, ulicznych o średnicy wewnętrznej 500 mm z zamknięciami żeliwnymi typu ciężkiego, Wykonanie studni betonowej separatora substancji ropopochodnych z częścią osadową o parametrach hydraulicznych 60/600 l/s, bez komina o średnicy zewnętrznej 2800 mm, 6) Budowę oświetlenia obejmującą wybudowanie 4 szt. masztów oświetleniowych o wysokości 24 m, stalowych ocynkowanych stożkowych o przekroju ośmiokąta, posadowionych na fundamentach wylewanych lub prefabrykowanych typ M240 lub równoważny. Na wierzchołkach masztów należy zamontować głowice i konstrukcje wsporcze wierzchołkowe odpowiednie do typu masztu. Na każdej konstrukcji wsporczej zamontować po 7 naświetlaczy asymetrycznych szerokostrumieniowych typu GW84757z lampami metalohalogenkowymi HQI TS2000 Ds. 2000W lub równoważne. Natężenie oświetlenia płyty boiska nie może być mniejsze niż 200 Lx. Przy każdym maszcie wykonać rozdzielnicę oświetlenia masztu ROM wraz z układem zapłonowym naświetlaczy i zabezpieczenia. Zasilanie oświetlenia z rozdzielnicy zasilania zewnętrznego zamontowanej przy złączu kablowym i tablicy licznikowej dwoma kablami typu YKYżo 5x16 mm2 1kV, po jednym kablu na każdą stronę boiska 7) Budowę bieżni lekkoatletycznej dookolnej długości 400 m, czterotorowej, poszerzonej z jednej strony na prostym odcinku (120) m do 6 torów. Nachylenie nawierzchni bieżni poprzeczne, skierowane do boiska. Odwodnienie liniowe w krawędzi wewnętrznej bieżni. Nawierzchnia bieżni oraz zakoli między boiskiem i bieżnią: podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 12 cm, warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-asfaltowych grubości 4 cm, warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-asfaltowych grubości 3 cm, nawierzchnia kauczukowa w kolorze czerwonym grubości 13-14 mm, Wymagania dotyczące nawierzchni kauczukowej: grubość całkowita-podstawowa 13-14 mm, grubość warstwy teksturowanej min. 6 mm, nieprzepuszczalna dla wody, do użytkowania w butach z kolcami, wytrzymałość na rozciąganie od 0,6-1,0 (MPa), wydłużenie przy rozciąganiu (zerwaniu) %) od 140-170, pochłanianie wstrząsów (%) od 35-39, odkształcenie pionowe w mm max 2, Nawierzchnia zakoli między boiskiem i bieżnią: Jedno z zakoli o nawierzchni z trawy, drugie pokryte nawierzchnią poliuretanową, zgodnie z projektem zagospodarowania. 8) Budowę chodnika wokół boiska z kostki betonowej szarej grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 20 cm i podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm o szerokości 1,5 m, o powierzchni 714 m2 9) Wyposażenie boiska do piłki nożnej obejmuje dostawę i montaż 2 szt. bramek aluminiowych ligowych o wymiarach 7,32 x 2,44m montowanych w tulejach z siatkami i odciągami. 10) Wyposażenie lekkoatletyczne obejmuje dostawę i montaż : skoczni w dal i do trójskoku w skład której wchodzi piaskownica z wypełnieniem z palisady poziomej o wymiarach 7,0 x 4,0 m, obrzeża piaskownicy z deski 3/40 cm, wzmocnienie listwami drewnianymi 40 x 60 mm długości 50 cm co 100 cm. Krawężniki elastyczne 250 x 43 mm. Rozbieg do skoku w dal wypełniony piaskiem o grubości 25 cm. skoczni wzwyż (stojaki, poprzeczka materac) koła do pchnięcia kulą 11) uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie 12) konserwacja wbudowanych elementów i urządzeń zgodnie z zaleceniami producentów w okresie gwarancji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim numer rachunku 33 9226 0005 0024 4185 2000 0050, z adnotacją Wadium dot. postępowania WI.271.2.2015 - Budowa boiska sportowego wraz z bieżnią, skocznią do skoku w dal i trójskoku, skocznią wzwyż, rzutnią do pchnięcia kulą i chodnikiem oraz odwodnieniem i kablową linią oświetleniową z czterema masztami oświetleniowymi w ramach zadania określonego w budżecie pn. Budowa stadionu sportowego przy ul. Budowlanej. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Do oferty należy załączyć również kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 6. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający - Miasto Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta, poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Nie wniesienie w terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP. 8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i ust. 2 i ust. 4. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Ponowne wniesienie wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 3.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie boisk sportowych o powierzchni minimum 5 000 m2 z nawierzchnią z trawy syntetycznej wraz z drenażem i odwodnieniem liniowym. - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie bieżni lekkoatletycznych długości minimum 400 m, minimum czterotorowych z nawierzchni kauczukowej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty Wykazu wykonanych robót budowlanych, zawierającego rodzaj i wartość, datę i miejsce wykonania oraz na podstawie załączonych dowodów dotyczących najważniejszych z tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował: - kierownikiem budowy, posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych na budowie - bez ograniczeń, będącym członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego, do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem; - kierownikiem robót, posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych na budowie - bez ograniczeń, będącym członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego, do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem; - kierownikiem robót, posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń, będącym członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego, do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem; Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoby nabyły prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 mln zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonej do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie, że oferowana nawierzchnia kauczukowa spełnia wymagania określone w projekcie do oferty należy złożyć: próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 10x10 cm z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu; certyfikat IAAF Class 1 dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchniowego odpowiadającego parametrom wyszczególnionym w projekcie (wg tabeli); autoryzację producenta nawierzchni wystawioną dla wykonawcy, dotyczącą konkretnego zadania; wyniki badań wykonanych przez niezależne, akredytowane przez IAAF laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające parametry techniczne (wg tabeli 1); aktualny atest higieniczny; badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne, akredytowane przez IAAF laboratorium, potwierdzające wymagane minimalne zawartości metali ciężkich (wg tabeli 2); gwarancja na oferowaną nawierzchnię, wystawiona przez producenta i dotycząca przedmiotowego zadania (należy załączyć stosowny dokument w oryginale); badania na zgodność z normą PN-EN 14877-2008 lub aktualna aprobata techniczna ITB lub aktualna rekomendacja techniczna ITB; Na potwierdzenie, że oferowana nawierzchnia z trawy syntetycznej spełnia wymagania określone w projekcie do oferty należy złożyć: próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 25x15 cm z metryką producenta; próbkę maty elastycznej shock-pad z nazwą produktu o wymiarach min. 25x15 cm - zgodną z raportem badań laboratoryjnych; próbkę oferowanego wypełnienia z granulatu gumowego min. 100gr z określeniem nazwy i rodzaju; autoryzację producenta nawierzchni (dokument w oryginale) wystawioną na wykonawcę z określeniem miejsca wykonywania prac (miejsce wbudowania, nazwa inwestycji); atest PZH lub równoważny; badania laboratoryjne nawierzchni potwierdzające technologie produkcji oraz wymagane parametry systemu sztucznej nawierzchni wraz z określeniem wszystkich elementów systemu nawierzchni (trwa, podkład shock-pad, granulat) wykonane przez autoryzowane przez FIFA laboratorium (np. Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat); gwarancję producenta na oferowaną nawierzchnię; aktualny certyfikat min. FIFA 1 STAR dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorys ofertowy. 2. Dokument wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następującym zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy: a) na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy, pomimo zachowania należytej staranności; b) niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, w tym dokonywanie odbiorów - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i potwierdzony przez inspektora nadzoru, wpisem w Dzienniku budowy; c) wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej w zakresie wykonania robót zamiennych, w sytuacji usprawnienia procesu inwestycyjnego, bądź usunięcia wad ukrytych w dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej; d) wystąpienie robót dodatkowych; e) podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o ile wykonywanie zamówień dodatkowych ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy; f) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi, wodnymi itp. w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe oraz istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 2) wynagrodzenia: a) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, które są objęte przedmiotem zamówienia ale nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych będących podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego tj. w przedmiarze robót albo ilość wykonanych robót jest wyższa niż wynika z przedmiaru robót. b) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej w zakresie wykonania robót zamiennych, w sytuacji usprawnienia procesu inwestycyjnego, bądź usunięcia wad ukrytych w dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego. c) wystąpienie konieczności rezygnacji z wykonania pewnych robót tzw. robót zaniechanych, przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w §1 niniejszej umowy; d) zmiana zasad płatności wynagrodzenia określonych w § 8 ust.4 w przypadku uzyskania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.minsk-maz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki Wydział Inwestycji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.