eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › konserwacja i renowacja rowów melioracyjnych R-S6 i R-S zloikalizowanych w obrebie Wilkszyn, gmina Miekina,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Środa Śląska: konserwacja i renowacja rowów melioracyjnych R-S6 i R-S zloikalizowanych w obrebie Wilkszyn, gmina Miekina,
Numer ogłoszenia: 193449 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3175646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sredzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja i renowacja rowów melioracyjnych R-S6 i R-S zloikalizowanych w obrebie Wilkszyn, gmina Miekina,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH SPECYFIKACJĄ: rów melioracyjny R-S6 - na odcinku 2700 m 1. ścinanie drzew piłą mechaniczną, 2. ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia, 3. ręczne wykoszenie porostów ze skarp, 4. wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp, 5. wywóz ściętych gałęzi i karpiny, 6. mechaniczne odmulenie rowu, 7. rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu rowu, 8. oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, 9. rozebranie istniejących przepustów, 10. wykonanie i częściowe odtworzenie rowu melioracyjnego, 11. rozplantowanie ziemi po wykonanych wykopach, 12. plantowanie skarp oraz dna rowu, Szczegółowy zakres, opis i ilość robót zawartych w pkt. 1-12 zawiera przedmiar robót rów melioracyjny R-S na odcinku 2000 m (do ujścia do rzeki Jeziorka) 1. ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia, 2. ręczne wykoszenie porostów ze skarp, 3. wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp, 4. wywóz ściętych gałęzi i karpiny, 5. mechaniczne odmulenie rowu, 6. oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, 7. rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu rowu Szczegółowy zakres, opis i ilość robót zawartych w pkt. 1-7 zawiera przedmiar robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopie lub odpisy, i tak: 1. Formularz ofertowy wraz z kosztorysem sporządzonym zgodnie z przedmiarem robót - zał.nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy- Prawo Zamówień Publicznych - wg zał. nr 2 do SIWZ 3. Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa lub inny dokument stwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności. 8. Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 3 9. Wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia , jakimi dysponuje Wykonawca. 10. Wykaz kadry wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Dokument ,o którym mowa w pkt.3-7 może być złożony w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii. Ocena spełniania warunków dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.siscoi.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Edyta Ziemichód - tel.071 31 75 646 wew.29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul.Wrocławska 2, 55-300 Środa Ślaska pok.40 sekjretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.