eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Mielec: dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 194362 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mieleckiego , ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 0-17 7800400, faks 0-17 7800402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania (17 szt. komputerów, 20 szt. monitorów 19 cali, 17 szt. licencji box Microsoft Office, 17 szt. zasiliaczy awaryjnych UPS, drukarka laserowa wielofunkcyjna kolorowa, 2 szt. monitorów 22 cale, drukarka laserowa mono z siecią LAN, zapora brzegowa UTM, 2 szt. pamięci operacyjnej DDR 1 GB , pamięć operacyjna DDR2 1 GB, 2 szt. napędu DVD+/- RW, komputer przenośny z modemem HSDPA, 4 szt. komputerów przenośnych , dysk zewnętrzny USB, głośniki zewnętrzne, 10 szt. pen driver szyfrowany algorytmem AES-256, 2 szt. drukarek etykiet, 5 szt. kserokopiarek mono format A4 z opcją druku i skanowania sieciowego, kserokopiarka A3).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 40.00.00.00 - 40.00.00.00 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), b) wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), c) wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - załącznik 2 do SIWZ osobno dla części I i części II zamówienia 2) opis oferowanego sprzętu - formularz cenowy - załącznik nr 3 i nr 4 do SIWZ Należy złożyć odrębne oferty na realizację części I i części II zamówienia. Ocena ofert będzie dokonywana osobno dla część I i część II zamówienia. 3) aktualny wypis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 4) oświadczenie dotyczące spełniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - wg. załącznika nr 4,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mielcu : 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 09:00, miejsce: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa komputerów, monitorów, licencji Box Microsoft Office, zasilacza awaryjnego UPS, drukarek laserowych, zapory brzegowej, pamięci operacyjnej, napędu DVD, komputera przenośnego, dysku zewnętrznego, głośników zewnętrznych, pen driver, drukarek etykiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa komputerów - 17 szt., monitorów - 22 szt. , licencji Box Microsoft Office - 17 szt., zasilacza awaryjnego UPS - 17 szt., drukarek laserowych - 2 szt., zapory brzegowej - 1 szt., pamięci operacyjnej - 3 szt., napędu DVD - 2 szt., komputera przenośnego - 5 szt., dysku zewnętrznego - 1 szt., głośników zewnętrznych - 1 szt., pen driver - 10 szt., drukarek etykiet - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.10.00-7, 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.73.00-2, 30.23.20.00-4, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kserokopiarek - kserokopiarka mono format A4 z opcją druku i skanowania sieciowego 5 szt. oraz kserokopiarka A3 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.10.00-7, 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.73.00-2, 30.23.20.00-4, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.