eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Wykonanie usług w zakresie utrzymania i opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zagospodarowanie zebranych odpadów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Kłodzko: Wykonanie usług w zakresie utrzymania i opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zagospodarowanie zebranych odpadów.
Numer ogłoszenia: 193739 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 159289 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, fax 074 8674062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie utrzymania i opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zagospodarowanie zebranych odpadów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie utrzymania i opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów rozstawionych na terenie miasta Kłodzka w 43 gniazdach gromadzenia odpadów oraz zagospodarowania zebranych odpadów. 1.1.30 gniazd gromadzenia odpadów wyposażonych jest w cztery pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów (papier, plastik, szkło białe, szkło kolorowe), 13 gniazd wyposażonych jest w trzy pojemniki (papier, plastik, szkło białe i kolorowe - pojemnik dwudzielny). 2.Realizacja zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, odbywać będzie się poprzez: 2.1.Systematyczne, zapewniające niedopuszczanie do przepełnienia, opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, wykonywane nie rzadziej niż raz w miesiącu, 2.2.Transport zebranych odpadów do miejsca ich czasowego gromadzenia (baza własna), w którym będą przygotowywane do dalszego przekazania, 2.3.Przygotowanie (doczyszczanie i zebranie partii transportowej) zebranych odpadów (baza własna), celem dalszego ich przekazania, 2.4.Przekazanie wysegregowanych odpadów do odzysku (w myśl ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r., Dz.U nr 62, poz. 628) firmom posiadającym stosowne zezwolenia i uzyskanie potwierdzenia przekazania, 2.5.Systematyczne, raz w miesiącu, przekazywanie zamawiającemu raportów zawierających dane o ilości wysegregowanych odpadów. Przekazywanie Zamawiającemu informacji o ilości odpadów przekazanych do odzysku, potwierdzone dokumentami przekazania odpadów. 2.6.Utrzymanie w technicznej sprawności obsługiwanych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, 2.7.Utrzymanie czystości i porządku przy obsługiwanych pojemnikach do selektywnej zbiórki odpadów, 2.Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych poziomów odzysku zbieranych odpadów oraz utrzymanie właściwych standardów technicznych, porządkowych i sanitarnych obsługiwanych pojemników, jak również spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. 3.Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji terenowej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 29701 EUR.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tempo Sp.z o.o., ul. Fabryczna 2, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 139,53 (1gniazdo/1miesiąc)
  • Oferta z najniższą ceną: 139,53 / oferta z najwyższą ceną: 139,53
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.