eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puchaczów › Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w m. Nadrybie Dwór

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Puchaczów: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w m. Nadrybie Dwór
Numer ogłoszenia: 193540 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puchaczów, ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów, woj. lubelskie, tel. 081 7575780, fax 081 7575765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w m. Nadrybie Dwór.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w m. Nadrybie Dwór. W/w zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej do budynku Szkoły Podstawowej w m. Nadrybie Dwór. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz technologia ich wykonania określony został w załączanych do siwz: - projekt budowlany - wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w m. Nadrybie Dwór - branża budowlana - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej - przedmiar robót /przy czym przedmiar robót należy traktować pomocniczo/. Uwaga: Przedmiar robót powinien być zweryfikowany pod względem zgodności z w/w projektem i ze stanem faktycznym przez Wykonawcę podczas przeglądania projektu i wizji w terenie. 3.3. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1) Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określony w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. 2) Występujące w projekcie, przedmiarze, STWIOR nazwy, typy i pochodzenia produktów nie są dla wykonawców wiążące. 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą nie niższe od parametrów określonych w dokumentacji projektowej i STWIOR. 4) Wykonawca składający ofertę na materiały równoważne będzie obowiązany do udokumentowania ich równoważności już na etapie składania oferty. 5) Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie i STWIOR. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 6) Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez Wykonawcę postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a szczególności następujących wymagań: 1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłączne na podstawie dokumentów żądanych w pkt. 6 siwz i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -wzór oświadczenia załącznik nr 2 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów - sekretariat pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.