eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnicznych na cele biurowe z zapleczem z socjalnym w budynku Izby Celnej przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie- w zakresie dostawy i montażu sprzętu do ww. pomieszczeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Szczecin: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnicznych na cele biurowe z zapleczem z socjalnym w budynku Izby Celnej przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie- w zakresie dostawy i montażu sprzętu do ww. pomieszczeń
Numer ogłoszenia: 193785 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, fax 091 4805801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnicznych na cele biurowe z zapleczem z socjalnym w budynku Izby Celnej przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie- w zakresie dostawy i montażu sprzętu do ww. pomieszczeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: - okablowania oraz instalacji elektrycznych - instalowania przeciwpożarowych systemów alarmowych - instalowania przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Zakres wymaganych robót dotyczących realizacji zamówienia oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: a) przedmiar robót dla zadania nr 1- załącznik nr 2 do SIWZ b) przedmiar robót dla zadania nr 2- załącznik nr 3 do SIWZ c) przedmiar robót dla zadania nr 3- załącznik nr 4 do SIWZ d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 do SIWZ e) projekt budowlany w zakresie określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zadanie nr 1, 2, 3). Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zadanie nr 2). Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże iż osoby przewidziane do wykonania montażu urządzeń posiadają Poświadczenie Bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową w klauzuli POUFNE. b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, do kwoty min. 100.000,00 zł. d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie z art.22 ust.1 p.z.p. - zawarte na druku Oferta cenowa - załącznik nr 1 do SIWZ; c) wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. d) dokumenty stwierdzające, że osoby/a, o których mowa w pkt.1 ppkt.a) tiret 1 posiadają wymagane uprawnienia, tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego e) dokumenty stwierdzające, że osoby/a, o których mowa w pkt.1 ppkt.a) tiret 2 posiadają wymagane uprawnienia, tj. Poświadczenie Bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową w klauzuli POUFNE. f) polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, do kwoty min. 100.000,00 zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Szczecunie Ul. Energetyków 55 70-952 Szczecin pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój nr 21 (Kancelaria Izby Celnej) w terminie do dnia 06.11.2007r. godz. 10:30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń Systemu Sygnalizacji Pożaru Zakres wymaganych robót dotyczących realizacji zamówienia oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: a) przedmiar robót dla zadania nr 1- załącznik nr 2 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 do SIWZ c) projekt budowlany w zakresie określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń systemów: Kontroli dostępu, Sygnalizacji Włamania i Napadu Zakres wymaganych robót dotyczących realizacji zamówienia oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: a) przedmiar robót dla zadania nr 2- załącznik nr 3 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 do SIWZ c) projekt budowlany w zakresie określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń systemów: Okablowania Strukturalnego i Monitoringu Wizyjnego. Zakres wymaganych robót dotyczących realizacji zamówienia oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: a) przedmiar robót dla zadania nr 3- załącznik nr 4 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 do SIWZ c) projekt budowlany w zakresie określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.