eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Usprawnienie ruchu drogowego w subregionie warszawskim zachodnim, poprzez modernizację dróg ponadlokalnych w powiecie żyrardowskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Żyrardów: Usprawnienie ruchu drogowego w subregionie warszawskim zachodnim, poprzez modernizację dróg ponadlokalnych w powiecie żyrardowskim.
Numer ogłoszenia: 194316 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, faks 046 8552021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zyrardowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usprawnienie ruchu drogowego w subregionie warszawskim zachodnim, poprzez modernizację dróg ponadlokalnych w powiecie żyrardowskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usprawnienie ruchu drogowego w subregionie warszawskim zachodnim, poprzez modernizację dróg ponadlokalnych w powiecie żyrardowskim W tym: Zadanie nr 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 3834W Szymanów - Oryszew - Miedniewice od km 4+975 do km 5+335. Zadanie nr 2 Przebudowa mostu na rzece Sucha w m. Miedniewice w ciągu drogi powiatowej nr 4704W Miedniewice - Bolimów (JNI: 30001159).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla: ZADANIA NR 1 w wysokości: 19 998,72 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem złotych 72/100); ZADANIA NR 2 w wysokości: 12 166,15 zł (słownie: dwanaście tysięcy sto sześćdziesiąt sześć złotych 15/100) Dla całości przedmiotu zamówienia ZADANIE NR 1 + ZADANIE NR 2 w wysokości: 32 164,87 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące sto sześćdziesiąt cztery złotych 87/100) Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania (przelewem): Starostwo Powiatowe w Żyrardowie ul. Limanowskiego 45 numer konta BS Skierniewice o/Żyrardów Nr 25 9297 0005 0447 7727 2040 0103; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275).Sposób przekazania: ORYGINAŁ DOKUMENTU DOŁĄCZONY DO OFERTY (na zewnątrz koperty) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: A. Dokumenty wymagane: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; dowód wniesienia wadium; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3; Wykaz podwykonawców - załącznik nr 4; Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik nr 5; Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik nr 6; Dokumenty dodatkowe: harmonogram robót i program zapewnienia jakości PZJ (składane przed podpisaniem umowy). C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-zyrardowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żyrardowie, 96-300 Żyrardów ul. Limanowskiego 45.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żyrardowie 96-300 Żyrardów ul. Limanowskiego 45 Pokój 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 3834W Szymanów - Oryszew - Miedniewice od km 4+975 do km 5+335..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie - 0,36 km - rozbiórka nawierzchni asfaltowej o grub. 7 cm, z odwiezieniem i utylizacją materiałów - 1596,0 m2 - rozbiórka podbudowy z tłucznia kamiennego o grub. 20 cm z odwiezieniem i utylizacją materiałów - 1704,0 m2 ROBOTY ZIEMNE - zbrojenie materaca geotkaniną - 2701,05 m2 - wykonanie materaca stabilizującego z pospółki grubości 25 cm - 2701,05 m2 - wzmocnienie podłoża komórkową geosiatką teksturowaną grub. 10 cm z wypełnieniem pospółką - 2701,05 m2 PODBUDOWY - wykonanie warstwy mrozochłonnej z piasku o grub. 20 cm pod chodniki - oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie - 785,0 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grub. 20 cm (jezdnie, zjazdy publiczne) - 2461,05 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grub. 15 cm (zjazdy pozostałe) - 480,0 m - wykonanie ulepszone podłoże z warstw kruszywa stabilizowanego cementem o grubości 15 cm, o Rm=1,50 Mpa (stabilizacja kruszywa w mieszarce) - 480,0 m - wykonanie podbudowy z chudego betonu o grub. 13 cm pod zatoki autobusowe - 240,0 m2 NAWIERZCHNIE - wykonanie nawierzchni gruntowej ulepszonej grub. 10 cm na powierzchni poboczy gruntowych - 310,0 m2 - wykonanie nawierzchni z betonu cementowego grub. 22 cm na warstwie poślizgowej w zatokach autobusowych - 240,00 m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20 o grub. 8 cm - 2461,05 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego z polimeroasfaltu o uziarnieniu 0/12,8 o grub. 4 cm - 2461,05 m2 - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej grub. 8 cm szarej na podsypce cementowo -piaskowej 1:4 grub. 3 cm na zjazdach - 480,0 m2 - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej grub. 6 cm, kolorowej na podsypce piaskowej grub. 3 cm na chodnikach - 785,0 m2 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - umocnienie powierzchni skarp rowów betonowymi płytami EKO grub. 8 cm na podsypce piaskowej grub. 10 cm - 110,0 m2 - umocnienie powierzchni dna i skarp rowów poprzez zahumusowanie grub. 10 cm i obsianie trawą - 204,0 m2 - wykonanie przepustów pod zjazdami z rur polietylenowych o śred. 40 cm na ławie fundamentowej - 93,0 mb ELEMENTY ULIC - ustawienie krawężników betonowych prostokątnych wystających o wymiarach 20x30 cm na ławie z betonu B10 z oporem na podsypce cementowo-piaskowej na prostej - 500,0 mb - ustawienie krawężników betonowych prostokątnych obniżonych o wymiarach 12x25 cm na ławie z betonu B10 z oporem na podsypce cementowo-piaskowej na prostej - 269,0 mb KANALIZACJA DESZCZOWA - Wykonanie robót ziemnych wraz z odwozem nadmiaru gruntu i umocnieniem wykopów dla wykonanie kanalizacji deszczowej - 81,0 m3 - Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC typ S o średnicy 250 x 7,3 łączonych na wcisk - 27,0 m - Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC typ S o średnicy 400 x11,7 łączonych na wcisk - 18,0 m - Wykonanie studni rewizyjnej z kręgów żelbetowych o średnicy 1200 mm o głębokości posadowienia do 1,0 m - 1 kpl - Wykonanie studni rewizyjnej z kręgów żelbetowych o średnicy 1200 mm o głębokości posadowienia do 1,5 m - 2 kpl. - Wykonanie ścieku ulicznego bezsyfonowego z osadnikiem z kręgów betonowych o średnicy 500 mm o głębokości posadowienia do 2,0 m - 1 kpl - Montaż wylotu rowu przydrożnego do studzienki rewizyjnej - 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa mostu na rzece Sucha w m. Miedniewice w ciągu drogi powiatowej nr 4704W Miedniewice - Bolimów (JNI: 30001159).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 FUNDAMENTOWANIE - wykopy pod fundamenty w gruncie niespoistym - 450,0 m3 - zasypanie wykopów z wykonaniem nasypów i stożków wraz zagęszczeniem - 330,0 m3 - wbicie ścianki szczelnej - 140,8 m2 ZBROJENIE - zbrojenie betonu stalą klasy A-III -18376,0 kg BETON - beton płyty pomostu klasy B-30 - 99,2 m3 - beton płyty przejściowych klasy B-30 - 7,2 m3 - belka betonowa podbudowy chodnika z betonu klasy B-15 - 0,9 m3 IZOLACJE I NAWIERZCHNIE - powłoka ochronna zasypanych elementów betonowych - 67,3 m2 - izolacja z papy asfaltowej modyfikowanej polimerami na foliach o grub.> 0,5 cm - 181,2 m2 - zabezpieczenie odkrytych powierzchni betonowych powłoką z podwyższoną zdolnością pokrywania zarysowań - 206,4 m2 NAWIERZCHNIE NA KONSTRUKCJI MOSTOWEJ - warstwa bitumiczna wiążąca z asfaltu o grub. 4,5 cm - 141,0 m2 - warstwa bitumiczna ścieralna z asfaltu o grub. 4,5 cm - 141,0 m2 - nawierzchnia z masy epoksydowo-poliuretanowej grub. 5 mm - 40,20 m2 ODWODNIENIE - drenaż podłużny i poprzeczny na płycie pomostu - 28,1 m URZĄDZENIA DYLATACYJNE - urządzenia dylatacyjne szczelne - 13,2 mb ELEMENTY ZABEZPIECZAJĄCE - krawężniki mostowe kamienne na zaprawie niskoskurczowej mocowane na pręty kotwiące - 43,6 mb - bariery mostowe podatne (detal mostowy BAR2) wraz z za kotwieniem - 9,8 mb - barieroporęcze mostowe sztywne typ III (detal mostowy BAR7) wraz z za kotwieniem - 9,8 mb - balustrady o wys. 120 cm na obiekcie mostowym (detal mostowy BAL.1.0) - 9,6 mb - balustrady o wys. 120 cm poza obiektem mostowym wbijane - 12,0 mb INNE ROBOTY MOSTOWE - rozbiórka konstrukcji żelbetowych - 47,0 m3 - rozbiórka warstw wyrównawczych - 47,0 m3 - rozbiórka barier ochronnych - 20,0 mb - rozbiórka nawierzchni bitumicznej na obiekcie - 5,6 m3 - wykonanie kosze dla materacy gabionowych o wym. 200x400x17 cm - 42,0 szt - wykonanie kosze dla materacy gabionowych o wym. 100x100x50 cm - 104,0 szt - wypełnienie koszy materacy gabionowych materiałem kamiennym - 111,1 m3 - wykonanie materacy z geosiatki pod przyczółkami - 63,3 m3 - wbudowanie geosiatki SS40 - 410,1 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.