Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Gliwice: Dostawa czujnika drgań, miernika, sterownika.
Oznaczenie sprawy:OZ/D/175/AS/08
Numer ogłoszenia: 193746 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czujnika drgań, miernika, sterownika. Oznaczenie sprawy:OZ/D/175/AS/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w podziale na 3 zadania. ZADANIE 1 - Sejsmiczny czujnik drgań. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sejsmicznych czujników drgań typu ICP, służących do pomiaru przyśpieszenia drgań powierzchni elementów konstrukcji budowlanych. (CPV:29.85.25.10-4 Czujniki). ZADANIE 2 - Masowy kontroler i miernik przepływu. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu masowych kontrolerów i mierników przepływu gazu, które służą do pomiaru i regulacji przepływu gazu. (CPV:33.25.21.00-2 Urządzenia do pomiaru przepływu). ZADANIE 3 - Sterowniki programowalne. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sterowników programowalnych z zestawem do programowania i kopiowania, które będą wykorzystane w prowadzeniu zajęć laboratoryjnych z przedmiotu podstawy automatyzacji. (CPV:29.86.70.00-4 Jednostka sterująca). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza 14.000 E i nie przekracza 206 000 E.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.25.10-4, 33.25.21.00-2, 29.86.70.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem (sejsmiczny czujnik drgań-zad. 1; masowy kontroler i miernik przepływu-zad 2; sterowniki programowalne z zestawem do programowania i kopiowania-zad. 3; i wartością (zad.1-ok. 2.6 tyś. zł, zad.2-ok. 4.6 tyś. Zł, zad.3-ok. 1.5 tyś.zł brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunki przedmiotowe (Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 4. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, warunków serwisowych terminu realizacji itd. 5. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium: spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty potwierdzające ich spełnienie zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnianie tych warunków (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych.: 1A: Oświadczenie, 2A: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. : 3A Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3B Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 dostaw wymienionych w powyższym wykazie.Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 4A Oferta Cenowa, 5A: Tabela Parametrów Technicznych. 5B: Fotografie, opisy, foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia w języku angielskim - dotyczy Zadania 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych. ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok. 509..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych. ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok. 510..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury i spełnienia postawionych warunków. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Sejsmiczny czujnik drgań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sejsmicznych czujników drgań typu ICP, służących do pomiaru przyśpieszenia drgań powierzchni elementów konstrukcji budowlanych. (CPV:29.85.25.10-4 Czujniki). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.25.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Masowy kontroler i miernik przepływu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu masowych kontrolerów i mierników przepływu gazu, które służą do pomiaru i regulacji przepływu gazu. (CPV:33.25.21.00-2 Urządzenia do pomiaru przepływu). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Sterowniki programowalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sterowników programowalnych z zestawem do programowania i kopiowania, które będą wykorzystane w prowadzeniu zajęć laboratoryjnych z przedmiotu podstawy automatyzacji. (CPV:29.86.70.00-4 Jednostka sterująca). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.86.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont lokali mieszkalnych przy ul. Sztabu Powstańczego 72/2 i Gwiazdy polarnej 46/12 w Gliwicach z przeznaczeniem dla repatriantów
- "Roboty budowlane związane z modernizacją sali gimnastycznej w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach"
- Odnowienie subskrypcji i licencji edukacyjnej oprogramowania Labview. Znak sprawy: IA1.282.24.2024.AP
- Dostawa automatycznego ekspresu do kawy. Znak sprawy IA1.282.26.2024.AG
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Zakup wyposażenia do pomiarów emisji gazów odlotowych (w tym pyłomierzy grawimetrycznych do pomiarów stężeń pyłu w gazach odlotowych)
- "Zakup sensorów (czujników) pomiarowych do badań jakości powietrza na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki "
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa i montaż wodomierzy ciepłej i zimnej wody oraz ciepłomierzy w budynkach wielorodzinnych należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na dwie części.
- Dostawa gazomierzy miechowych, rotorowych i turbinowych.
więcej: Czujniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.