eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › Budowa oświetlenia ulicznego w m. Domaradzka Kuźnia i Lubnów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Pokój: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Domaradzka Kuźnia i Lubnów
Numer ogłoszenia: 193433 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pokój , ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 077 4693085, faks 077 4693085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapokoj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Domaradzka Kuźnia i Lubnów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres robót wchodzi: 1. Budowa linii napowietrznej oświetleniowej, do wykonania przez odbiorcę dla zasilania ze stacji transformatorowej Dąbrówka Dolna nr ew. 57, tzn.: - ustawienie wzdłuż przedmiotowej ulicy Opolskiej - drogi powiatowej nr 1348 O w m. Domaradzka Kuźnia (na odcinku od posesji nr 15 do posesji nr 17) trzech nowych słupów bliźniaczych nr 161/1 ÷ 161/3 typu BP-10 na żerdziach żelbetowych 2xśN-10, - zamontowanie pomiędzy słupami linii napowietrznej, istniejącym słupem linii napowietrznej n/n nr 161 oraz projektowanymi nr 161/1 ÷ 161/3 linii oświetleniowej typu AsXSn 2x35 mm2 o dł. 145,5 m., - zabudowę na projektowanych słupach nr 161/1 ÷ 161/3 wysięgników rurowych jednoramiennych typu WP-1 (1,0m) z oprawami oświetleniowymi OUSh-100/100W z lampą sodową SON-T(+) o mocy 100W, - zabudowanie na słupie nr 161 odgromnika typu GX0 Lovos-440/5, 2. Budowa linii napowietrznej oświetleniowej, do wykonania przez odbiorcę ze stacji transformatorowej Kuźnia Domaradzka - Jagonów nr ew. 284, tzn.: - ustawienie wzdłuż przedmiotowej ulicy Opolskiej - drogi powiatowej nr 1348 O w m. Domaradzka Kuźnia (na odcinku od posesji nr 18 do posesji nr 20) dwóch nowych słupów bliźniaczych nr 38/1 i 38/4 typu BP-10 na żerdziach żelbetowych 2xśN-10 oraz dwóch słupów pojedynczych nr 38/2 i 38/3 typu PP-10 na żerdziach żelbetowych śN-10, - zamontowanie pomiędzy słupami linii napowietrznej, istniejącym słupem linii napowietrznej n/n nr 38 oraz projektowanymi nr 38/1 ÷ 38/4 linii oświetleniowej typu AsXSn 2x35 mm2 o dł. 181,5 m., - zabudowę na projektowanych słupach nr 38/1 ÷ 38/4 wysięgników rurowych jednoramiennych typu WP-1 (1,0m) z oprawami oświetleniowymi OUSh-100/100W z lampą sodową SON-T(+) o mocy 100W. - zabudowę na istniejącym słupie nr 37 wysięgnika rurowego jednoramiennego typu WP-1 (1,0m) z oprawą oświetleniową OUSh-100/100W z lampą sodową SON-T(+) o mocy 100W. - ustawienie przy drodze dojazdowej do cmentarza (obok ogrodzenia cmentarza) nowego słupa bliźniaczego nr 30/1 typu BP-10 na żerdziach żelbetowych 2xśN-10, - wymianę istniejącego słupa drewnianego pojedynczego oszczudlonego nr 30 na nowy słup bliźniaczy typu BP-10 na żerdziach żelbetowych 2xśN-10, - przepięcie na wymieniony słup nr 30 istniejącej linii napowietrznej typu AsXSN 4x70+35 mm2, - zamontowanie pomiędzy słupami linii napowietrznej, istniejącym przebudowanym słupem linii napowietrznej n/n nr 30 oraz projektowanymi nr 30/1 linii oświetleniowej typu AsXSn 2x35 mm2 o dł. 47,5 m., - zabudowę na przebudowanym i projektowanym słupie nr 30 i 30/1 wysięgników rurowych jednoramiennych typu WP-1 (1,0m) z oprawami oświetleniowymi OUSh-100/100W z lampą sodową SON-T(+) o mocy 100W. - ustawienie wzdłuż przedmiotowej ulicy Opolskiej - drogi powiatowej nr 1348 O w m. Lubnów (na odcinku od posesji nr 2 do posesji nr 4) trzech nowych słupów bliźniaczych nr 29/1, 29/2 i 29/9 typu BP-10 na żerdziach żelbetowych 2xśN-10 oraz dwóch słupów pojedynczych nr 29/3 i 29/4 typu PP-10 na żerdziach żelbetowych śN-10, - zamontowanie pomiędzy słupami linii napowietrznej, istniejącym słupem linii napowietrznej n/n nr 29 oraz projektowanymi nr 29/1 ÷ 29/5 linii oświetleniowej typu AsXSn 2x35 mm2 o długości 252,5 m., - zabudowę na projektowanych słupach nr 29/1 ÷ 29/5 wysięgników rurowych jednoramiennych typu WP-1 (0,5m) z oprawami oświetleniowymi OUSh-100/100W z lampą sodową SON-T(+) o mocy 100W, - zabudowanie na słupach nr 29, 29/5 oraz 38 odgromnika typu GX0 Lovos-440/5. Przed rozpoczęciem robót należy opracować projekt organizacji ruchu drogowego na czas ich prowadzenia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem - Dz.U z 2003 r. Nr 177, poz. 1729), zatwierdzając go w Starostwie Powiatowym w Namysłowie, Plac Wolności 12A, 46-100 Namysłów. Przed rozpoczęciem robót należy wystąpić do Starostwa Powiatowego w Namysłowie, Plac Wolności 12A, 46-100 Namysłów w trybie i na warunkach określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 01 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz.U Nr 140 poz. 1481 z 2004 r.). Wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy do czasu zgłoszenia gotowości odbioru wykonanych robót. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Wszystkie zastosowane materiały i elementy muszą posiadać aktualne certyfikaty i dopuszczenie do zastosowania ze znakiem B oraz deklarację zgodności. Materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne aktualne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. W razie kolizji linii napowietrznej z gałęziami drzew wykonawca jest zobowiązany na swó1)j koszt i ryzyko dokonać prac pielęgnacyjnych zgodnych ze sztuką chirurgii i pielęgnacji drzew. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji w terenie. Wszystkie nazwy własne, o ile zostały użyte, mają wyłącznie charakter przykładowy. Powyższy opis jest pobieżny i nie zawiera wszystkich elementów niezbędnych dla prawidłowego wykonania zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik Nr 2 do SIWZ Projekt budowlany i wykonawczy Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót. Wymagany okres gwarancji - 60 miesięcy od dnia pozytywnego dokonania odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: . są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym, . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, . nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie gospodarczym jest zobowiązany przedłożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Nadto dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby na okres co najmniej niezbędny dla wykonania niniejszego zamówienia. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub itp. do oferty dołączyć należy: wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego za kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł brutto każda z robót, z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Nadto dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby na okres co najmniej niezbędny dla wykonania niniejszego zamówienia. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Polisa ma zabezpieczać cały okres wykonywania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminapokoj.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, pok. 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, sekretariat (parter główne wejście).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: N/D.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.