eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Żary: Postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 193608 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Mieszka I 15, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791356, faks 068 4791366.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup zary.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe Zamówienie przedmiotowe podzielono na 15 zadań częściowych: - Zadanie częściowe nr 1: Spawacz - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. SPAWACZ - KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG - 135 dla 30 osób bezrobotnych , w tym 10 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach i 20 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach filia w Lubsku finansowanego ze środków pieniężnych Europejskiego Funduszu Społecznego. - Zadanie częściowe nr 2: Spawacz - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. SPAWACZ - KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG - 141 dla 20 osób bezrobotnych , w tym 10 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach i 10 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach filia w Lubsku finansowanego ze środków pieniężnych Europejskiego Funduszu Społecznego. - Zadanie częściowe nr 3: Specjalista ds. kadr i płac - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Specjalista ds. kadr i płac dla 30 osób bezrobotnych, w tym 15 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach i 15 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach filia w Lubsku finansowanego ze środków pieniężnych Europejskiego Funduszu Społecznego. - Zadanie częściowe nr 4: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych o napędzie silnikowym - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych o napędzie silnikowym dla 15 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Europejskiego Funduszu Społecznego. - Zadanie częściowe nr 5: Profesjonalny sprzedawca - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Profesjonalny sprzedawca dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków Funduszu Pracy. - Zadanie częściowe nr 6: Przedsiębiorca - zakładanie własnej działalności gospodarczej - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Przedsiębiorca - zakładanie własnej działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków Funduszu Pracy. - Zadanie częściowe nr 7: Samodzielny Księgowy w małym lub średnim przedsiębiorstwie - Podstawy rachunkowości z obsługą programu finansowo-księgowego - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy w małym lub średnim przedsiębiorstwie- podstawy rachunkowości z obsługą programu finansowo - księgowego dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków Funduszu Pracy. - Zadanie częściowe nr 8: Palacz kotłów centralnego ogrzewania - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Palacz kotłów centralnego ogrzewania dla 5 osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy. - Zadanie częściowe nr 9: Kasjer sprzedawca z praktyką w handlu - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kasjer sprzedawca z praktyką w handlu dla 20 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy (10 osób) i Europejskiego Funduszu Społecznego (10 osób). - Zadanie częściowe nr 10: Kucharz - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kucharz dla 8-10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. - Zadanie częściowe nr 11: Monter instalacji sanitarnej i grzewczej z uprawnieniami SEP - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Monter instalacji sanitarnej i grzewczej z uprawnieniami SEP dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. - Zadanie częściowe nr 12: Murarz - tynkarz - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Murarz - tynkarz dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. - Zadanie częściowe nr 13: Glazurnik - posadzkarz - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Glazurnik - posadzkarz dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. - Zadanie częściowe nr 14: Kurs obsługi komputera od podstaw - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kurs obsługi komputera od podstaw dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. - Zadanie częściowe nr 15: Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych o napędzie silnikowym - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kierowca operator wózków jezdniowych o napędzie silnikowym dla 25 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie dla grupy co najmniej 10-cio osobowej (dot. każdej czesć zamówienia) oraz dołączy listy referencyjne potwierdzające należyte wykonanie usług zawierające co najmniej informacje: w jakim okresie, dla ilu osób dla jakiej instytucji i czy należycie szkolenie było zrealizowane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie wykazu bazy techniczno - dydaktycznej. Wykonawca w wykazie wskazuje formę własności. W przypadku sprzętu, maszyn, urządzeń, narzędzi, miejsca szkolenia innych niż własny należy dołączyć odpowiedni dokument potwierdzający pozyskanie sprzętu, tj. pisemne zobowiązanie lub przedwstępną umowę na wypożyczenie, wynajem, dzierżawę lub użyczenie. Dot. Zadania częściowego nr 1, 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej czterema stanowiskami spawalniczymi niezbędnymi do przeprowadzenia zajęć praktycznych szkolenia w zakresie spawania metodą MAG i TIG. Dot. Zadania częściowego nr 3,5,6,7,14 Odnośnie zadania nr 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 15 samodzielnymi stanowiskami komputerowymi z zainstalowanym oprogramowaniem do realizacji tematyki przedmiotu zamówienia. Natomiast odnośnie pozostałych zadań częściowych dysponuje 10 samodzielnymi stanowiskami komputerowymi z zainstalowanym oprogramowaniem do realizacji tematyki przedmiotu zamówienia. Dot. Zadania częściowego nr 8, 10, 11,12, 13 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje warunkami lokalowymi oraz sprzętem do prowadzenia wykładów i zajęć praktycznych z poszczegolnej części przemiotu zamówienia. Dot. Zadania cześciowego nr 4,15 Odnośnie zadania częściowego nr 4 Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje 15 stanowiskami komputerowymi z zainstalowanym oprogramowaniem do realizacji tematyki przedmiotu zamówienia oraz co najmniej jednym wózkiem jezdniowym podnośnikowym o napędzie silnikowym. W przypadku zadania częściowego nr 15 co najmniej jednym wózkiem jezdniowym podnośnikowym o napędzie silnikowym. Dot. zadania częściowego nr 9 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 5 sprawnymi kasami fiskalnymi, w tym co najmniej 3 rodzajami różnych kas. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą wykładowców uprawnionych do realizacji poszczególnej części zamówienia. Osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą legitymować się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia zajęć w co najmniej 2 szkoleniach dotyczących poszczególnej części zamówienia oraz poziomem wykształcenia, kwalifikacjami lub uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do przeprowadzenia danego kierunku szkolenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej realizację danego zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający posiadanie wpisu do rejestru instytucji prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r.(Dz.U. Nr 236, poz 2365). W przypadku gdy dokument nie będzie wydany z data 2010 roku należy dołączyć również oświadczenie o dokonaniu jego aktualizacji na rok 2010 (załączniku nr 3) Wykaz przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń w zakresie każdej części zamówienia wraz z listami referencyjnymi lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte zrealizowanie szkolenia ( załącznik nr 6). Wykaz bazy techniczno - dydaktycznej niezbędnej do wykonania zamówienia (załącznik nr 4). Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. W wykazie należy wpisać tylko osoby spełniające warunek podany w pkt. V ppkt.4. w przypadku wykonawców, którzy złożyli ofertę zawierającą w załączniku nr 5 również osoby przewidziane do realizacji zamówienia, które nie spełniają tego warunku, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5). Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację danego zamówieni (załącznik nr 8). Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 1). Wypełniony PROGRAM SZKOLENIA (załącznik nr 2). Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jaki otrzymają absolwenci szkolenia. Wzór umowy z za parafowanymi wszystkimi stronami (załącznik nr 9).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w następujących okolicznościach: 1) Zmiana osób realizujących przedmiot zamówienia z uwagi na niezależne od tron umowy okoliczności (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. wykładowców lub osób wskazanych do współpracy - z zastrzeżeniem, iż Wykonawca może zaproponować zmianę wykładowcy w uzasadnionych przypadkach na osobę posiadającą równoważne lub wyższe kwalifikacje niż podane w ofercie. 2) Okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.zary.sisco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach ul. Mieszka I 15 68-200 Żary sekretariat - I pietro (pokój nr 12).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Mieszka I 15 w Żarach pokój nr 12 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą finansowane z Funduszu Pracy oraz z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawacz - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. SPAWACZ - KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG - 135 dla 30 osób bezrobotnych , w tym 10 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach i 20 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach filia w Lubsku finansowanego ze środków pieniężnych Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników do egzaminu końcowego, otrzymania certyfikatu zgodnego z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i nowymi przepisami EURONORMY PN-EN 287-1 oraz podjęcie zatrudnienia na stanowisku spawacza zgodnie z nabytymi umiejętnościami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spawacz - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. SPAWACZ - KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG - 141 dla 20 osób bezrobotnych , w tym 10 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach i 10 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach filia w Lubsku finansowanego ze środków pieniężnych Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników do egzaminu końcowego, otrzymania certyfikatu zgodnego z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i nowymi przepisami EURONORMY PN-EN 287-1 oraz podjęcie zatrudnienia na stanowisku spawacza zgodnie z nabytymi umiejętnościami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista ds. kadr i płac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Specjalista ds. kadr i płac dla 30 osób bezrobotnych, w tym 15 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach i 15 osób Powiatowy Urząd Pracy w Żarach filia w Lubsku finansowanego ze środków pieniężnych Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem szkolenia jest przygotowanie nabycie wiedzy i umiejętności do pracy w działach personalno - kadrowo - płacowych, praktyczne opanowanie umiejętności prowadzenia dokumentacji personalnej, płacowej, ZUS i podatkowej ( w tym z wykorzystaniem systemów informatycznych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych o napędzie silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych o napędzie silnikowym dla 15 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników do egzaminu końcowego, otrzymania zaświadczenia o ukończeniu kursu, certyfikatu zgodnego z Urzędem Dozoru Technicznego informującego o nabyciu uprawnień kierowcy wózków widłowych oraz podjęcia zatrudnienia na stanowisku magazynier z obsługą wózków widłowych zgodnie z nabytymi umiejętnościami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Profesjonalny sprzedawca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Profesjonalny sprzedawca dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników do egzaminu końcowego, otrzymania zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz podjęcia zatrudnienia na stanowisku sprzedawca zgodnym z nabytymi umiejętnościami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedsiębiorca - zakładanie własnej działalności gospodarczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Przedsiębiorca - zakładanie własnej działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy uczestników w zakresie zagadnień zawiązanych z zakładaniem i prowadzeniem własnej działalności gospodarczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Samodzielny Księgowy w małym lub średnim przedsiębiorstwie - Podstawy rachunkowości z obsługą programu finansowo-księgowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy w małym lub średnim przedsiębiorstwie- podstawy rachunkowości z obsługą programu finansowo - księgowego dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy uczestników związanych z rachunkowością oraz programem finansowo - księgowym w małym lub średnim przedsiębiorstwie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Palacz kotłów centralnego ogrzewania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Palacz kotłów centralnego ogrzewania dla 5 osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do obsługi kotłów oraz przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji kotłów centralnego ogrzewania zasilanych paliwem stałym, ciekłym i gazowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kasjer sprzedawca z praktyką w handlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kasjer sprzedawca z praktyką w handlu dla 20 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy (10 osób) i Europejskiego Funduszu Społecznego (10 osób). Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie pracy pracownika działu sprzedaży z obsługą kas fiskalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kucharz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kucharz dla 8-10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest przygotowanie do wykonywania zawodu kucharz w zakładach gastronomicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Monter instalacji sanitarnej i grzewczej z uprawnieniami SEP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn.Monter instalacji sanitarnej i grzewczej z uprawnieniami SEP dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji remontów, montażu dla następujących urządzeń, instalacji i sieci tj: gazowych, elektrycznych do 1 KV oraz instalowania urządzeń sanitarnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Murarz - tynkarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Murarz - tynkarz dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności do samodzielnego wykonywania prac murarsko tynkarskich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Glazurnik - posadzkarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Glazurnik - posadzkarz dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności do samodzielnego wykonywania prac glazurniczych i posadzkarskich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kurs obsługi komputera od podstaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kurs obsługi komputera od podstaw dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności dotyczącymi sprzętu komputerowego, obsługi komputera, pracy z edytorami tekstu - WORD I OPEN OFFICE, obsługi programu EXEL tworzenia prezentacji w POWER POINT, tworzenia baz danych, Internetu, wyszukiwarki, poczty mailowej OUTLOOK..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych o napędzie silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kierowca operator wózków jezdniowych o napędzie silnikowym dla 25 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie samodzielnego kierowania i obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.