eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orły › Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem, z przeznaczeniem dla OSP Niziny

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Orły: Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem, z przeznaczeniem dla OSP Niziny
Numer ogłoszenia: 194136 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154756 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orły, ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, woj. podkarpackie, tel. 016 6712693, 6712694, faks 016 6712693.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem, z przeznaczeniem dla OSP Niziny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis minimalnych wymagań technicznych oraz wymaganych elementów wyposażenia (WYMAGANIA MINIMALNE ZAMIAWIAJĄCEGO OKREŚLONE W SIWZ ) l. WYMAGANIA PODSTAWOWE 1.1 Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych 1.2 Pojazd musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - Dz.U. Nr 143 póz. 1002 z 2007 r. Wymagania techniczno-uźytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej 1.3 Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień składania ofert. 1.4. Samochód musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia na dzień składania ofert. II. PARAMETRY TECHNICZNO - UŻYTKOWE 2.1 Dopuszczalna masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć -18 000 kg 2.2 Rezerwa masy liczona, jako różnica pomiędzy technicznie dopuszczalną masą całkowitą maksymalną określona w świadectwie homologacji typu, amaksymalną masą rzeczywistą pojazdu, nie powinna być mniejsza niż 3 %. 2.3 Maksymalna zewnętrzna obrysowa średnica zawracania - maks. 19 m 2.4 Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 280 KM III. PODWOZIE Z KABINĄ 3.1 Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2010 3.2 Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym 4x4 - uterenowiony z : a. przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń szosowych i terenowych b. blokadą mechanizmu różnicowego tylnego mostu c. z blokadą mechanizmu różnicowego przedniego mostu Dopuszcza się możliwość odłączania napędu osi przedniej 3.3 Samochód wyposażony w system: a. ABS ( układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ) z możliwością odłączenia podczas jazdy) b. sprzęgło przystosowane do zdalnego sterowania 3.4 Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym spełniający normę emisji spalin - Euro 5. Dopuszcza się technologię SCR, z użyciem płynu AdBlue lub technologię AGR z systemem zewnętrznym recyrkulacji spalin. 3.5 Zawieszenie mechaniczne pojazdu powinno wytrzymywać stałe obciążenie masą całkowitą maksymalną bez uszkodzeń w zakładanych warunkach eksploatacji. Zawieszenie osi przedniej - mechaniczne, resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów. Zawieszenie osi tylnej - mechaniczne, resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów. 3.6 Kabina fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa dostarczona z podwoziem, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy) Kabina wyposażona w: a. indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy b. niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku c. reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony. Kabina wyposażona w: d. zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny e. elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy f. elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy g. lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane (główne i szerokokątne) h. lusterko rampowe - krawężnikowe z prawej strony i. lusterko rampowe - dojazdowe, przedniej, wywietrznik dachowy k.lampy przeciwmgielne z przodu pojazdu Kabina wyposażona dodatkowo: a. w uchwyty na 4 aparaty oddechowe umieszczone w oparciach siedzeń b. odblokowanie każdego aparatu indywidualnie c. dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu 3.7 Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia. Poręcz do trzymania w części kabiny przeznaczonej dla załogi 3.8 W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia: a. radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1*25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu, b. radio z odtwarzaczem CD c. podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek. 3.9 Dodatkowe urządzenia kontrolno-pomiarowe zamontowane w kabinie: a. sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów b. sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu c. główny wyłącznik oświetlenia skrytek, d.sterowanie zraszaczami e.sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy f. sygnalizacja podłączenia zewnętrznego gniazda do ładowania akumulatorów g.kontrolka włączenia autopompy h.wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, i. wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku j. wskaźnik niskiego ciśnienia 3.10 Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Lampa zespolona z napisem STRAŻ z lampami stroboskopowymi lub LED, umieszczona na dachu kabiny i jedna lampa niebieska stroboskopowa lub LED, umieszczona na ścianie tylnej pojazdu lub na tylnej części dachu pojazdu. Lampa zespolona - osiatkowana zabezpieczeniem ochronnym: a. dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne ( stroboskopowe lub LED) niebieskie z przodu pojazdu oraz fala świetlna umieszczona na tylnej ścianie nadwozia 3.11 Instalacja elektryczna jednoprzewodowa 24V z biegunem ujemnym na masie lub dwuprzewodowa w przypadku zabudowy z tworzywa sztucznego Moc alternatora i pojemność akumulatorów, musi zapewniać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy maksymalnym obciążeniu instalacji elektrycznej. Montaż przetwornicy napięcia 24V/12V. 3.12 Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu. 3.13 Pojazd wyposażony w zewnętrzne złącze do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego, umieszczone po lewej stronie (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy). 16A, 20-24V. Złącze samo rozłączałne - w momencie rozruchu silnika. 3.14 Pojazd wyposażony w zewnętrzne szybkozłącze do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci stacjonarnej 3.15 Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). 3.16 Pojazd wyposażony w dodatkowy sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy 3.17 Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu. Wylot spalin skierowany na lewą stronę. 3.18 Funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturze od - 25C do + 50C. 3.19 Podstawowa obsługa silnika musi być możliwa bez podnoszenia kabiny. 3.20 Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy uniwersalny do holowania przyczepy o DMC zgodnie z homologacją podwozia wraz z elektrycznym gniazdem przyłączeniowym. 3.21 Ogumienie uniwersalne, szosowo-terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych 3.22 Pełnowymiarowe koło zapasowe - na wyposażeniu pojazdu. 3.23 Kolory samochodu: - elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym, - błotniki i zderzaki - w kolorze białym, - żaluzje skrytek - w kolorze naturalnym aluminium - kabina, zabudowa- w kolorze czerwonym RAL 3000 IV. ZABUDOWA POŻARNICZA 4.1 Zabudowa nadwozia wykonana w całości z materiałów kompozytowych. Wewnętrzne poszycie skrytek wykonane z anodowanej blachy aluminiowej. 4.2 Zabudowa umożliwiająca rozmieszczenie grupowe sprzętu w zależności od przeznaczenia, z zachowaniem wymagań ergonomii. 4.3 Maksymalna wysokość całkowita pojazdu - 3300 mm. Maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki, palety lub szuflady wysuwnej (po wysunięciu lub rozłożeniu) w położeniu roboczym, nie powinna przekraczać -1850 mm od poziomu gruntu. Jeżeli wysokość półki, palety lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1850 mm, konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcie ich, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 4.4 Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysoko ciśnieniowej wyposażone w oświetlenie, podwójne listwy - LED włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki - żaluzji skrytki W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy. 4.5 Skrytki otwierane przez podesty - wyposażone w oświetlenie, listwy - LED włączane automatycznie po otwarciu podestu. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. 4.6 Pojazd musi posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu, zapewniające minimalne oświetlenie - minimum 5 luksów w odległości 1 m, na poziomie gruntu od pojazdu w warunkach słabej widoczności. Pojazd musi posiadać oświetlenie powierzchni dachu. Oświetlenia włączane z przedziału autopompy. 4.7 Szuflady i wysuwane tace, automatycznie blokujące się w pozycji wsuniętej i całkowicie wysuniętej i posiadające zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem 4.8 Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadające oznakowanie ostrzegawcze. 4.9 Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia ( ustawienia ) wysokości półek - w zależności od potrzeb 4.10 Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo- i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz; jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji - typu rurkowego. 4.11 Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac, tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 4.12 Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym umożliwiającego pracę załogi oraz zamocowanie sprzętu ratowniczego. Balustrada ochronna boczna - dachu wykonana, jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą lub barierka rurowa, o wysokości min. 80 mm. 4.13 Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1200 x 450 x 270 mm oraz dwa uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową wysuwną z podporami, uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp. 4.14 Pojazd winien posiadać drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu, wykonaną z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie. W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. 4.15 Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. 4.16 Zbiornik wody o pojemności minimum 4 m3, wykonany z materiałów kompozytowych. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy Zbiornik wyposażony w falochrony i posiadający właz rewizyjny. 4.17 Zbiornik wody wyposażony w dwie nasady zasilające 2 x 75 ( po jednej z każdej strony ). Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito. Zbiornik wyposażony w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania. Konstrukcja zabezpieczająca przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika -montaż automatycznego zaworu napełniania hydrantowego zabezpieczającego przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną. 4.18 Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności min. 10% pojemności zbiornika wodnego. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym, możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 4.19 Układ wodno-pianowy wyposażony w dozownik środka pianotwórczego zapewniający uzyskiwanie minimum stężeń 3% i 6% (tolerancja +0,5% ) w całym zakresie pracy autopompy. 4.20 Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Dopuszcza się zamykanie podnoszoną klapą ( po zajęciu stanowiska przez zamawiającego). 4.21 Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia: a. wydajność, min. 3200 l/min, przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5 m, b. na stopniu wysokiego ciśnienia wydajność , min. 400s l/min przy ciśnieniu 40 bar, 4.22 Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: a. czterech nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach, b. linii szybkiego natarcia, c. działka wodno - pianowego, d. zraszaczy Autopompa umożliwiająca podanie wody do zbiornika samochodu - nasady ssawne 2x110 Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody: a. z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sęk. b. z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sęk. Autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy 4.23 Na wlocie ssawnym autopompy, zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. 4.24 W przedziale autopompy znajdują się, co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: a. manowakuometr, b. manometr niskiego ciśnienia, c. manometr wysokiego ciśnienia d. wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, e. wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, f. regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, g. miernik prędkości obrotowej wału, h. wyłącznik silnika pojazdu, i. kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik, j. kontrolka włączenia autopompy, k. licznik motogodzin-pracy autopompy, l. sterowanie automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy ł. sterownie automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną m.sterowanie ręcznym lub automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy n.schemat układu wodno-pianowego 4.25 W przedziale pracy autopompy zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu i załączenia autopompy, Włączniki mają być aktywne przy neutralnej pozycji skrzyni biegów. 4.26 Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym, 4.27 Przedział pracy autopompy ogrzewany, niezależnie od ogrzewania kabiny. Przedział autopompy wyposażony w system ogrzewania tego samego producenta jak urządzenie w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy przed zamarzaniem w temperaturze do - 25 C, działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem, z kabiny kierowcy 4.28 Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5m. 4.29 Wszystkie elementy układu wodno - pianowego , odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 4.30 Konstrukcja układu wodno - pianowego umożliwia jego całkowite odwodnienie. 4.31 Działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu. Wydajność działka od 1600 do 2400 l /min, przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie zaworu odcinającego ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym 4.32 Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża minimum 60 m, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicąwodno-pianowąo regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Linia szybkiego natarcia umożliwiająca podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna i korbę umożliwiającą zwijanie węża. Wymagany napęd elektryczny i ręczny zwijadła. 4.33 Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy - minimum 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy : a. dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią, b. dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu. Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych ): a. montaż sterowania zraszaczami (załączanie pneumatyczne), ze sterowaniem elektrycznym z kabiny kierowcy 4.34 Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z najaśnicami o mocy 2000 W (2x1000 W). Wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum 4,5 metra. Mostek z reflektorami, obracający się wokół osi pionowej, o kąt, co najmniej 0° -135° w obie strony. Głowica masztu ma możliwość obrotu wokół osi poziomej o kąt, co najmniej 0° -135° w obie strony. Sterowanie obrotem reflektorów oraz zmianą kąta pochylenia głowicy odbywa się z poziomu ziemi. Stopień ochrony minimum IP 55. Automatyczna funkcja złożenia masztu. Złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania. W kabinie znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu. 4.35 Należy zamontować szybkozłącza pneumatyczne z możliwością podłączenia do sprężarki, w ilości 2 szt. w tym: -1 złącze z przodu pojazdu -1 złącze w tyłu pojazdu 4.36. Układ schowków 7(3 + 3 + 1), w tym jeden przeznaczony do przewozu motopompy. Motopompa typu TOHATSU lub równoważna, M16/8 V. WYPOSAŻENIE 5.1 Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z tabelą nr V-4.Wymagań dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga marzec 2006 5.2 Samochód należy wyposażyć w: - z przodu pojazdu montaż wyciągarki elektrycznej o sile uciągu minimum - 7 ton VI. OGÓLNE 6.1 Parametry nieokreślone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z Wymaganiami techniczno-użytkowymi dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 póz. 1002 z 2007r i Wymaganiami szczegółowymi dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006 z wyjątkiem elementów wyposażenia niewchodzących w skład zamówienia. 6.2 Gwarancja: Na pojazd (podwozie samochodu + nadwozie pożarnicze) - min. 24 miesiące Na układ wodno - pianowy - min. 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 działanie 4.4 Zwalczanie i zapobieganie zagrożeniom.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Specjalistyczne bocar Sp. z o.o. Korwinów ul. Okólna 15, Korwinów ul. Okólna 15, 42-263 Wrzosowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 684800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 684800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 684800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.