eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sarnaki › Rozbudowa budynku leśniczówki Huszlew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Sarnaki: Rozbudowa budynku leśniczówki Huszlew
Numer ogłoszenia: 193520 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sarnaki , ul. 3 Maja 6/4, 08-220 Sarnaki, woj. mazowieckie, tel. 83 3599151, faks 83 3599151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/sarnaki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku leśniczówki Huszlew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy budynku leśniczówki Huszlew, termomodernizacji budynku oraz modernizacji pomieszczeń w części istniejącej budynku. Ponadto Wykonawca w ramach udzielonego zamówienia w imieniu inwestora uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) obicie tynków zewnętrznych na całym budynku wraz z ociepleniem płytami cementowo-wiórowymi; b) rozbiórka okładzin cokołu oraz opaski betonowej wokół budynku; c) rozbiórka płytek na balkonie i tarasie, d) rozbiórka rynien, rur spustowych, podbitek podokapowych, parapetów, e) rozbiórka podłóg drewnianych i legarów wewnątrz pomieszczeń oraz istniejących posadzek z płytek, f) rozbiórka części ścian wewnątrz budynku (na parterze i poddaszu) oraz części stropu pod projektowaną klatkę schodową, g) rozbiórka części pokrycia dachowego w miejscy wykonania nowej konstrukcja dachowej nad dobudowana częścią, h) rozbiórka kominów nad połacią dachową oraz wymurowanie nowych z cegły klinkierowej, i) dobudowa budynku o część pomieszczeń związanych z kancelarią leśnictwa tj. poczekalnię i wc wraz ze schodami wejściowymi i podestem. Część dobudowaną należy wykonać i wykończyć zgodnie z projektem, wraz z instalacjami i wyposażeniem. Ściany fundamentowe należy ocieplić płytami styropianowymi gr. 8 cm oraz wykonać ich izolacje pionową i poziomą. Połacie dachowe należy ocieplić wełną mineralną gr. 20 cm (pow. 38,54 m2). Pokrycie dachu należy wykonać z blachy powlekanej trapezowej, dokonać montażu rynien dachowych i spustowych oraz podbitek drewnianych z tarcicy nasyconej. j) wykonanie nowych schodów wejściowych żelbetowych do części mieszkalnej budynku, obłożonych płytkami ceramicznymi. Nad schodami i wejściem należy wykonać zadaszenie oparte na drewnianych słupach. Dach na pełnym deskowaniu (deski strugane od spodu) z rynnami dachowymi, pokryty blachą powlekana trapezową. Przy schodach z jednej strony należy wykonać balustradę drewnianą. k) dobudowa tarasu o wymiarach 3,64 x 290 m do pokoju dziennego wykonanego z desek ażurowych grubości 38 cm, dębowych. taras należy wykonać na wcześniej zalanych stopach fundamentowych. l) wykonanie klatki schodowej żelbetowej do istniejącej piwnicy oraz drewnianych schodów wykonanych z drewna dębowego wraz z balustradami i poręczami na poddasze użytkowe budynku, m) zakup i montaż okien dachowych (szt. 2 ) typu Velux, n) wykonanie konstrukcji szkieletowych ścian wewnętrznych na poddaszu oraz ich wykonanie z płyt kartonowo-gipsowych, o) wykonanie konstrukcji dachowej przedłużającej istniejący dach (przedłużenie murłaty i płatwi na istniejącym dachu oraz wykonanie dodatkowych nowych krokwi dachowych po obu stronach istniejącego dachu, pokrycie blachą trapezową, p) zamurowanie w istniejącym budynku części otworów drzwiowych, wykucie w ścianie zewnętrznej budynku otworu oraz zakup i montaż drzwi balkonowych prowadzących na drewniany taras, q) wymiana stolarki drzwiowej wewnątrz budynku na drzwi drewniane wraz z drewnianymi futrynami regulowanymi oraz wymiana okna w pomieszczeniu kuchennym, r) wymiana parapetów wewnętrznych na drewniane dębowe, s) docieplenie stropu na poddaszu oraz na parterze z wykonaniem wylewek pod pomieszczeniami niepodpiwniczonymi styropianem docieplenie styropianem oraz wykonanie nowych podłóg drewnianych wraz z ich cyklinowaniem i 3 -krotnym lakierowaniem oraz drewnianymi listwami przypodłogowymi, t) przecierka istniejącym tynków w istniejącej części z zeskrobaniem starej farby oraz dwukrotnym malowaniem ścian i sufitów, u) wykonanie nowej elewacji budynku, docieplenie ścian styropianem oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej oraz okładzin z desek na ścianach, zgodnie z rysunkiem projektowym, v) wykonanie nowych posadzek z płytek na balkonie oraz tarasie oraz malowanie istniejących balustrad z prętów metalowych, w) ocieplenie ścian cokołu budynku styropianem grubości 8 cm oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego, x) wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej, y) wykonanie nowej instalacji c.o w budynku (demontaż starej instalacji) wraz z wymiana grzejników, wymiana kotła c.o. z) wykonanie części nowej instalacji wod-kan oraz studzienek kanalizacyjnych i kanału o fi 160 mm prowadzące do przydomowej oczyszczalni ścieków, - wykonanie instalacji elektrycznej w dobudowanej części oraz wykonanie instalacji odgromowej. -wykonanie instalacji elektrycznej na poddaszu budynku oraz w części dobudowanej wraz z montażem opraw oświetleniowych, Zakres szczegółowy określa dokumentacja projektowa i stwior..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego może udzielić dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, czyli w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy BS Sarnaki konto nr 11 8048 0000 0000 1078 2000 0020 z dopiskiem wadium. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty lub składa oryginał w kasie nadleśnictwa. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 4. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą na podstawie przedłożonych z ofertą oświadczeń i dokumentów, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu rozbudowy lub modernizacji budynku, w tym co najmniej jedna ze wskazanych robót musi obejmować także wykonanie termomodernizacji budynku, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane w sposób należyty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, że dysponują jedną osobą (kierownikiem budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający informuje, że za najważniejsze uznaje się roboty potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykazane przez wykonawcę w wykazie.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunkiem wprowadzenia takich zmian jest wystąpienie w trakcie prowadzonych robót co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną lub negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonywanych robót, - opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu oraz podpisaniu umowy po upływie 30 dniu od dnia otwarcia ofert, - konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umowy, b) zmiana wynagrodzenia będąca następstwem wystąpienia i zlecenia robót zamiennych, c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności w przypadku konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz wystąpienia okoliczności, w efekcie których prace mogą zostać wstrzymane przez właściwe organa państwowe, d) zmiana osoby wskazanej do kierowania robotami budowlanymi. Warunkiem zmian jest wystąpienie okoliczności uzasadniających zmianą, w tym w szczególności śmierć, choroba lub inne czynniki uniemożliwiające sprawowanie powierzonych funkcji przez wskazana osobę. W takiej sytuacji wykonawca wskaże inną osobę z uprawnieniami budowlanymi w zakresie nie mniejszym niż osoba zastępowana; e) inne przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_sarnaki/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację mozna uzyskać w siedzibie nadleśnictwa Sarnaki w Sarnakach, ul. 3 Maja 6/4, 08-220 Sarnaki. Przekazanie SIWZ następuje nieodpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Sarnaki, ul. 3 Maja 6/4, 08-220 Sarnaki w sekretariacie (pokójn nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.