eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › Przebudowa dróg w Gminie Żmigród

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Żmigród: Przebudowa dróg w Gminie Żmigród
Numer ogłoszenia: 194192 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131322 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 71 3853057, faks 71 3853556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w Gminie Żmigród.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg w Gminie Żmigród. Przedmiot zamówienia składa się z 13 zadań: Zadanie 1. Przebudowa drogi na dz. nr 688 AM-1 obręb Barkowo Na odcinku 180,0 m i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się na zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Na istniejącej nawierzchni projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 2. Przebudowa drogi na dz. nr 287/2 AM-1 obręb Borek Na odcinku 220,0 m drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się na zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Na istniejącej nawierzchni projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 3. Przebudowa drogi na dz. nr 163 AM-1 obręb Gatka (przysiółek Czarny Las) Na odcinku 370,0 m drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 4. Przebudowa drogi na dz. nr 236 AM-1 obręb Kaszyce Milickie Na odcinku 70,0 m drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego i zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 5. Przebudowa drogi na dz. nr 93/31 AM-1 obręb Korzeńsko Na odcinku 178,0 m projektowanej drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego ,zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 6. Przebudowa drogi na dz. nr 134 AM-1 obręb Korzeńsko Na odcinku 251,0 m projektowanej drogi istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego i zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się na poszerzeniu drogi i zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Na istniejącej nawierzchni projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 7. Przebudowa drogi na dz. nr 69 i 70/2 AM-1 obręb Powidzko Na projektowanej drodze i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 8. Przebudowa drogi na dz. nr 373/1 AM-1 obręb Żmigródek Na odcinku 90,0 m projektowanej drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 9. Przebudowa drogi na dz. nr 379 AM-1 obręb Żmigródek Na odcinku 140,0 m i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Na zjeździe z drogi asfaltowej gminnej na drogę na działce nr 379 AM-1 należy przewidzieć rozebranie krawężnika betonowego. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 10. Przebudowa drogi na dz. nr 400/10 AM-1 obręb Żmigródek oraz Zadanie 11. Przebudowa drogi na dz. nr 400/20 AM-1 obręb Żmigródek Na drodze oznaczonej geodezyjnie nr 400/20 o długości 84 ,0 m i części działki o nr 400/10 i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Na drodze oznaczonej geodezyjnie nr 400/10 na istniejącej nawierzchni z trylinki betonowej projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. W ciągu drogi o nr 400/10 w celu zapewnienia ciągłości i równości nawierzchni na całej szerokości drogi należy profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8 cm. Skropienie podbudowy wykonać emulsją asfaltowa w ilości 0,5 kg/m2. Warstwę ścieralną wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 5cm. W ciągu drogi o nr 400/20 i części drogi 400/10 celu wykonania nawierzchni i zjazdów należy wykonać korytowanie na głębokość 28 cm. Profilowanie i zagęszczenie konstrukcji drogi. Podbudowę dolną należy wykonać z kruszywa łamanego twardego o granulacji 0/63 mm o grubości 15 cm. Podbudowę górną należy wykonać z kruszywa łamanego twardego o granulacji 0/31,5 mm o grubości 8 cm. Skropienie podbudowy wykonać emulsją asfaltowa w ilości 0,5 kg/m2. Warstwę ścieralną wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 5cm. Zadanie 12. Przebudowa drogi na dz. nr 409/7 AM-1 obręb Żmigródek Na odcinku 70,00 m i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 13. Przebudowa drogi na dz. nr 430/1 AM-1 obręb Żmigródek Na odcinku 180,0 m projektowanej drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się na zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej - załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe DROGBUD - Gostyń Sp. z o.o., Grabonóg 69b, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 634880,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 553435,22

  • Oferta z najniższą ceną: 553435,22 / Oferta z najwyższą ceną: 553435,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.