eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie ujemnego wyniku finansowego i przyjętych zobowiązań Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szubinie w likwidacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Nakło nad Notecią: Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie ujemnego wyniku finansowego i przyjętych zobowiązań Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szubinie w likwidacji
Numer ogłoszenia: 193742 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Nakle nad Notecią, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3860771, fax 052 3860771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.nakielski.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie ujemnego wyniku finansowego i przyjętych zobowiązań Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szubinie w likwidacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie ujemnego wyniku finansowego i przyjętych zobowiązań Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowtnej w Szubinie w likwidacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 w ustawie; 3) działają w oparciu o polskie prawo, 4) udzielą rocznej karencji w spłacie kredytu od daty wypłaty kredytu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz oferty (wg. załączonego druku), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodraczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy ( załącznik nr 1 do formularza oferty), 4) Oświadczenie dot. rocznej karencji w spłacie kredytu ( załącznik nr 2 do formularza oferty), 5) Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz.665 ze zm.), 6) Formularz cenowy ( załącznik nr 3 do formularza oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nakielski.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ,ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, pok.13 lub pobrać ze strony internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. gen. Henryka Dąbrowksiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, sekretariat pok. nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.