Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-02
Opole: Utrzymanie czystości w Opolskim Oddziale Wojewódzkim NFZ.
Numer ogłoszenia: 194196 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165710 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4020103, 077 4020128, faks 077 4020101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w Opolskim Oddziale Wojewódzkim NFZ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, w okresie od 01.07.2010 r. do 31.12.2010 r. polegających na utrzymaniu porządku i czystości w siedzibie Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Opolu. Powierzchnia objęta usługą wynosi: - od lipca do września 2255,7 m2, - od września do końca grudnia powyższy metraż zwiększy się o 369,10 m2, 2. Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do: - skierowania do realizacji zlecenia odpowiedniej ilości pracowników tj. min. 4 osoby - zapewnienia, w miarę możliwości, stałej obsady pracowniczej oddelegowanej do wykonania usługi (każda zmiana obsady kadrowej wymaga uzgodnienia w formie pisemnej), - wyposażenia swoich pracowników w odpowiedni sprzęt, odzież z logo firmy oraz obuwie ochronne, - zapewnienia środków czystości posiadających odpowiednie atesty PZH oraz materiałów eksploatacyjnych w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, - zapewnienia środków zapachowych do dozowników posiadanych przez Zamawiającego, - zabezpieczenia/zamknięcia wszystkich pomieszczeń i korytarzy oraz zgłoszeniu ochronie obiektu zakończenia prac, - zwrotu, pracownikom służby ochrony kluczy do pomieszczeń, w których przechowywany jest sprzęt oraz środki czystości, - zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego, o których dowiedział się w trakcie realizacji zamówienia, jak również do pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywania zlecenia mógłby się zetknąć, - niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich uszkodzeń oraz usterek budynku bądź jego wyposażenia, zauważonych podczas sprzątania, a także ich zabezpieczenia, ponadto zgłaszanie wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo budynku, - usunięcia wszystkich usterek i szkód powstałych w wyniku wykonywania czynności objętych zleceniem, 4. Wykonywanie czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia dot. prac utrzymania porządku i czystości, odbywać się będzie w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 16.00 do 22.00 za wyjątkiem pomieszczeń wskazanych, które sprzątane będą w dni robocze w godzinach od 14.00 do 16.00 w obecności pracownika Zamawiającego, 5. Wykonawca w trakcie trwania zamówienia będzie zobligowany do zapewnienia ciągłości dostaw środków czystości w zależności od zużycia, 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy, pomieszczenie do przechowywania sprzętu, środków czystości i środków eksploatacyjnych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Krzysztof Kowalewski
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego Krzysztof Kowalewski
- Agencja Ochrony AKOM 2, ul. Oleska 117, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28548,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23400,00
Oferta z najniższą ceną: 23400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.