eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Rozbudowa układu ulicznego w Gdańsku - Matemblewie - ul.Waldorffa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Gdańsk: Rozbudowa układu ulicznego w Gdańsku - Matemblewie - ul.Waldorffa
Numer ogłoszenia: 194192 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu: Gminy Miasta Gdańska i Gdańskiej Infrastruktury Wodociągowo-Kanalizacyjnej Sp. z o. o. z/s w Gdańsku przy ul. Na Stoku 50, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 3205100, fax 0-58 3205105.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa układu ulicznego w Gdańsku - Matemblewie - ul.Waldorffa.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 3.1.1. Roboty drogowe - roboty rozbiórkowe - pomiary geodezyjne - roboty ziemne - w tym demontaż płyt drogowych z ul. Waldorffa i ich wbudowanie na dalszym odcinku ul. Waldorffa ( płyty z demontażu + płyty składowane w rejonie skrzyżowania ulic ) - jezdnia - nawierzchnia z kostki betonowej (szara) gr. 8 cm - 923,07 m² - wjazdy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej (szara i kolorowa) gr. 8 cm - 302,75 m² - szt. 8 - chodniki nawierzchnia z kostki betonowej (szara i kolorowa) - 494,33 m² o grubości 6 cm - zieleń - wykonanie trawnika, pielęgnacja zieleni - regulacja urządzeń podziemnych - docelowa organizacja ruchu - tymczasowa organizacja ruchu w okresie budowy wg zał. graficznego-zakres robót (roboty drogowe, kanalizacja deszczowa, sanitarna i wodociąg) - zał. 26 do siwz 3.1.2. Mur oporowy Mury oporowe żelbetowe o nr 17, 19 i 20 przy ul. Waldorffa. wg zał. graficznego-zakres robót (roboty drogowe, kanalizacja deszczowa, sanitarna i wodociąg) - zał. 26 do siwz 3.1.3. Sieć wodociągowa Wodociąg projektowany od W7 do W9 - z rur polietylenowych ( PE, PEHD ) Ø 110 - 194,50 m. wg zał. graficznego-zakres robót (roboty drogowe, kanalizacja deszczowa, sanitarna i wodociąg) - zał.26 do siwz 3.1.4. Kanalizacja sanitarna Odcinki: - od istniejącej studni S23 do S29 - od istniejącej S23 do S39 - od S39 do S41 - od S39 do S40 - od istn. S23 do S37 - od S24 do S36 - od S25 do S34 - od S25 do S35 - od S26 do S33 - od S27 do S32 - od S28 do S31 - od S29 do S30 - z rur kamionkowych kanalizacyjnych Ø 200 - 133 m - z rur PVC Ø 160 - 87,00 m UWAGA! Studzienki S24, S25, S26, S27, S28 do S29 oraz S32 należy posadowić na nowych rzędnych wg zał. graficznych, które znajdują się w projekcie pn. Projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ostatnich stronach. wg zał. graficznego-zakres robót (roboty drogowe, kanalizacja deszczowa, sanitarna i wodociąg) - zał.26 do siwz 3.1.5. Kanalizacja deszczowa Odcinki: - od istniej studni D25 do D30 - od istniejącej studni D25 do D34 - od D28 do D36 wraz z wpustami: - WP41, WP42, WP43, WP44, WP45, WP46, WP47, WP49, WP50, WP51, WP52, WP53, WP54 - kanały z rur PVC Ø 315 - 144,50 m - kanały z rur PVC Ø 200 - 83,00 m - kanały z rur PVC Ø 160 - 18,50 m - rury drenarskie z PVC Ø 113 - 91,00 m wg zał. graficznego-zakres robót (roboty drogowe, kanalizacja deszczowa, sanitarna i wodociąg) - zał.26 do siwz 3.1.6. Sieć teletechniczna - przebudowa sieci kablowej, telefonicznej wraz z budową nowej kanalizacji kablowej oraz studniami na odcinku odS22 /3 do S22/4 (wraz z demontażem starego odcinka) - budowa kanalizacji kablowej telefonicznej oraz studni kablowych na odcinku od S22/5 do S22/7 - na istniejącej sieci kablowej telefonicznej wg zał. graficznego-zakres robót (sieć teletechniczna)-zał.28 a i b do siwz 3.1.7. Oświetlenie uliczne Oświetlenie od słupa 1/1 do 7/1. - linie kablowe oraz punkty oświetleniowe - 6 kpl Wykonanie szafki oświetleniowej SOU-112 oraz ułożenie kabla zasilającego od szafki pomiarowej. wg zał. graficznego-zakres robót(oświetlenie)-zał.27 do siwz Uwaga! Szafka pomiarowa na słupie zostanie wykonana przez ENERGĘ - Zakład Oświetlenia w Sopocie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 40 000 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy. Zamawiający uzna ,że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca : a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych obrót ogółem w wysokości co najmniej 5 mln zł b) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane związane z budową lub remontem dróg z uzbrojeniem terenu o wartości jednostkowej równej lub większej od 500.000 zł brutto c) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 10% ceny oferty lub zdolność kredytową do tej kwoty d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy e) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 350 000zł f) dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty . 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5. wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz.1661)- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6. sprawozdanie finansowe ,a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego ,innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich dwóch lat obrotowych ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7 informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 8. wykaz wykonanych robót budowlanych związanych z budową lub remontem dróg z uzbrojeniem terenu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zgodnie z pkt b warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. nr 10 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego) ,lub generalnego wykonawcę 9. W odniesieniu do kierownika budowy : - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych do prowadzenia robót w specjalności drogowej ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995r) - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych do prowadzenia robót w specjalności drogowej ( dotyczy osób ,które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r) 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt .2, .3,.5 siwz: - składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) , c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/wym. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy podane wyżej stosuje się odpowiednio.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska ul.Piekarnicza 16 , 80-126 Gdańsk pok.28 Beata Puzdrowska tel. 058 320-51-14 opłata 1100 zł.( gotówka lub za zaliczeniem pocztowym).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska ul.Piekarnicza 16.80-126 Gdańsk pok.15.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.