Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Jelenia Góra: Dostawa wędlin i mięsa dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA.
Numer ogłoszenia: 193831 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA, ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7552064 w.4026, fax 075 7551093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.agat.ta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wędlin i mięsa dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, złożą ofertę zgodną z przedmiotem zamówienia, - złożą ofertę, w której wszystkie zaoferowane artykuły wymienione w siwz powinny być I gatunku, dobrej jakości o odpowiedniej barwie, zapachu i smaku. Zgodne z wymogami systemu HACCP. złożą ofertę, w której cena zaoferowanych artykułów będzie stała i niezmienna przez cały okres trwania umowy, złożą dokumenty określone w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienia publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne, w którym mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonawców, którzy złożyli nieprawidłowe informacje, mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów, potwierdzających spełnienie tych warunków, Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia wypełnionych druków stanowiących załączniki do SIWZ: wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1, wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponadto oświadczenie, że wszystkie oferowane artykuły spożywcze są dopuszczone do obrotu i posiadają wszelkie wymagane na terenie kraju atesty i posiadają ważne terminy do spożycia - załącznik nr 3, aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument stwierdzający status prawny Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców- załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-agat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Sanatorium MSWiA ul.Cervi 14 58-560 Jelenia Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sanatorium MSWiA ul. Cervi 14 58-560 Jelenia Góra pok. nr 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Zakup dwóch samochodów osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- KPN/14/2024 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2025r.
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie"
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od 01.07.2024r do 31.12.2024r. - z podziałem na 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci Miejskiego Żłobka Nr 1 "Króla Maciusia" w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Głogowie Małopolskim
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.