eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Utrzymanie czystości w Opolskim Oddziale Wojewódzkim NFZ.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Opole: Utrzymanie czystości w Opolskim Oddziale Wojewódzkim NFZ.
Numer ogłoszenia: 194196 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165710 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4020103, 077 4020128, faks 077 4020101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w Opolskim Oddziale Wojewódzkim NFZ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, w okresie od 01.07.2010 r. do 31.12.2010 r. polegających na utrzymaniu porządku i czystości w siedzibie Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Opolu. Powierzchnia objęta usługą wynosi: - od lipca do września 2255,7 m2, - od września do końca grudnia powyższy metraż zwiększy się o 369,10 m2, 2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do: - skierowania do realizacji zlecenia odpowiedniej ilości pracowników tj. min. 4 osoby - zapewnienia, w miarę możliwości, stałej obsady pracowniczej oddelegowanej do wykonania usługi (każda zmiana obsady kadrowej wymaga uzgodnienia w formie pisemnej), - wyposażenia swoich pracowników w odpowiedni sprzęt, odzież z logo firmy oraz obuwie ochronne, - zapewnienia środków czystości posiadających odpowiednie atesty PZH oraz materiałów eksploatacyjnych w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, - zapewnienia środków zapachowych do dozowników posiadanych przez Zamawiającego, - zabezpieczenia/zamknięcia wszystkich pomieszczeń i korytarzy oraz zgłoszeniu ochronie obiektu zakończenia prac, - zwrotu, pracownikom służby ochrony kluczy do pomieszczeń, w których przechowywany jest sprzęt oraz środki czystości, - zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego, o których dowiedział się w trakcie realizacji zamówienia, jak również do pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywania zlecenia mógłby się zetknąć, - niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich uszkodzeń oraz usterek budynku bądź jego wyposażenia, zauważonych podczas sprzątania, a także ich zabezpieczenia, ponadto zgłaszanie wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo budynku, - usunięcia wszystkich usterek i szkód powstałych w wyniku wykonywania czynności objętych zleceniem, 4. Wykonywanie czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia dot. prac utrzymania porządku i czystości, odbywać się będzie w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 16.00 do 22.00 za wyjątkiem pomieszczeń wskazanych, które sprzątane będą w dni robocze w godzinach od 14.00 do 16.00 w obecności pracownika Zamawiającego, 5. Wykonawca w trakcie trwania zamówienia będzie zobligowany do zapewnienia ciągłości dostaw środków czystości w zależności od zużycia, 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy, pomieszczenie do przechowywania sprzętu, środków czystości i środków eksploatacyjnych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony AKOM 2, ul. Oleska 117, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28548,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.