eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › adaptacja pomieszczenia po sekretariacie na pomieszcznie do zajęć sportowych oraz adaptacja pomieszczeń po wychowankach na pomieszczenia administracyjno - gospodarcze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Łódź: adaptacja pomieszczenia po sekretariacie na pomieszcznie do zajęć sportowych oraz adaptacja pomieszczeń po wychowankach na pomieszczenia administracyjno - gospodarcze
Numer ogłoszenia: 194106 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka Nr 1 im. Janka Krasickiego , ul. Aleksandrowska 123, 91-224 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 652-84-75, faks 0-42 652-84-75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddnr1.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka opiekuńczo-wychowawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja pomieszczenia po sekretariacie na pomieszcznie do zajęć sportowych oraz adaptacja pomieszczeń po wychowankach na pomieszczenia administracyjno - gospodarcze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 adaptacja pomieszczenia po sekretariacie na pomieszczenie do zajęć sportowych : 1. przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach , biegach i spocznikach , 2. gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome i pionowe, 3. położenie tynków jednowarstwowych wewnętrznych grubości 3 mm z gipsu szpachlowego , 4. malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów , 5. demontaż i montaż parapetów, 6. obłożenie parapetów nakładką plastikową , 7. malowanie grzejników 8. wymiana cokołów z drewna , 9. obsadzenie narożników aluminiowych, 10. wymiana łączników i gniaz 11. położenie wykładzin z tworzywa sztucznego oraz zadanie nr 2 adaptacja pomieszczeń po wychowankach na pomieszczenia administracyjno - gospodarcze 1. przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach , biegach i spocznikach , 2. gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome i pionowe, 3. położenie tynków jednowarstwowych wewnętrznych grubości 3 mm 4. z gipsu szpachlowego , 5. malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów , 6. tapetowanie ścian 7. demontaż i montaż parapetów, 8. obłożenie parapetów nakładką plastikową , 9. malowanie grzejników radiatorowych , 10. wymiana cokołów z drewna , 11. obsadzenie narożników aluminiowych, 12. wymiana łączników i gniazd , 13. szlifowanie posadzek z deszczułek 14. lakierowanie posadzek 15. położenie wykładzin z tworzywa sztucznego. 16. montaż listew ściennych (korytka instalacyjne) 17. przebijanie otworów w ścianach 18. montaż rolet okiennych zewnętrznych antywłamaniowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zadanie nr 1 adaptacja pomieszczenia po sekretariacie na pomieszczenie do zajęć sportowych: 1. przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach , biegach i spocznikach , 2. gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome i pionowe, 3. położenie tynków jednowarstwowych wewnętrznych grubości 3 mm z gipsu szpachlowego , 4. malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów , 5. demontaż i montaż parapetów, 6. obłożenie parapetów nakładką plastikową , 7. malowanie grzejników 8. wymiana cokołów z drewna , 9. obsadzenie narożników aluminiowych, 10. wymiana łączników i gniaz 11. położenie wykładzin z tworzywa sztucznego oraz zadanie nr 2 adaptacja pomieszczeń po wychowankach na pomieszczenia administracyjno - gospodarcze 1. przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach , biegach i spocznikach , 2. gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome i pionowe, 3. położenie tynków jednowarstwowych wewnętrznych grubości 3 mm 4. z gipsu szpachlowego , 5. malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów , 6. tapetowanie ścian 7. demontaż i montaż parapetów, 8. obłożenie parapetów nakładką plastikową , 9. malowanie grzejników radiatorowych , 10. wymiana cokołów z drewna , 11. obsadzenie narożników aluminiowych, 12. wymiana łączników i gniazd , 13. szlifowanie posadzek z deszczułek 14. lakierowanie posadzek 15. położenie wykładzin z tworzywa sztucznego. 16. montaż listew ściennych (korytka instalacyjne) 17. przebijanie otworów w ścianach 18. montaż rolet okiennych zewnętrznych antywłamaniowych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4, 45.31.10.00-0, 45.43.22.00-6, 45.42.11.45-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ddnr1.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Domu Dziecka Nr. 1 im. Janka Krasickiego w Łodzi ul. Aleksandrowska 123.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Domu Dziecka Nr. 1 im. Janka Krasickiego w Łodzi ul. Aleksandrowska 123 pokój administracyjny - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: adaptacja pomieszczenia po sekretariacie na pomieszczenie do zajęć sportowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach , biegach i spocznikach , 2. gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome i pionowe, 3. położenie tynków jednowarstwowych wewnętrznych grubości 3 mm z gipsu szpachlowego , 4. malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów , 5. demontaż i montaż parapetów, 6. obłożenie parapetów nakładką plastikową , 7. malowanie grzejników 8. wymiana cokołów z drewna , 9. obsadzenie narożników aluminiowych, 10. wymiana łączników i gniaz 11. położenie wykładzin z tworzywa sztucznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: adaptacja pomieszczeń po wychowankach na pomieszczenia administracyjno - gospodarcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach , biegach i spocznikach , 2. gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome i pionowe, 3. położenie tynków jednowarstwowych wewnętrznych grubości 3 mm 4. z gipsu szpachlowego , 5. malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów , 6. tapetowanie ścian 7. demontaż i montaż parapetów, 8. obłożenie parapetów nakładką plastikową , 9. malowanie grzejników radiatorowych , 10. wymiana cokołów z drewna , 11. obsadzenie narożników aluminiowych, 12. wymiana łączników i gniazd , 13. szlifowanie posadzek z deszczułek 14. lakierowanie posadzek 15. położenie wykładzin z tworzywa sztucznego. 16. montaż listew ściennych (korytka instalacyjne) 17. przebijanie otworów w ścianach 18. montaż rolet okiennych zewnętrznych antywłamaniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.