eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa różnego wyposażenia do laboratoriów w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawyAEZ/S-070/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Warszawa: Dostawa różnego wyposażenia do laboratoriów w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-070/2015
Numer ogłoszenia: 194086 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128062 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnego wyposażenia do laboratoriów w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-070/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa różnego wyposażenia do laboratoriów w budynku Zakładu Medycyny Sądowej i budynku Zakładu Anatomii Prawidłowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części, zwane Pakietami: 1) Pakiet 1: dostawa następujących urządzeń: 1) zestaw do szlifowania - 1 kpl., 2) zmywarka - 1 szt., 3) chłodziarko-zamrażarka - 4 szt., 4) kuchenka mikrofalowa - 1 szt., 5) płyta grzejna indukcyjna - 2 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; 2) Pakiet 2: dostawa oświetlacza kryminalistycznego - 1 szt., spełniającego wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; 3) Pakiet 3: dostawa zestawu paneli do rozprężania gazów sprężonych w butlach - 1 kpl., składającego się z następujących paneli: 1) półautomatyczny panel do rozprężania gazów czystych - 3 szt., 2) półautomatyczny panel do rozprężania wodoru - 1 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; 4) Pakiet 4: dostawa dygestorium - 1 szt., spełniającego wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, o których mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1 - 2.4 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dostawa urządzeń objętych przedmiotem zamówienia: a) w przypadku Pakietu 1, Pakietu 2 i Pakietu 3: do Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Oczki 1, 02-007 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, b) w przypadku Pakietu 4: do Zakładu Anatomii Prawidłowej i Klinicznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Chałubińskiego 5, 02-004 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; 2) instalacja rozumiana jako: a) w przypadku Pakietu 1 i Pakietu 2: zmontowanie i podłączenie sprzętu zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową lub instrukcją montażu producenta sprzętu, jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania, b) w przypadku Pakietu 3: montaż sprzętu w szafach/boksie zewnętrznym, wykonanie niezbędnych prób i sprawdzeń, w tym prób szczelności sprawdzających szczelność zamontowanych urządzeń, zgodnie z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.3 do SIWZ), uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania, c) w przypadku Pakietu 4: zmontowanie i podłączenie sprzętu, jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania; 3) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi; 4) przekazanie urządzeń Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Rozbudowa i unowocześnienie Centrum Biostruktury w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego, na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POIS.13.01-069/08-00 z dnia 6 marca 2012 r., ze zm.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZEMOT Sp. z o.o., ul. Cienista 78, Kiełpin, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12182,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22227,33

  • Oferta z najniższą ceną: 22227,33 / Oferta z najwyższą ceną: 22227,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MR Tech Sp. z o.o., ul. Trakt Lubelski 257A, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9348,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9348,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9348,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PteroLAB Błażej Plewik, ul. Świerkowa 37F, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36776,98

  • Oferta z najniższą ceną: 36776,98 / Oferta z najwyższą ceną: 40467,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALAB Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30 lok. 222, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45709,26

  • Oferta z najniższą ceną: 45709,26 / Oferta z najwyższą ceną: 45709,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.