eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Organizacja kolonii letnich w miejscowości nadmorskiej na terenie Polski dla dzieci i młodzieży



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Płock: Organizacja kolonii letnich w miejscowości nadmorskiej na terenie Polski dla dzieci i młodzieży
Numer ogłoszenia: 193750 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolickie Stowarzyszenie Pomocy im. Św. Brata Alberta, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 364 98 20, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich w miejscowości nadmorskiej na terenie Polski dla dzieci i młodzieży.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przewidywana liczba uczestników kolonii: 56 osób 2. Wiek uczestników kolonii - od 9 do 15 lat 3. Termin imprezy: 28.06-2010r. -15.08.2010r. 4. Czas trwania imprezy: Czas trwania turnusu licząc od daty wyjazdu do daty przyjazdu powinien wynosić 14 dni ( w tym 13 noclegów). 5. Zakwaterowanie: ośrodek kolonijny oddalony od głównych dróg, ośrodek położony nie więcej niż 500 m od bramy wejściowej na teren ośrodka do wejścia na plażę, ośrodek kolonijny remontowany nie wcześniej niż pięć lat temu, pokoje co najwyżej 4-osobowe, pełny węzeł sanitarny w pokojach - umywalka, wc, prysznic, ciepła i zimna woda, wymagane pomieszczenie do suszenia odzieży oraz zapewniony sprzęt do prasowania, stołówka na terenie ośrodka, możliwość dogrzania budynku w chłodne dni i noce, teren ogrodzony, oświetlony, stale strzeżony, bezpłatna baza świetlicowa (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowana do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażona w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe (stół do tenisa stołowego, stół bilardowy, gry planszowe i zręcznościowe itp.), dostęp do boisk (piłka nożna, siatkówka, koszykówka) na terenie ośrodka, w którym zakwaterowana będzie grupa. placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN. 6. Wyżywienie: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja), pierwszym posiłkiem jest obiado-kolacja w dniu pierwszym, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu ostatnim, stały dostęp do termosów z napojami oraz pieczywa z masłem i dżemem podczas pobytu dzieci w ośrodku, w czasie podróży powrotnej zapewnienie suchego prowiantu i napojów 7. Zapewnienie całodobowej opieki doświadczonej kadry pedagogicznej (jeden wychowawca na max. 10 uczestników), posiadającej kwalifikacje zgodnie z przepisami MEN. 8. Zapewnienie całodobowej opieki medycznej (lekarz na każde wezwanie, pielęgniarka z całodobowym pobytem w ośrodku wypoczynkowym, w którym zakwaterowana będzie grupa) dla całej grupy. 9. Organizator wypoczynku zapewnia możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli. 10. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii na kwotę co najmniej 10 000,00 zł na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zlecającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. 11. Transport na i z kolonii: autokar wyposażony w klimatyzację, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2004 roku, z aktualnym przeglądem technicznym, zamawiający zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem na kolonie i przed powrotem przez uprawnione służby, zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, zapewnienia ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji, zapewnia w przypadku awarii autokaru zastępczego na własny koszt, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. 12. Turystyka: należy zorganizować 2 całodniowe wycieczki autokarowe, z zapewnieniem jednego gorącego posiłku oraz suchego prowiantu i soków. Przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży cztery propozycje wycieczek do wyboru Zamawiającego. Program wycieczek musi być przed zawarciem umowy uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni obsługę licencjonowanego przewodnika na wycieczkach. należy zorganizować co najmniej 1 rejs statkiem po morzu, wycieczki piesze, rowerowe po okolicy, 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaoferowanym obiekcie przed rozstrzygnięciem postępowania, celem oceny zgodności oferty Wykonawcy z wymaganiami treści SIWZ. 14. Zamawiający przydziela swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury. 15. W cenę oferty należy wliczyć: noclegi, wyżywienie, opiekę kadry pedagogicznej, opiekę medyczną, ratownika, koszt wycieczek i przewodnika, realizację programu kolonii, ubezpieczenie uczestników, transport na i z kolonii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.10.00 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Razem Damy Radę w ramach podziałania 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Turystycznych BUT Krzysztof Maziński, ul. Corazziego 4, 00-087 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72744,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72744,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86240,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród ofert najwyższą ilością punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.