eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin 1 › Dostawa lekkiego oleju opałowego w sezonie grzewczym 2007/2008 dla potrzeb ogrzewania budynku Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Lubin 1: Dostawa lekkiego oleju opałowego w sezonie grzewczym 2007/2008 dla potrzeb ogrzewania budynku Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
Numer ogłoszenia: 193470 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księgnicach, Księginice 14, 59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie, tel. 076 8408174, fax 076 8408174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy powołany przez Urząd Gminy w Lubinie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego oleju opałowego w sezonie grzewczym 2007/2008 dla potrzeb ogrzewania budynku Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego w sezonie grzewczym 2007/2008 dla potrzeb ogrzewania budynku Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach Zamawiany olej opałowy musi spełniać minimalne parametry jakościowe jak np.: wartość opałowa nie niższa niż 42 MJ/kg, zawartość siarki nie więcej niż 0,20%/m/m, gęstość w temp. 15 oC, nie wyższa niż 0,860g/ml, zawartość wody nie większa niż 200mg/kg, całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg. Dowożona jednorazowo ilość oleju opałowego nie mniejsza niż 500 litrów. Planowana ilość dostaw w sezonie grzewczym - do 80.000 litrów. Samochody dostawcze dostarczające olej opałowy muszą być wyposażone w mierniki dostarczanego oleju opałowego przeliczające ilość dostarczonego oleju opałowego do temp. referencyjnej 15 oC. Dostawa maksymalnie w ciągu 5 dni licząc od dnia telefonicznego zgłoszenia. Cena litra oleju wskazana w ofercie musi w sobie zawierać cenę oleju i koszty dowozu do obiektu. Wybrany oferent zobowiązany jest także we własnym zakresie lub przy pomocy podwykonawcy dokonać przeglądu pieca, jego uruchomienia po okresie przestoju oraz regulacji. Koszty te ponosi oferent i muszą zawierać się one w cenie ofertowej. Zaproponowana jednostkowa cena ofertowa za 1 litr oleju opałowego w trakcie realizacji umowy będzie ulegała wahaniom (+, -) jako cena ruchoma w zależności od zmiany ceny publikowanej przez PKN ORLEN na stronie internetowej www.orlen.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 11 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. Ofertę (wzór - zał. nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór - zał. nr 3 do SIWZ); 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają stosowne uprawnienia W przypadku składania oferty wspólnej: 1.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 11.3, 11.4 SIWZ składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast dokumenty o których mowa w pkt 11.1, 11.2, 11.5 SIWZ może złożyć jeden z wykonawców składających ofertę wspólną, 2. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną lub jeden podmiot spośród nich wytypowany do reprezentacji. 3. Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot złoży ofertę. Wykonawca ten nie może ponadto sam złożyć oferty w tym przetargu. 4. Nie spełnienie powyższych wymogów przy złożeniu oferty wspólnej spowoduje jej odrzucenie przez Zamawiającego jako nie zgodnej z ustawą oraz s.i.w.z. 5. Podmioty występujące wspólnie dostarczą umowę regulującą współpracę w wypadku wygrania postępowania przed podpisaniem umowy (w przypadku złożenia oferty wspólnej) 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt.11.3 SIWZ przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach 59-300 Lubin 1 Księginice 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach 59-300 Lubin 1 Księginice 14 Sekretariat GZUKiM.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.