eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › Przebudowa sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych w Szadku w ul. Kilińskiego i Osiny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Szadek: Przebudowa sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych w Szadku w ul. Kilińskiego i Osiny.
Numer ogłoszenia: 193541 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Szadku , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 043 8215004 8216810, faks 043 8215773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: UrzadGiM@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych w Szadku w ul. Kilińskiego i Osiny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych w Szadku w ul. Kilińskiego i Osiny. Zakres prac obejmuje całość robót związanych z wykonaniem uzbrojenia terenu - przebudowa sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych w Szadku w ul. Kilińskiego i ul. Osiny. Planowany zakres do wykonania obejmuje między innymi: - sieć wodociągową Dz 160mm - 3078,6mb, - przyłącza wodociągowe 47 szt. - 146mb, - hydranty - 25szt.. Zakłada się pełną wymianę gruntu w związku z realizacją inwestycji, a zamawiający wskaże wykonawcy miejsce wywozu gruntu podlegającego wymianie. Przedmiotowa droga nie może zostać zamknięta na czas prowadzenia robót. Planowane prace do wykonanie będą prowadzone w pasie drogi wojewódzkiej nr 710 na warunkach określonych w decyzjach wydanych przez Zarząd Województwa Łódzkiego, stanowiących element dokumentacji projektowej. W kosztach oferty wykonawca musi uwzględnić między innymi: obsługę geodezyjną (inwentaryzację i tyczenie), opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas robót, opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót, a także wszelkie inne koszty niezbędne do realizacji zamówienia w zakresie określonym przedmiarami, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zadanie polega na ułożeniu nowej sieci wodociągowej i przepięciu istniejących przyłączy wodociągowych do nowej sieci. Stara sieć wodociągowa z rur azbestowych pozostanie po odłączeniu w ziemi. Należy tak zapewnić prowadzenie robót i odbiorów sieci by zapewnić ciągłość dostaw wody mieszkańcom. Planowany zakres robót będzie realizowany łącznie z prowadzoną obecnie przebudową drogi wojewódzkiej nr 710, należy więc uwzględnić utrudnienia związane z pracą różnych firm z różnych branż na terenie budowy. Dokładny opis zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary, kosztorysy nakładcze. Wykonawca dostarczy także inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Dokumentacja projektowa obiektów stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiary robót (kosztorysy nakładcze) stanowią Załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia od wykonawców wadium. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Ustala się kwotę wadium w wysokości 30.000zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szadku 24 9269 0004 0000 0648 2000 0040 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - złożą pisemne oświadczenie, iż spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ). - prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub krajowego rejestru sądowego w zakresie określonym zamówieniem, - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 30.10.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegające na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o długości nie mniejszej niż 2000mb każda z robót, z podaniem jej wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, - dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach zgodnych z zakresem roboty określonej w specyfikacji (branża sanitarna, branży drogowej). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, - w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zatrudniali nie mniej niż 10 pracowników, w każdym roku z 3 lat. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowną informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 300.000 złotych.. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków. W oparciu o złożone oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje stosując system oceny: spełnia - nie spełnia, tzn.: a) wykonawca złożył wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub oświadczenia - spełnia warunek udziału w postępowaniu, b) wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub oświadczenie - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo uzupełnienia konieczne było unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Oferta przetargowa ( Załącznik nr 1), b. Wypełnione kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót (kosztorysów nakładczych) będących załącznikiem do SIWZ (Załącznik nr 2) c. Oświadczenie z art. 22 i art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) (Załącznik nr 3) d. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 30.10.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.). (Załącznik Nr 4) f. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień tj. np. kserokopie uprawnień i przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa kierownika budowy / kierownika robót z uprawnieniami w specjalnościach: branża sanitarna i branża drogowa, h. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi, (Załącznik nr 5) , i. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, j. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k. harmonogram rzeczowo - finansowy załącznik nr 9 do SIWZ. Wyżej wymienione wykazy, dokumenty i oświadczenia powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę. Poświadczenie powinno być opatrzone pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność z oryginałem, zgodne z oryginałem itp.. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc w zakładce dokumentacja przetargowa - specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98- 240 Szadek, pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98- 240 Szadek, pok. nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamieszczono w BZP w dniu 02.11.2009 r. Nie przewiduje się umowy ramowej, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.