eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przetarg nieograniczony na wyposażenie modernizowanych pomieszczeń II i III piętra Budynku Łóżkowego B.C.O. - Oddziałów Radioterapii I i II w sprzęt i urządzenia w ramach remontu i doposażenia w specjalistyczny sprzęt medyczny Białostockiego Centrum Onkologii (WND-RPPD. 06.02.00-20-009/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Białystok: Przetarg nieograniczony na wyposażenie modernizowanych pomieszczeń II i III piętra Budynku Łóżkowego B.C.O. - Oddziałów Radioterapii I i II w sprzęt i urządzenia w ramach remontu i doposażenia w specjalistyczny sprzęt medyczny Białostockiego Centrum Onkologii (WND-RPPD. 06.02.00-20-009/09)
Numer ogłoszenia: 194277 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie , ul. Ogrodowa 12/31, 15-027 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7435913, faks 085 7435913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wyposażenie modernizowanych pomieszczeń II i III piętra Budynku Łóżkowego B.C.O. - Oddziałów Radioterapii I i II w sprzęt i urządzenia w ramach remontu i doposażenia w specjalistyczny sprzęt medyczny Białostockiego Centrum Onkologii (WND-RPPD. 06.02.00-20-009/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie modernizowanych pomieszczeń II i III piętra Budynku Łóżkowego B.C.O. - Oddziałów Radioterapii I i II zgodnie z Załącznikami Nr 2A i 2B do SIWZ: A - II piętro - Oddział Radioterapii I: 1. łóżko rehabilitacyjne elektryczne - 2 szt., 2. łóżko rehabilitacyjne przedłużane - 1 szt., 3. łóżko rehabilitacyjne - 16 szt., 4. wyposażenie dodatkowe łóżek (zgodnie z pkt.4 Załącznika Nr 2A-str.5/10), 5. szafka przyłóżkowa - 14 szt., 6. szafka przyłóżkowa z bocznym blatem - 5 szt., 7. kozetka lekarska - 1 szt., 8. fotel do pobierania krwi - 1 szt., 9. wózek oddziałowy zabiegowy - 1 szt., 10. wózek na czystą bieliznę - 1 szt., 11. parawan jednoskrzydłowy - 2 szt., 12. parawan dwuskrzydłowy - 1 szt., 13. naścienny wieszak do kroplówki - 11 szt., 14. fotelik obrotowy na kółkach - 1 szt., 15. taborety - 5 szt., 16. przenośna nierdzewna taca na leki - 2 szt.; B - III piętro - Oddział Radioterapii II: 1. łóżko rehabilitacyjne elektryczne - 2 szt., 2. łóżko rehabilitacyjne przedłużane - 1 szt., 3. łóżko rehabilitacyjne - 20 szt., 4. wyposażenie dodatkowe łóżek (zgodnie z pkt.4 Załącznika Nr 2B-str.4/10), 5. szafka przyłóżkowa - 5 szt., 6. szafka przyłóżkowa z bocznym blatem - 18 szt., 7. kozetka lekarska - 1 szt., 8. fotel do pobierania krwi - 1 szt., 9. wózek oddziałowy zabiegowy - 1 szt., 10. wózek na czystą bieliznę - 1 szt., 11. parawan jednoskrzydłowy - 2 szt., 12. naścienny wieszak do kroplówki - 11 szt., 13. fotelik obrotowy na kółkach - 1 szt., 14. taborety - 5 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu odpowiadające rodzajem, ilością i wartością nie mniejszą niż 50 000 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy, że proponowany sprzęt jest dopuszczony do stosowania w placówkach służby zdrowia. 2. Deklaracje zgodności oznakowania znakiem CE. 3. Na potwierdzenie spełniania parametrów technicznych oferowanego sprzętu należy dołączyć niezbędne materiały informacyjne.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia, że Wykonawca wyraża zgodę: - na termin płatności równy 30 dni od daty zrealizowania częściowego (wyposażenie II piętra) i końcowego (wyposażenie III piętra) zamówienia, - na udzielenie gwarancji na okres min. 24 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru mebli, - na zawarcie umowy na zasadach określonych w SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat B.C.O., 15-062 Białystok, ul. Warszawska 15 (I-piętro), płatne gotówką lub za zaliczeniem pocztowym (cena: 15,00 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat B.C.O., 15-062 Białystok, ul. Warszawska 15 (I-piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr i tytuł projektu: WND-RPPD.06.02.00-20-009-09 ,,Remont i doposażenie w specjalistyczny sprzęt medyczny Białostockiego Centrum Onkologii,,; Dodatkowa informacja dotycząca pkt. II.2: Wymagany termin realizacji zamówienia: a) II piętro - Oddział Łóżkowy R I - do 6 tygodni od daty podpisania umowy, b) III piętro - Oddział Łóżkowy R II - do 11 stycznia 2011 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.