eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Dostawa mebli dla potrzeb Oddziału w Chrzanowie oraz Inspektoratów ZUS w Wadowicach i Oświęcimiu.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Chrzanów: Dostawa mebli dla potrzeb Oddziału w Chrzanowie oraz Inspektoratów ZUS w Wadowicach i Oświęcimiu.
Numer ogłoszenia: 194092 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 121616 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233004, fax 032 6232997.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla potrzeb Oddziału w Chrzanowie oraz Inspektoratów ZUS w Wadowicach i Oświęcimiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: szafa ubraniowa - 22 szt., szafa ubraniowa z nadstawką - 2 szt., szafa aktowa - 98 szt., szafa aktowa narożna - 19 szt., biurka z kontenerkiem - 74 szt., biurka z dwoma kontenerkami - 2 szt., biurka komputerowe - 51 szt., stolik pod komputer - 13 szt., stolik pod drukarkę sieciową - 2 szt., stolik pod drukarkę/fax - 26 szt., szafka gospodarcza - 6 szt., fotele obrotowe z podłokietnikami - 10 szt., krzesła - 4 szt., ławki z plastikowymi siedziskami - 6 szt., stolik warsztatowy - 1 szt., szafki metalowe na kartoteki - 10 szt. CPV: 36121000-5 - meble biurowe 36121120-2 - szafki metalowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.11.20-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 157040,69 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg ograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy MAJSTER s.c. Joanna Zych, Stanisław Zych, ul. Głębinowa 3A, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 191859.64
  • Oferta z najniższą ceną: 191859.64 / oferta z najwyższą ceną: 191859.64
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.