eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup i wdrożenie systemu kolejkowania dla klientów Oddziału ds. Cudzoziemców Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców LUW w Lublinie, przy ul. Spokojnej 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Lublin: Zakup i wdrożenie systemu kolejkowania dla klientów Oddziału ds. Cudzoziemców Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców LUW w Lublinie, przy ul. Spokojnej 4
Numer ogłoszenia: 193992 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161234 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7424535, faks 81 7424535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie systemu kolejkowania dla klientów Oddziału ds. Cudzoziemców Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców LUW w Lublinie, przy ul. Spokojnej 4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu kolejkowania dla klientów Oddziału ds. Cudzoziemców Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców LUW w Lublinie, przy ul. Spokojnej 4, dostawa sprzętu i oprogramowania, montaż, uruchomienie systemu (przeprowadzenie testu poprawnego działania), przeszkolenie pracowników, serwisowanie, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych w asortymencie i ilościach niezbędnych do zapewnienia ciągłości pracy systemu. Opis funkcjonowania: System ma umożliwić interesantowi wydrukowanie na terminalu biletu, na którym widoczny będzie numer kolejny, prawdopodobny czas oczekiwania na przywołanie do konkretnego pokoju przyjęć (w języku polskim, angielskim i rosyjskim), w zależności od tego w jakim celu przyszedł tj. czy złożyć wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt na terytorium RP, odebrać kartę pobytu, czy złożyć wniosek o nadanie obywatelstwa polskiego. Jeden ekran podwieszany w korytarzu, będzie informował wizualnie oraz głosowo (w języku polskim, angielskim i rosyjskim), który kolejny interesant z numerem będzie załatwiany w konkretnym pokoju. Pracownik, kiedy będzie gotowy do rozpoczęcia obsługi następnego klienta, wybierze na swoim stanowisku pracy odpowiedni przycisk na pilocie lub klawiaturze terminala stanowiskowego, co umożliwi wywołanie następnej osoby za pomocą wyświetlacza i wywołania głosowego znajdującego się przy danym pokoju, taka informacja powinna się również ukazać na ekranie znajdującym w korytarzu. W skład systemu kolejkowania wchodzić mają przynajmniej następujące elementy: - automat biletowy z ekranem dodatkowym oraz drukarką biletową (możliwość drukowania na biletach dowolnych znaków graficznych np. logo, data i godzina pobrania biletu, prawdopodobny czas oczekiwania na załatwienie sprawy, itp.) - podzespół sterujący systemem obsługi klientów, - podzespół sterujący systemem informacji wizualnej oraz głosowej, - 5 wyświetlaczy nad pokojami, w których przyjmowani są interesanci, podające kolejny numer klienta (10-15 cali), - 5 przycisków przywołujących kolejnego klienta, zamontowanych na biurkach pracowników - ekran informacyjny, podwieszany (40 - 50 cali), - ekran informacyjny wiszący na ścianie (30 - 40 cali), - monitor 19 cali wraz z klawiaturą, umożliwiającą manualne sterownie systemem kolejkowania (klawiatura wraz z monitorem będzie znajdować się w pok. 47, tj. 25 metrów od automatu biletowego), - materiały eksploatacyjne niezbędne do obsługi około 50 000 interesantów. Wymagania w zakresie cech i funkcjonalności systemu kolejkowania: - możliwość rozszerzenia systemu o kolejne 4 stanowiska pracy, - możliwość dostosowania systemu kolejkowania do aktualnej w danym dniu liczby pracowników (umożliwiająca dostosowanie liczby wydanych biletów do możliwości obsłużenia interesantów w danym dniu), - zainstalowany system musi automatycznie wstrzymywać wydawanie biletów, jeżeli czas obsługi kolejnych osób będzie wykraczał poza czas pracy urzędu, - możliwość samodzielnego (ręcznego) określenia ilości wydawanych biletów, -wyświetlacz główny (ekrany informacyjne - podwieszany) musi wyświetlać przynajmniej sześć znaków alfanumerycznych: trzycyfrowy numer pokoju oraz maksymalnie trzycyfrowy kolejny numer klienta, każdy wyświetlacz powinien mieć możliwość jednoczesnego wyświetlania informacji dla przynajmniej 3 klientów. Zakres prac będzie obejmować: - wykonanie planów sieci i zrealizowanie sieci łączącej poszczególne elementy systemu kolejkowania, - dostarczenie i instalacja we wskazanym miejscu sprzętu i oprogramowania, - dostarczenie materiałów eksploatacyjnych, w ilości wystarczającej na obsługę 50 000 (pięćdziesiąt tysięcy) interesantów, - uruchomienie produkcyjne systemu kolejkowania, - dostarczenie kompletnej dokumentacji technicznej oraz dokumentacji użytkownika w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej, - przeprowadzenie szkoleń dla 10 pracowników, - obecność jednego pracownika z firmy wdrażającej system w okresie pierwszych 5 dni od momentu wdrożenia sytemu do pracy i praktycznego korzystania z systemu. Urządzenia wchodzące w skład systemu powinny być fabrycznie nowe bez wad. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń używanych lub regenerowanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.15.00.00 - Pakiety oprogramowania do kontroli przemysłowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu FGZ-09-3431 Doposażenie służb Wojewody w sprzęt teleinformatyczny i łączności z systemami POBYT, SIS, VIS, biometria.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DASOFT SA, ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59901,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.