eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Na wykonanie zmiany pokrycia dachu wraz z naprawą konstrukcji oraz wymiana stolarki drzwiowej w kościele pod wezwaniem św. Jana Chrzciciela w Sławce Wielkiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Nidzica: Na wykonanie zmiany pokrycia dachu wraz z naprawą konstrukcji oraz wymiana stolarki drzwiowej w kościele pod wezwaniem św. Jana Chrzciciela w Sławce Wielkiej.
Numer ogłoszenia: 194215 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Świętej Jadwigi Królowej w Rozdrożu , Rozdroże 26/10/3, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 625 40 79, faks 89 625 40 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na wykonanie zmiany pokrycia dachu wraz z naprawą konstrukcji oraz wymiana stolarki drzwiowej w kościele pod wezwaniem św. Jana Chrzciciela w Sławce Wielkiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmiany pokrycia dachu wraz z naprawą konstrukcji oraz wymiana stolarki drzwiowej w kościele pod wezwaniem św. Jana Chrzciciela w Sławce Wielkiej. W ramach realizacji całości zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i wbudować ilość materiałów pozwalającą na wykonanie całego zakresu robót określonego w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót stanowiącym zał. Nr 6 do SIWZ. Przed podjęciem prac wykonawca zobowiązany jest do poczynienia wszelkich ustaleń z zamawiającym związanych z realizowanym zamówieniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.60 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj., 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2) Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp., 2. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 3) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 1. niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3. zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4. wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5. zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 6. który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7. nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, Uwaga! Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą (Załącznik Nr 1 do SIWZ), należy przedłożyć: 1. Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ 1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia - wg. wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ 5. Oświadczenie o potwierdzeniu dokonania wizji lokalnej potwierdzone pieczęcią parafii oraz podpisem ks. Józefa Strońskiego. - wg. wzoru stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wybrania oferty wspólnej wykonawca jest zobowiązany w ciągu trzech dni od powzięcia informacji o wyborze przedłożyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 2.Oferta winna zawierać: - oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ, ( składa każdy podmiot z osobna) - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, ( składa każdy podmiot z osobna) - aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu., ( składa każdy podmiot z osobna) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Brak w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust 2 pkt. 3 ustawy z zastrzeżeniem przypadku o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Archidiecezja Warmińska Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Jadwigi Królowej 13-100 Nidzica, Rozdroże 26/10/3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Archidiecezja Warmińska Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Jadwigi Królowej 13-100 Nidzica, Rozdroże 26/10/3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.