Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-21
Poznań: Konserwacja rowów, cieków, zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych
Numer ogłoszenia: 194331 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowów, cieków, zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja rowów, cieków, zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych - rowy, cieki i zbiorniki wodne w grupach o numerach od XIII do XVII. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć odrębnych, niezależnych od siebie zamówień częściowych: Część 1 - Krzyżanka i Rów nr 9, Golęcinka wraz z 2 zbiornikami (grupa XIII); Część 2 - Szklarka wraz z 4 zbiornikami retencyjnymi (grupa XIV); Część 3 - Ceglanka wraz z dopływem C-1 (grupa XV); Cześć 4 - Rów Złotnicki, Rów SK-33 i SK-47 (grupa XVI); Cześć 5 - Młynówka, Struga Cybińska,Piaśnica (grupa XVII). Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia zawiera przedmiar robót (załączniki nr 9 do SIWZ) oraz warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Miejsce wykonania roboty budowlanej: teren miasta Poznania. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji na minimum 6 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.220,00 zł na całość przedmiotu zamówienia, bądź na poszczególne części zamówienia w następującej wysokości: 470,00 złotych dla Części 1; 710,00 złotych dla Części 2; 390,00 złotych dla Części 3; 350,00 złotych dla Części 4; 300,00 złotych dla Części 5
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) W przypadku składania oferty na jedną część: Wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty z zakresu konserwacji i modernizacji rowów, cieków i zbiorników wodnych o wartości brutto minimum 18.000,00 zł. 2) W pozostałych przypadkach: Wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót z zakresu konserwacji i modernizacji rowów, cieków i zbiorników wodnych o wartości brutto każdej z nich minimum 18.000,00 zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) W przypadku składania oferty na jedną część: Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze do prowadzenia i kierowania robotami w zakresie melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych (podstawa prawna - rozporządzenie Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z 20.02.1975 r. w sprawie decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. z 1975 r. Nr 8 poz. 46 z póz. zm.; w przypadku uprawnień wcześniej nadanych inne podstawy prawne). 2) W pozostałych przypadkach: Dysponowanie minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia wykonawcze do prowadzenia i kierowania robotami w zakresie melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych (podstawa prawna - rozporządzenie Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z 20.02.1975 r. w sprawie decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. z 1975 r. Nr 8 poz. 46 z póz. zm.; w przypadku uprawnień wcześniej nadanych inne podstawy prawne).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót, w układzie i zgodnie z pozycjami. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w taki sposób, aby uwzględniał wszystkie pozycje katalogowe zawarte w przedmiarze robót i w oparciu o dane wyjściowe do kosztorysowania, tj. koszty pośrednie i zysk i w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Identyfikacja katalogów znajduje się przy każdej pozycji przedmiaru robót.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy (tj. wydłużenia) ze względu na nieprzewidywalne czynniki atmosferyczne - tj. długotrwałe opady deszczu o charakterze nawalnym, które zmuszą Wykonawcę do przerwania robót ze względu na wysokie stany wody w cieku i zbiorniku wodnym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego, pok. 443. Dokumenty odpłatne: 8,00 zł. Konto: 32 1020 4027 0000 0049 5523, UWAGA: z dniem 01.08.2010 r. następuje zmiana rachunku: 34 1050 1520 1000 0023 4950 2787.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 446.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Krzyżanka i Rów nr 9, Golęcinka wraz z 2 zbiornikami (grupa XIII).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia zawiera przedmiar robót (załączniki nr 9 do SIWZ) oraz warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Miejsce wykonania roboty budowlanej: teren miasta Poznania. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szklarka wraz z 4 zbiornikami retencyjnymi (grupa XIV).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia zawiera przedmiar robót (załączniki nr 9 do SIWZ) oraz warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Miejsce wykonania roboty budowlanej: teren miasta Poznania. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ceglanka wraz z dopływem C-1 (grupa XV).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia zawiera przedmiar robót (załączniki nr 9 do SIWZ) oraz warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Miejsce wykonania roboty budowlanej: teren miasta Poznania. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rów Złotnicki, Rów SK-33 i SK-47 (grupa XVI).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia zawiera przedmiar robót (załączniki nr 9 do SIWZ) oraz warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Miejsce wykonania roboty budowlanej: teren miasta Poznania. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Młynówka, Struga Cybińska,Piaśnica (grupa XVII).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia zawiera przedmiar robót (załączniki nr 9 do SIWZ) oraz warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Miejsce wykonania roboty budowlanej: teren miasta Poznania. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mały Łęck na odcinku 990 mb.
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- Rozbudowa skrzyżowania oraz dróg gminnych nr 106443 E, 106490 E, 106443 E w miejscowości Rzgów
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą"- odc. Kikorze -Osina
- Przebudowa i poprawa infrastruktury ulic Warzywnej i Krótkiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.