eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlarnia › Przebudowa dróg leśnych nr G210702L- oddziały 159/160, 181/182 oraz G190703L - oddziały 161-162 w leśnictwie Rudziniec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Kotlarnia: Przebudowa dróg leśnych nr G210702L- oddziały 159/160, 181/182 oraz G190703L - oddziały 161-162 w leśnictwie Rudziniec
Numer ogłoszenia: 193540 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136336 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Kędzierzyn, Stara Kuźnia, ul. Brzozowa 48, 47-246 Kotlarnia, woj. opolskie, tel. 077 4832222, 4063074, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg leśnych nr G210702L- oddziały 159/160, 181/182 oraz G190703L - oddziały 161-162 w leśnictwie Rudziniec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla drogi leśnej nr G210 702L - oddziały 159/160,181/182 1) Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi leśnej nr G210702L w leśnictwie Rudziniec, oddziały 159/160 i 181/182, położonej na działkach nr 435, 438, 436, 439 i 456 - obręb Stara Kuźnia. 2) Przebudowywana droga rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą leśną Zielona o nawierzchni tłuczniowej - km 0+000, kończy się na skrzyżowaniu z drogą leśną Krzyżowa o nawierzchni tłuczniowej - km 1+810, zgodnie z planem sytuacyjnym rys. nr 1.1-1.3 dokumentacji projektowej. 3) Długość drogi objętej przebudową wynosi 1810 m. Przedmiotowa droga pełni funkcję drogi leśnej, przeciwpożarowej. 4) Przedmiotowy odcinek drogi zlokalizowany jest na terenie lasu będącego we władaniu Nadleśnictwa Kędzierzyn (Leśnictwo Rudziniec). Przebudowywana droga leśna na całej długości posiada nawierzchnię gruntową nie utwardzoną. Stan techniczny drogi jest zły. Droga jest wyboista i skoleinowana a wody opadowe tworzą miejscowe zastoiska 5) W km 0+546 oraz w km 0+910 z przebudowywaną drogą krzyżują się drogi leśne gruntowe, a w km 1+171 z drogą leśną o nawierzchni tłuczniowej. Przy drodze istnieją rowy przydrożne na odcinkach: od km 1+438 do km 1+720 po stronie lewej, od km 0+000 do km 0+160 i od km 1+438 do km 1+720 po stronie prawej. Istniejące rowy są porośnięte roślinnością, wymagają oczyszczenia i uregulowania. Na pozostałej długości drogi jest odwadniana na pobocza i przylegający obszar leśny. W km 1+513, km 1+803 pod projektowaną drogą istnieją przepusty rurowe o średnicy odpowiednio 30cm i 60cm, które należy przebudować. Istniejący pod drogą Zieloną na skrzyżowaniu z projektowaną drogą przepust rurowy o średnicy 60 cm należy przedłużyć o 1.0 m, zgodnie z planem sytuacyjnym rys. 1.1.Po obu stronach drogi istnieją pasy przeciwpożarowe o szerokości od 4.0 m do 8.0 m. 6) Na całej długości drogi projektuje się jezdnię o szerokości 3,50 m z kruszywa kamiennego łamanego, z obustronnymi poboczami ziemnymi szerokości od 0,75 m do 1.5 m. Przekrój poprzeczny jezdni ze spadkiem dwustronnym 3%, pobocza ze spadkiem 6%, zgodnie z rysunkami planu sytuacyjno-wysokościowego i przekrojami konstrukcyjnymi. 7) Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi i mijanek składa się z następujących warstw: - warstwa odcinająca z piasku, grubości 10,0 cm. - warstwa dolna nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 31,5 63mm, grubości 25,0 cm, - warstwa górna nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 0 31,5mm, grubości 10,0 cm, 8) Skrzyżowania z drogami leśnymi o nawierzchni tłuczniowej wyokrąglono łukami o promieniach R = 11,0m, zjazdy na drogi leśne gruntowe wyokrąglono łukami o promieniach R = 5,0m. W km 0+000 i w km 0+810 na długości 14,0m od krawędzi istniejącej drogi o nawierzchni tłuczniowej, jezdnia projektowanej drogi poszerzona do 6,0m. Poszerzenie z 3,50m do 6,0m wykonane na długości 17,50m (skos 1:7) zgodnie z planem sytuacyjnym rys. nr 1.1-1.3. W km 0+290 i w km 1+450 po lewej stronie drogi zaprojektowano mijankę o długości 23.0 m i szerokości 2.5 m, natomiast skosy wjazdu i wyjazdu długości 17.5m (skosy 1:7) zgodnie z planem sytuacyjnym rysunki nr 1.1 -1.3. Przed zjazdem na drogę gruntową w km 0+546, po lewej stronie zaprojektowano mijankę o długości 23.0 m i szerokości 2.5 m, ze skosem wjazdu długości 17.5 m (skosy 1:7)a w km 0+910 za zjazdem na drogę gruntową po prawej stronie zaprojektowano mijankę o długości 23.0 m i szerokości 2.5 m ze skosem wyjazdu długości 17.5 m (skosy 1:7).W km 1+071 na dojeździe do skrzyżowania, po lewej stronie drogi i za skrzyżowaniem po prawej stronie, jezdnia poszerzona do 6.0m. Poszerzenie do 6.0 m wykonane na skosach wjazdowych długości 17.5 m (skos 1:7) zgodnie z rys. nr 1.2. 9) Niweletę zaprojektowano maksymalnie wpisując się w istniejący profil podłużny drogi leśnej, łagodząc lokalne zaniżenia i zawyżenia. Zaprojektowano łuki pionowe wklęsłe i wypukłe o promieniach od R=400m do R=2000m. Pochylenie podłużne projektowanej niwelety drogi wynosi od 0,20 % do 5.94% zgodnie z profilem podłużnym rys. nr3. 10) Pod drogą w km 0+652, należy wykonać przepust dwuotworowy z rur betonowych typu Wipro o średnicy 100cm, długości 8,0m, Przepust należy posadowić na podłożu żwirowym o grubości 40cm, odpowiednio ukształtowanym, zachowując spadek podłużny 0.5%. Wlot i wylot przepustu zakończony ściankami czołowymi betonowymi z betonu C25/30.Dno i skarpy wylotu przepustu umocnione płytami betonowymi ażurowymi 60x40x8 cm, układanymi na podsypce cementowo-piaskowej, grubości 10cm, zgodnie z rys. nr 5 11) Pod drogą w km 0+750 należy wykonać przepust z rur betonowych typu Wipro o średnicy 60cm, długości 6m, w km 1+613 należy wykonać przepust z rur betonowych typu Wipro o średnicy 50cm, długości 6.0 m i w km 1+799 należy wykonać przepust z rur betonowych typu Wipro o średnicy 50cm, długości 8.0m.Przepusty należy posadowić na podłożach żwirowych o grubości 25 cm odpowiednio ukształtowanych, zachowując spadki podłużne 0.5%. Wloty i wyloty przepustów zakończone ściankami czołowymi betonowymi z betony C20/25, posadowione zgodnie z Katalogiem typowych elementów drogowych karty nr 03.92 i 03.95. Prace ziemne związane z powyższymi pracami, należy prowadzić w wykopie otwartym szerokoprzestrzennym, o bezpiecznym nachyleniu ścian. 12) Rowy odwadniające należy wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym i profilem podłużnym. Roboty te ujęte są w robotach ziemnych. Roboty ziemne tj. wykopy i nasypy, należy wykonywać mechanicznie zg. z tabelą robót ziemnych. Ziemię z wykopów należy wbudować w nasypy warstwami o grubości do 30cm, z zagęszczaniem poszczególnych warstw. Wskaźnik zagęszczenia powinien wynosić wg Proktora 0,98. Nadmiar ziemi z robót ziemnych i humus należy rozplantować w miejscach zaniżeń terenu na pasie przeciwpożarowym. Pobocza ziemne i skarpy należy wyprofilować do wymaganych spadków podłużnych i poprzecznych. 13) Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu. Bilans terenu przedstawia się następująco: - długość 1 810,00 m - jezdnia o nawierzchni z kruszywa łamanego 7 500.65 m2 - pobocza ziemne - powierzchnia 6 402.24 m2 14) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w n/w załącznikach: - Załącznik nr 10 - Dokumentacja projektowa dla drogi leśnej nr G210702L - oddziały 159/160, 181/182 - Załącznik nr 11 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla drogi leśnej nr G210702L - oddziały 159/160, 181/182 - Załącznik nr 12 - Przedmiar robót dla drogi leśnej nr G210702L - oddziały 159/160, 181/182 Opis przedmiotu zamówienia dla drogi leśnej nr G190703L - oddziały 161-162 1) Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi leśnej nr G190703L Krzyżowa w leśnictwie Rudziniec, oddziały 161 - 162, położonej na działkach nr 451, 452, 453, 454, 460, 464 i 438 - obręb Stara Kuźnia. 2) Przebudowywana droga rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą leśną o nawierzchni tłuczniowej - km 0+000, kończy się na skrzyżowaniu z drogami leśnymi o nawierzchni tłuczniowej - km 0+917, zgodnie z planem sytuacyjnym rys. nr 1 dokumentacji projektowej. Długość drogi objętej przebudową wynosi 917,0 m. Przedmiotowa droga pełni funkcję drogi leśnej przeciwpożarowej. 3) Przedmiotowy odcinek drogi zlokalizowany jest na terenie leśnym będącym we władaniu Nadleśnictwa Kędzierzyn (Leśnictwo Rudziniec). 4) Przebudowywana droga leśna na całej długości posiada nawierzchnię gruntową nie utwardzoną. Stan techniczny drogi jest zły. Droga jest wyboista i skoleinowana, a wody opadowe tworzą miejscowe zastoiska. 5) Droga leśna Krzyżowa na pozostałej części (przed i za przebudowywanym odcinkiem drogi) posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego. 6) W km 0+552 z przebudowywaną drogą krzyżuje się droga leśna o nawierzchni tłuczniowej, a w km 0+575 z drogą leśną gruntową. Przy drodze istnieją rowy przydrożne na odcinkach ; od km 0+100 do km 0+895 po stronie lewej, od km 0+090 do km 0+450 i od km 0+580 do km 0+890 po stronie prawej. Istniejące rowy są porośnięte roślinnością, wymagają oczyszczenia i uregulowania. Na części długości jest ona odwadniana do przydrożnego rowu, na pozostałej długości na pobocza i przylegający obszar leśny. W km 0+448, km 0+460, km 0+605 i km 0+880 pod projektowaną drogą istnieją przepusty rurowe stalowe o średnicy 60 cm, które należy rozebrać. Przepusty z rur stalowych na pasach przeciwpożarowych w km 0+270 po stronie prawej, km0+446 i km 0+456 po stronie lewej należy przełożyć, dostosowując do poziomu rowów zgodnie z planem sytuacyjnym rys. nr 1 dokumentacji projektowej. Po obu stronach drogi istnieją pasy przeciwpożarowe o szerokości od 4.0 m do 8.0 m. 7) Na całej długości drogi projektuje się jezdnię o szerokości 3.5 m z kruszywa kamiennego łamanego, z obustronnymi poboczami ziemnymi szerokości od 0.75 m do 1.50 m. Przekrój poprzeczny jezdni ze spadkiem dwustronnym 3%, pobocza za spadkiem 6%, zgodnie z rysunkami planu sytuacyjno-wysokościowego i przekrojami konstrukcyjnymi. 8) Konstrukcja nawierzchni jezdni i mijanek składa się z następujących warstw: - warstwa górna nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 0-31.5 mm, grubości 10.0 cm, - warstwa dolna nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 31.5-63 mm, grubości 25.0 cm, - warstwa odcinająca z piasku grubości 10.0 cm. 9) Skrzyżowania z drogami leśnymi o nawierzchni tłuczniowej wyokrąglono łukami o promieniach od R=3.0 m do R=11.0 m, zjazdy na drogi leśne gruntowe wyokrąglono łukami o promieniach R=5.0 m. W km 0+000 na długości 14.0 m od krawędzi istniejącej drogi o nawierzchni tłuczniowej, jezdnia projektowanej drogi poszerzona do 6.0 m. Poszerzenie z 3.5 m do 6.0 m wykonane na długości 17.50 m (skosy 1:7) zgodnie z planem sytuacyjnym rysunek nr 1 dokumentacji projektowej. Na dojazdach do skrzyżowania w km 0+452 m na długości 16.0 m od krawędzi istniejącej drogi o nawierzchni tłuczniowej, jezdnia projektowanej drogi poszerzona do 6.0 m, poszerzenie z 3.5 m do 6.0 m wykonane na długości 17.5 m (skosy 1:7). W km 0+305, po lewej stronie drogi zaprojektowano mijankę o długości 23.0 m i szerokości 2.5 m, natomiast skosy wjazdu i wyjazdu długości 17.5 m (skosy 1:7), zgodnie z planem sytuacyjnym rys. nr 1. 10) Niweletę zaprojektowano maksymalnie wpisując się w istniejący profil podłużny drogi leśnej, łagodząc zaniżenia i zawyżenia. Zaprojektowane łuki pionowe wklęsłe i wypukłe o promieniach od R=1000m do 2000m.Pochylenia podłużne projektowanej niwelety drogi wynos od 0.28% do 2.71%, zgodnie z profilem podłużnym -rys. nr 3. 11) Pod drogą w km 0+269 należy wykonać przepust z rur betonowych typu Wipro o średnicy 60 cm i długości 6.0 m, w km 0+464,65 należy wykonać przepust betonowy z rur betonowych typu Wipro o średnicy 50 cm i długości 9.0 m, w km 0+606 należy wykonać przepust z rur betonowych typu Wipro o średnicy 60 cm i długości 6.0m. Przepusty należy posadowić na podłożach żwirowych o grubości 25cm, odpowiednio ukształtowanych, zachowując spadki podłużne 0.5%.Wloty i wyloty przepustów zakończone ściankami czołowymi betonowymi z betonu C20/25, posadowione zgodnie z katalogiem typowych elementów drogowych karty nr 03.92 i 03.95.Prace ziemne związane z powyższymi pracami należy prowadzić w wykopie otwartym szerokoprzestrzennym, o bezpiecznym nachyleniu ścian. 13) Roboty ziemne tj. wykopy i nasypy, należy wykonać mechanicznie zgodnie z Tabelą robót ziemnych. Ziemię z wykopów należy wbudować w nasypy warstwami grubości do 30cm, z zagęszczeniem poszczególnych warstw. Wskaźnik zagęszczenia powinien wynosić wg Proktora 0.98. Nadmiar ziemi z robót ziemnych i humus należy rozplantować w miejscach zaniżeń terenu na pasie przeciwpożarowym. Pobocza ziemne i skarpy należy wyprofilować do wymaganych spadków podłużnych i poprzecznych. 14) Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu Bilans terenu przedstawia się następująco: - długość 917,00 m - jezdnia o nawierzchni z kruszywa łamanego 3 989.79 m2 - pobocza ziemne - powierzchnia 2 018.40 m2 15) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w n/w załącznikach: - Załącznik nr 13 - Dokumentacja projektowa dla drogi leśnej nr G190703L - oddziały 161-162 - Załącznik nr 14 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla drogi leśnej nr G190703L - oddziały 161-162 - Załącznik nr 15 - Przedmiar robót dla drogi leśnej nr G190703L - oddziały 161- 162.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane ze środków Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w ramach działania 226: Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Mostowych Mosty PRIDiM Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 76, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 679962,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 528076,64

  • Oferta z najniższą ceną: 528076,64 / Oferta z najwyższą ceną: 831185,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.