eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Górnych- uliceWiosenna, Działkowa, Maciejowicka, Kosynierów i Jaśminowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Łomianki: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Górnych- ulice: Wiosenna, Działkowa, Maciejowicka, Kosynierów i Jaśminowa
Numer ogłoszenia: 194188 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223797 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łomiankach sp. z o.o., ul. Rolnicza 244, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7513504, faks 22 7517035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Łomiankach Górnych- ulice: Wiosenna, Działkowa, Maciejowicka, Kosynierów i Jaśminowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Szczegółowy zakres inwestycji Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ulicach Wiosenna, Działkowa, Maciejowicka, Kosynierów i Jaśminowa w Łomiankach, w tym w szczególności polegająca na wykonaniu 1.1. sieci wodociągowej wraz z armaturą w ww. ulicy oraz włączenie wybudowanej instalacji do miejskiej infrastruktury wodociągowej w ul. Warszawskiej i Wiślanej w Łomiankach, składającą się z - Odcinków sieci wodociągowej PE 100 SDR 17 fi110 o długości łącznej około - 2670m, - Odcinków odrzutów od przewodu głównego do granic nieruchomości gruntowej PE 100 SDR 11 fi 40 o długości łącznej około - 730m, - Odcinków odrzutów od przewodu głównego do granic nieruchomości gruntowej PE 100 SDR 17 fi 63 o długości łącznej około - 6m, - Odcinków sieci wodociągowej PE100 SDR 17 fi 90 od przewodu głównego do hydrantów o łącznej długości około - 36m, - Zestawów hydrantowych - 20 szt. - Węzłów zasuw wodociągowych - 8 szt. 1.2.budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z budową i uzbrojeniem urządzeń zbiornikowo tłocznych w ww ulicach oraz włączenie wybudowanych kolektorów ściekowych do miejskiej infrastruktury kanalizacyjnej w ul. Warszawskiej w Łomiankach, składającej się z - Odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 200 klasa S o długości łącznej około - 2337m, - Odcinków odrzutów grawitacyjnych od kolektora głównego do granic nieruchomości gruntowej PVC-U fi 160 klasa S o długości łącznej około - 729m, - Studni kanalizacyjnych fi 425 - 73 szt. - Studni kanalizacyjnych fi 600 - 17 szt. - Studni kanalizacyjnych fi 1200 - 47 szt. - Pompowni ścieków sanitarnych fi 1500 wraz z systemem monitoringu - 3 szt. -Przewodów tłocznych kanalizacyjnych PE 100 SDR 17 fi 110 o długości łącznej około 70m. 1.3.Odtworzeniu nawierzchni dróg po przeprowadzonych robotach budowlanych do stanu istniejącego przed rozpoczęciem prowadzenia robót i terenów na których prowadzone będą roboty ze szczególnym uwzględnieniem terenów właścicieli prywatnych. 1.4.Montażu systemu monitoringu pracy ww przepompowni ścieków. Zakres robót został szczegółowo opisany w projekcie wykonawczym dla projektu budowlanego (Projekt wykonawczy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej Zakres 5B 2 - Łomianki Górne (ulice: Wiosenna, Działkowa, Maciejowicka, Kosynierów i Jaśminowa). Tom 1, 2, 3, 4.) 2.Obowiązki Wykonawcy Wykonawca jest zobowiązany do 2.1.Utworzenia zaplecza budowy na terenie Łomianek - blisko terenu budowy, na którym zlokalizowane będzie biuro budowy - czynne w godzinach trwania prac budowlanych. - Biuro budowy ma się składać z pomieszczenia umożliwiającego prowadzenie narad koordynacyjnych dla co najmniej 6 osób i pomieszczenia przyjmowania interesantów. - Biuro budowy ma być oznakowane i zlokalizowane w sposób umożliwiający swobodny dostęp z drogi publicznej. - W godzinach pracy biura budowy Wykonawca zapewni urzędowanie osoby kompetentnej do udzielania informacji interesantom (mieszkańcom) w kwestiach dot. budowy (terminy, harmonogramy prac, postęp robót itp.). - Lokalizacja biura budowy podlega zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 2.2.Przeprowadzenia rozruchu przepompowni ścieków. 2.3.Odtworzenia nawierzchni dróg po przeprowadzonych robotach budowlanych do stanu istniejącego przed rozpoczęciem prowadzenia robót zgodnie z warunkami zawartymi w decyzji na zajęcie pasa drogowego dla odpowiednich ulic i odtworzenia nawierzchni terenów, na których prowadzone będą roboty ze szczególnym uwzględnieniem terenów właścicieli prywatnych. 2.4.Przed każdorazowym rozpoczęciem prowadzenia robót na terenie prywatnym Wykonawca sporządzi protokół wejścia na działkę prywatą przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. Protokół powinien zawierać wszystkie elementy opisujące stan istniejący niezbędne do odebrania odtworzenia terenu po przeprowadzeniu robót budowlanych wraz z dokumentacją fotograficzną. Odbiór odtworzenia terenu następuje protokólarnie przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. 2.5.Kompleksowej obsługi geodezyjnej przedmiotu zamówienia. 2.6.Uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 2.7.Wykonania tablic informacyjnych dotyczących wykonywanej inwestycji zgodnie z wytycznymi NFOŚIGW. 3.Warunki szczególne oraz uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej wykonawczej oraz projekcie budowlanym (stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ) oraz przedmiarach robót dla sieci wodociągowej ( stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ) i dla sieci kanalizacyjnej ( stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ). Zamówienie musi być wykonane zgodnie z niniejszą SIWZ, umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową wykonawczą i budowlaną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Podane nakłady związane z odwodnieniem wykopów (liczba godzin pompowania, ilość igłofiltrów i długość rurociągów tymczasowych) mają charakter orientacyjny. Wykonawca szacując koszty związane z odwodnieniem wykopów powinien brać pod uwagę dynamikę zmienności w czasie poziomu wód gruntowych. 4.Materiały i urządzenia równoważne Zamawiający dopuszcza zastosowanie do budowanej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej materiałów i urządzeń równoważnych o ile - zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji technicznej, - będą kompatybilne z istniejącą siecią kanalizacyjną Wykonawca, który zamierza powołać się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający na etapie badania ofert stwierdzi, czy zaproponowane rozwiązania będzie można uznać za równoważne pod względem parametrów technicznych, materiałowych i eksploatacyjnych. Zamawiającemu zależy na realizacji przedmiotu zamówienia z materiałów najwyższej jakości oraz na solidności i fachowości wykonania. Wskazanie w dokumentacji technicznej nazw producentów ma charakter przykładowy, ma to ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. Niemożliwym jest wymaganie jakości bez wskazania punktu odniesienia. Zamawiający stoi na stanowisku, aby nowopowstałe odcinki sieci kanalizacyjnej wykonane zostały z materiałów i urządzeń o tej samej jakości co istniejąca sieć i były z nimi kompatybilne. Sam fakt, iż wskazuje nazwy producentów w postaci np. typ nie zamyka możliwości zastosowania materiałów i urządzeń innych producentów o ile, zgodnie z dyspozycją art. 29 ustawy, będą one równoważne do wskazanych w dokumentacji technicznej. 5.Roboty zamienne 5.1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakresu części robót i wykonywania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. 5.2.Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli ich realizacja: 5.2.1. nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, 5.2.2. powstanie w wyniku konieczności zastosowania zamiennego równoważnego materiału spełniającego parametry i warunki określone w dokumentacji projektowej (np. z powodu wycofania z produkcji zatwierdzonego w dokumentacji projektowej materiału) 5.2.3.wpłynie na ulepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji budowy oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego aczkolwiek nie wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko (VII konkurs).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD HYDRAULICZNY INSMONT SPÓŁKA CYWILNA, UL. NOWOLEŚNA 6A, 06-500 MŁAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3093243,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2468286,51

  • Oferta z najniższą ceną: 1902966,01 / Oferta z najwyższą ceną: 5164057,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.