To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-09
Żmigród: Przebudowa dróg w Gminie Żmigród
Numer ogłoszenia: 194192 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131322 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 71 3853057, faks 71 3853556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w Gminie Żmigród.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg w Gminie Żmigród. Przedmiot zamówienia składa się z 13 zadań: Zadanie 1. Przebudowa drogi na dz. nr 688 AM-1 obręb Barkowo Na odcinku 180,0 m i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się na zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Na istniejącej nawierzchni projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 2. Przebudowa drogi na dz. nr 287/2 AM-1 obręb Borek Na odcinku 220,0 m drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się na zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Na istniejącej nawierzchni projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 3. Przebudowa drogi na dz. nr 163 AM-1 obręb Gatka (przysiółek Czarny Las) Na odcinku 370,0 m drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 4. Przebudowa drogi na dz. nr 236 AM-1 obręb Kaszyce Milickie Na odcinku 70,0 m drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego i zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 5. Przebudowa drogi na dz. nr 93/31 AM-1 obręb Korzeńsko Na odcinku 178,0 m projektowanej drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego ,zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 6. Przebudowa drogi na dz. nr 134 AM-1 obręb Korzeńsko Na odcinku 251,0 m projektowanej drogi istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego i zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się na poszerzeniu drogi i zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Na istniejącej nawierzchni projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 7. Przebudowa drogi na dz. nr 69 i 70/2 AM-1 obręb Powidzko Na projektowanej drodze i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 8. Przebudowa drogi na dz. nr 373/1 AM-1 obręb Żmigródek Na odcinku 90,0 m projektowanej drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 9. Przebudowa drogi na dz. nr 379 AM-1 obręb Żmigródek Na odcinku 140,0 m i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Na zjeździe z drogi asfaltowej gminnej na drogę na działce nr 379 AM-1 należy przewidzieć rozebranie krawężnika betonowego. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Zadanie 10. Przebudowa drogi na dz. nr 400/10 AM-1 obręb Żmigródek oraz Zadanie 11. Przebudowa drogi na dz. nr 400/20 AM-1 obręb Żmigródek Na drodze oznaczonej geodezyjnie nr 400/20 o długości 84 ,0 m i części działki o nr 400/10 i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr. 5cm. Na drodze oznaczonej geodezyjnie nr 400/10 na istniejącej nawierzchni z trylinki betonowej projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. W ciągu drogi o nr 400/10 w celu zapewnienia ciągłości i równości nawierzchni na całej szerokości drogi należy profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8 cm. Skropienie podbudowy wykonać emulsją asfaltowa w ilości 0,5 kg/m2. Warstwę ścieralną wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 5cm. W ciągu drogi o nr 400/20 i części drogi 400/10 celu wykonania nawierzchni i zjazdów należy wykonać korytowanie na głębokość 28 cm. Profilowanie i zagęszczenie konstrukcji drogi. Podbudowę dolną należy wykonać z kruszywa łamanego twardego o granulacji 0/63 mm o grubości 15 cm. Podbudowę górną należy wykonać z kruszywa łamanego twardego o granulacji 0/31,5 mm o grubości 8 cm. Skropienie podbudowy wykonać emulsją asfaltowa w ilości 0,5 kg/m2. Warstwę ścieralną wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 5cm. Zadanie 12. Przebudowa drogi na dz. nr 409/7 AM-1 obręb Żmigródek Na odcinku 70,00 m i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 13. Przebudowa drogi na dz. nr 430/1 AM-1 obręb Żmigródek Na odcinku 180,0 m projektowanej drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31,5. Projektuje się na zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31,5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej - załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "DROGBUD" - GOSTYŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "DROGBUD" - GOSTYŃ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Drogowe DROGBUD - Gostyń Sp. z o.o., Grabonóg 69b, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 634880,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 553435,22
Oferta z najniższą ceną: 553435,22 / Oferta z najwyższą ceną: 553435,22
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŻMIGRÓD
więcej: przetargi ŻMIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- "Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku - etap II"
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.