Ogłoszenie z dnia 2010-07-02
Płock: Organizacja kolonii letnich w miejscowości nadmorskiej na terenie Polski dla dzieci i młodzieży
Numer ogłoszenia: 193750 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolickie Stowarzyszenie Pomocy im. Św. Brata Alberta, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 364 98 20, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich w miejscowości nadmorskiej na terenie Polski dla dzieci i młodzieży.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przewidywana liczba uczestników kolonii: 56 osób 2. Wiek uczestników kolonii - od 9 do 15 lat 3. Termin imprezy: 28.06-2010r. -15.08.2010r. 4. Czas trwania imprezy: Czas trwania turnusu licząc od daty wyjazdu do daty przyjazdu powinien wynosić 14 dni ( w tym 13 noclegów). 5. Zakwaterowanie: ośrodek kolonijny oddalony od głównych dróg, ośrodek położony nie więcej niż 500 m od bramy wejściowej na teren ośrodka do wejścia na plażę, ośrodek kolonijny remontowany nie wcześniej niż pięć lat temu, pokoje co najwyżej 4-osobowe, pełny węzeł sanitarny w pokojach - umywalka, wc, prysznic, ciepła i zimna woda, wymagane pomieszczenie do suszenia odzieży oraz zapewniony sprzęt do prasowania, stołówka na terenie ośrodka, możliwość dogrzania budynku w chłodne dni i noce, teren ogrodzony, oświetlony, stale strzeżony, bezpłatna baza świetlicowa (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowana do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażona w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe (stół do tenisa stołowego, stół bilardowy, gry planszowe i zręcznościowe itp.), dostęp do boisk (piłka nożna, siatkówka, koszykówka) na terenie ośrodka, w którym zakwaterowana będzie grupa. placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN. 6. Wyżywienie: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja), pierwszym posiłkiem jest obiado-kolacja w dniu pierwszym, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu ostatnim, stały dostęp do termosów z napojami oraz pieczywa z masłem i dżemem podczas pobytu dzieci w ośrodku, w czasie podróży powrotnej zapewnienie suchego prowiantu i napojów 7. Zapewnienie całodobowej opieki doświadczonej kadry pedagogicznej (jeden wychowawca na max. 10 uczestników), posiadającej kwalifikacje zgodnie z przepisami MEN. 8. Zapewnienie całodobowej opieki medycznej (lekarz na każde wezwanie, pielęgniarka z całodobowym pobytem w ośrodku wypoczynkowym, w którym zakwaterowana będzie grupa) dla całej grupy. 9. Organizator wypoczynku zapewnia możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli. 10. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii na kwotę co najmniej 10 000,00 zł na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zlecającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. 11. Transport na i z kolonii: autokar wyposażony w klimatyzację, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2004 roku, z aktualnym przeglądem technicznym, zamawiający zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem na kolonie i przed powrotem przez uprawnione służby, zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, zapewnienia ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji, zapewnia w przypadku awarii autokaru zastępczego na własny koszt, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. 12. Turystyka: należy zorganizować 2 całodniowe wycieczki autokarowe, z zapewnieniem jednego gorącego posiłku oraz suchego prowiantu i soków. Przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży cztery propozycje wycieczek do wyboru Zamawiającego. Program wycieczek musi być przed zawarciem umowy uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni obsługę licencjonowanego przewodnika na wycieczkach. należy zorganizować co najmniej 1 rejs statkiem po morzu, wycieczki piesze, rowerowe po okolicy, 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaoferowanym obiekcie przed rozstrzygnięciem postępowania, celem oceny zgodności oferty Wykonawcy z wymaganiami treści SIWZ. 14. Zamawiający przydziela swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury. 15. W cenę oferty należy wliczyć: noclegi, wyżywienie, opiekę kadry pedagogicznej, opiekę medyczną, ratownika, koszt wycieczek i przewodnika, realizację programu kolonii, ubezpieczenie uczestników, transport na i z kolonii..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.10.00 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Razem Damy Radę w ramach podziałania 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Consulting KM Krzysztof Maziński
jakie przetargi wygrała firma
Consulting KM Krzysztof Maziński
- Biuro Usług Turystycznych BUT Krzysztof Maziński, ul. Corazziego 4, 00-087 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72744,00
Oferta z najniższą ceną: 72744,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86240,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród ofert najwyższą ilością punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku.
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Zakup mebli medycznych w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- Sporządzenie: Planu ogólnego miasta Płocka, opracowania ekofizjograficznego aktualizacja Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Płocka do 2030 r. wraz z elementami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.