eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa sprzętu komputerowego do budynku Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego do budynku Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a
Numer ogłoszenia: 193433 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Kielcach, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax 041 3677391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do budynku Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 zestawów komputerowych, 15 drukarek i 2 skanerów do budynku Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 1) 3.280,00 zł (przystępując do części I zamówienia - dostawa zestawów komputerowych), 2) 400,00 zł (przystępując do części II zamówienia - dostawa drukarek),.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) wnieśli wadium, 2) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) zwanej dalej ustawą, 3) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę która obejmowała: a) min. 50 zestawów komputerowych o wartości dostawy min. 150.000,00 zł brutto (przystępując do I części zamówienia), b) min. 15 sztuk drukarek o wartości dostawy min. 15.000,00 zł brutto (przystępując do II części zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie w/w oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawców w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium, na zasadach określonych w SIWZ; 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych należycie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw które obejmowały: a) min. 50 zestawów komputerowych o wartości dostawy min. 150.000,00 zł brutto (przystępując do I części zamówienia), b) min. 15 sztuk drukarek o wartości dostawy min. 15.000,00 zł brutto (przystępując do II części zamówienia). z podaniem przedmiotu dostawy i ilości, wartości, terminu, miejsca dostawy oraz zleceniodawcy (zgodny z załączonymi wzorami - załączniki nr 4a i 4b do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Powyższe dokumenty tj. wykaz jak również dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, Wykonawca musi przedstawić odpowiednio dla części zamówienia na którą składa ofertę. Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) specyfikacje parametrów techniczno - eksploatacyjnych dostarczanych urządzeń, 2) przystępując do I części zamówienia - dostawa zestawów komputerowych - dodatkowo należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) deklarację zgodności dla zaoferowanego monitora o spełnieniu normy ISO 13406-2. b) certyfikat lub deklarację zgodności CE dla zaoferowanego monitora potwierdzającą zgodność z dyrektywami europejskimi 89/336/ECC (PN-EN 55022 i PN-EN 55024) oraz 73/23/EEC (PN-EN 60950), c) certyfikat poświadczający spełnienie przez monitor normy TCO 03 lub późniejszych; d) certyfikat lub deklarację zgodności CE dla zaoferowanej stacji roboczej potwierdzającą zgodność z dyrektywami europejskimi 89/336/ECC (PN-EN 55022 i PN-EN 55024) oraz 73/23/EEC (PN-EN 60950), e) certyfikat lub deklarację zgodności CE dla zaoferowanej myszy komputerowej potwierdzającą zgodność z dyrektywami europejskimi 89/336/ECC (PN-EN 55022 i PN-EN 55024) oraz 73/23/EEC (PN-EN 60950), f) certyfikat lub deklarację zgodności CE dla zaoferowanej klawiatury potwierdzającą zgodność z dyrektywami europejskimi 89/336/ECC (PN-EN 55022 i PN-EN 55024) oraz 73/23/EEC (PN-EN 60950), g) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez zaoferowany czytnik kart mikroprocesorowych normy ISO 7816 oraz zgodności ze standardem PC/SC (oświadczenie zawarte w załączniku nr 5a do SIWZ), h) oświadczenie Wykonawcy o poziomie hałasu stacji roboczej zarówno w trybie Idle (bieg jałowy) jak i w trybie normalnej pracy (poniżej 30 dB) mierzony zgodnie z normą ISO 9296 z pozycji operatora (oświadczenie zawarte w załączniku nr 5a do SIWZ), i) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez oferowany sprzęt postanowień dyrektywy ROHS 2002/95/WE. UWAGA! Każdy z wykonawców będzie miał obowiązek dostarczyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego zaproponowany w ofercie zestaw komputerowy do przeprowadzenia testów zgodności zestawu z parametrami zadeklarowanymi w ofercie - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (str. 14 SIWZ). 3) przystępując do II części zamówienia - dostawa drukarek, dodatkowo należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) certyfikat potwierdzający, że producent oferowanych drukarek spełnia wymogi normy ISO 9001 lub ISO 9002, b) certyfikat lub deklarację zgodności CE dla zaoferowanej drukarki, potwierdzająca zgodność z dyrektywami europejskimi 89/336/ECC (PN-EN 55022 i PN-EN 55024) oraz 73/23/EEC (PN-EN 60950) c) wykaz części naturalnie zużywających się z podaniem ich numerów katalogowych, wraz z danymi eksploatacyjnymi (nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych), d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu normy ENERGY STAR dla oferowanego modelu drukarki (oświadczenie zawarte w załączniku nr 5b do SIWZ), e) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez oferowane drukarki postanowień dyrektywy ROHS 2002/95/WE, f) certyfikat lub deklarację zgodności CE dla zaoferowanego skanera, potwierdzająca zgodność z dyrektywami europejskimi 89/336/ECC (PN-EN 55022 i PN-EN 55024) oraz 73/23/EEC (PN-EN 60950),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w pokoju 603 przy ul. Piotrkowskiej 12 w Kielcach lub pocztą, po przesłaniu pisemnego wniosku na adres Zamawiającego lub pod nr tel./faksu (041) 344-50-72.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 603 w budynku przy ul. Piotrkowskiej 12 lub przesłać na adres: ZUS Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 zestawów komputerowych do budynku Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.12.50-4, 30.25.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 drukarek i 2 skanerów do budynku Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.