eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej na części istniejącego boiska asfaltowego przy Zespole Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Pionki: Wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej na części istniejącego boiska asfaltowego przy Zespole Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach.
Numer ogłoszenia: 194313 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 , ul. Parkowa 6, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 612 80 90, faks 048 612 80 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonezspg2.nazwa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zielonezspg2.nazwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej na części istniejącego boiska asfaltowego przy Zespole Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie związane z wykonaniem nawierzchni sportowej poliuretanowej na części istniejącego boiska asfaltowego przy Zespole Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach przy ulicy Parkowej 6. Opis stanu istniejącego. Istniejący asfalt posiada liczne szerokie pęknięcia w formie naturalnych dylatacji. Brzegi spękań są nieregularne i wybrzuszone do góry (tworzą wypukłości).Całość płaszczyzny bez wykonanego odwodnienia i bez wyraźnego spadku ułatwiającego odprowadzenie wody. Technologia wykonania. Wykonać niezbędne rozbiórki: demontaż istniejących piłkochwytów oraz konstrukcji do piłki koszykowej (3 szt.).Wykonać frezowanie miejscowych wybrzuszeń oraz wystających krawędzi spękań dylatacyjnych asfaltu (wg potrzeb).Wzmocnić w miejscach spękań dylatacyjnych asfalt poprzez uzupełnienie tych miejsc masą mieszanki żwiru i granulatu gumowego spojonej poliuretanem i nanoszonej w sposób ręczny (szpachlą) - grubość wg potrzeb. Na obwodzie całego boiska należy wykonać opornik betonowy z obrzeży chodnikowych gr. 8cm i wysokości 30cm, który będzie stykał się z istniejącą nawierzchnią asfaltową i projektowanym boiskiem. Obrzeża należy ułożyć na ławie betonowej z suchej mieszanki betonowej, spoiny zaspoinować zaprawą cementową. Obrzeża należy ułożyć do wysokości nowej nawierzchni poliuretanowej. W celu wykonania opornika betonowego należy wyciąć w istniejącej nawierzchni asfaltowej za pomocą piły tarczowej rowek o szerokości ok. 25cm, ręcznie rozebrać i wybrać warstwy asfaltu oraz podbudowy do głębokości ok.40cm. W tak wykonanym rowku należy ułożyć obrzeża betonowe na ławie betonowej z suchej mieszanko betonowej gr. min 25cm. Zewnętrzną część obrzeża obsypać gruntem do wysokości istniejącej nawierzchni asfaltowej. Zamontowanie tulei do słupków do siatkówki (tenisa ziemnego), bramek piłkarskich, montaż koszy do gry w koszykówkę (4 szt.). Wszystkie tuleje muszą mieć możliwość zaślepienia deklami. Na całej powierzchni tak przygotowanego asfaltu wykonać przy pomocy układarki warstwę nośną (bazę) Eltan ET składającą się z żwiru i granulatu gumowego spojonego lepiszczem poliuretanowym o średniej grubości 35 mm stanowiąca elastyczną i przepuszczalną dla wody podbudowę oraz warstwę naprawczo-wyrównującą pod nawierzchnię poliuretanową typu natrysk. Warstwa nośna jest nawierzchnią elastyczną, trwałą w eksploatacji i charakteryzującą się wysokimi parametrami wytrzymałościowymi. Główną jej zaletą jest przepuszczalność dla wody. Wykonywana jest bezpośrednio na podłożu asfaltowym co pozwala wyeliminować nierówności zewnętrznej powłoki podłoża. Składa się z warstwy impregnacyjnej oraz warstwy zasadniczej nośnej wykonywanej z ścieru gumowego granulacji 1-4, grysu kamiennego. Na tak przygotowanej i wyrównanej podbudowie ułożyć nawierzchnię poliuretanową typu natrysk o grubości ok. 13 mm (Eltan N). Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: warstwa elastyczna składająca się z granulatu gumowego SBR o grubości ok 10-11mm,warstwa właściwa użytkowa wykonywana z granulatu gumowego EPDM metodą natryskową, warstwa o grubości ok 2-3 mm; nawierzchnię boiska wielofunkcyjnego należy wykonać w kolorze ceglastym; wytyczyć i wykonać linie segregacyjne dla poszczególnych boisk: do piłki ręcznej, do piłki siatkowej i do tenisa ziemnego, 4 (trumny)przy 4 koszach do gry w koszykówkę. Linie do gry malowane farbą poliuretanową, w następujących kolorach: boisko do piłki ręcznej - kolor żółty, boisko do piłki siatkowej - kolor biały, boisko do tenisa ziemnego - kolor niebieski, (trumny) - kolor czarny. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany kolorów. Uporządkować teren i wywieźć odpady powstałe podczas budowy na wysypisko. Nawierzchnia poliuretanowa ma być wykonana w systemie o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ.Odwodnienie boiska: Nawierzchnię poliuretanową boiska sportowego należy ułożyć z 0.5% spadkiem w celu odprowadzenia wód opadowych na zewnątrz boiska. Kierunki spadków zostaną ustalone z Wykonawcą podczas wykonywania robót, z uwzględnieniem istniejących spadków boiska i ukształtowania terenu. Parametry techniczno - użytkowe nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: boisko o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 44,00 m x 24,00m. Wyposażenie boisk wraz z montażem urządzeń: Urządzenia sportowe muszą spełniać normy bezpieczeństwa i charakteryzować się wysokim standardem wykonania. Wszystkie urządzenia powinny posiadać atest dopuszczający do stosowania na boisku i być dostosowane do wymagań znaku bezpieczeństwa (B). Urządzenia powinny charakteryzować się wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne oraz wysoką odpornością na wpływa warunków atmosferycznych. Montaż należy wykonać zgodnie ze wskazówkami producenta oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej przez kompetentnych, posiadających doświadczenie wykonawców. Wszystkie elementy aluminiowe lub stalowe ocynkowane metodą ogniową oraz lakierowane proszkowo. Boisko do piłki ręcznej: Dwa komplety bramek do piłki ręcznej, w skład kompletu wchodzi: bramka do piłki ręcznej, aluminiowa o wymiarach 2m x 3m; siatka do bramki z łapaczem gł. 0,8m, wykonana z PE, grubość sznurka: 2,5mm.Kort do tenisa ziemnego: Dwa słupki do tenisa typowe, profesjonalne - aluminiowe, wyposażone w urządzenie naciągowe wewnętrzne z zastosowaniem śruby trapezowej i kółka zaczepnego, haki zaczepowe na przeciwległym słupku, w skład kompletu słupków wchodzi: siatka do tenisa biała, wykonana z PE, grubość sznurka 2mm.Boisko do siatkówki: Słupki do siatkówki aluminiowe profesjonalne wielofunkcyjne z naciągiem wewnętrznym blokowanym mimośrodowo, płynna regulacja wysokości siatki (możliwość gry w tenisa), profil aluminiowy 70 x120 mm, korbka składana, chowana w słupku, w skład kompletu słupków wchodzi: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe (przesuwne), siatka do siatkówki popularna biała, sznurki i naciągi polipropylenowe wymiary: 9,5m x 1m.Kosze do gry w koszykówkę - 4 szt.: Kosz o konstrukcji stalowej. Tablica o wymiarach min.120.0 x 90.0 cm z blachy o grubości min. 3.0 mm w kolorze białym lub epoksydowa. Obręcz z rury 30.0 mm w kolorze czerwonym, siatka z łańcuszka o grubości min. 4.0 mm. Piłkochwyty zostały zaprojektowane wzdłuż krótszych boków boiska, za bramkami do gry w piłkę ręczną. Wysokość 5,00 m x dług. 12,00 m - 2 szt. Rozstaw słupów skrajnych i pośrednich co 3,0 m. W skład kompletu wchodzą: słupy aluminiowe wys. 5,7 m, tuleje mocujące słup, zastrzały stabilizujące ocynkowane, siatka ochronna polipropylenowa, średnica linki 4mm, oczko 10x10, kolor zielony, elementy mocujące. Uwarunkowania i wymogi dotyczące wykonywania robót: Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Zaleca się złożenie wraz z ofertą kosztorysu ofertowego, który będzie podstawa do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z umową (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją przetargową - będącymi załącznikami do SIWZ. Przedmiar robót budowy boiska szkolnego, będący załącznikiem do SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny oferty, która powinna uwzględnić wszystkie prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.5. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ,6. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia):zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, przeprowadzi likwidację placu budowy, zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań, wykona wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem realizacji zamówienia, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt Wykonawcy. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 5 lat..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwa zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający informuje, że istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania zamówienia pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego, lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ lub zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu umowy (np. dokumentacją projektową lub przedmiarem robót), w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (tj. zgodnego z zasadami i wymogami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień wykonywania robót przepisami) wykonania przedmiotu umowy lub w sytuacji, gdy wykonanie robót zamiennych będzie korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję o konieczności wykonania robót zamiennych będzie podejmował Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (zarówno rezygnację z poszczególnych rodzajów robót lub tylko ograniczenia ich ilości) w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie niemożliwe lub zbędne do prawidłowego (tj. zgodnego z zasadami i wymogami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień wykonywania robót przepisami) wykonania przedmiotu umowy lub w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne, niecelowe lub nieprzydatne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy będzie podejmował Zamawiający. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy w następujących przypadkach: Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, W przypadku wykonania robót zamiennych wynagrodzenie ulegnie stosownej zmianie. Podstawą ustalenia wysokości zmiany wynagrodzenia będzie różnica pomiędzy wartością robót pierwotnych określoną w ofercie a wartością robót zamiennych zatwierdzoną przez Zamawiającego, W przypadku ograniczenia (zmniejszenia) zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wynagrodzenie ulegnie stosownemu obniżeniu. Podstawą ustalenia wysokości obniżenia wynagrodzenia będzie ilość niewykonanych robót oraz ich ceny określone w ofercie. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, termin ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: okoliczności (przyczyn) nie leżących po stronie wykonawcy, w tym w szczególności: wstrzymania robót przez zamawiającego, konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, odmowy lub opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ lub zgodnie ze sztuką budowlaną - fakt ten musi być potwierdzony przez zamawiającego, okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, wystąpienia zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w opisie przedmiotu zamówienia warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w tym w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót zamiennych (jeżeli wykonie zamówienia zamiennego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, np. ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji projektowej wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy), zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia dodatkowego (jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego). W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonezspg2.nazwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zielonezspg2.nazwa.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat w Zespole Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach, ul. Parkowa 6, 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.