eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Remont drogi powiatowej Nr 1301O (Byczyna - Bruny - DP1337O) w km 0-K) 59 - 13+072 o długości 13,013 km oraz drogi gminnej Nr 100504O (Miechowa - Proślice - Brzózka - Polanowice) na odcinku w miejscowości Proślice w km 4+538,25 - 5+068,25 o długości 0,530 km

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Kluczbork: Remont drogi powiatowej Nr 1301O (Byczyna - Bruny - DP1337O) w km 0-K) 59 - 13+072 o długości 13,013 km oraz drogi gminnej Nr 100504O (Miechowa - Proślice - Brzózka - Polanowice) na odcinku w miejscowości Proślice w km 4+538,25 - 5+068,25 o długości 0,530 km
Numer ogłoszenia: 193412 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94575 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kluczborski, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 0-77 4185218, faks 0-77 4186520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1301O (Byczyna - Bruny - DP1337O) w km 0-K) 59 - 13+072 o długości 13,013 km oraz drogi gminnej Nr 100504O (Miechowa - Proślice - Brzózka - Polanowice) na odcinku w miejscowości Proślice w km 4+538,25 - 5+068,25 o długości 0,530 km.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej Nr 1301O (Byczyna - Bruny - DP1337O) w km 0-K) 59 - 13+072 o długości 13,013 km oraz drogi gminnej Nr 100504O (Miechowa - Proślice - Brzózka - Polanowice) na odcinku w miejscowości Proślice w km 4+538,25 - 5+068,25 o długości 0,530 km w ramach realizacji Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. DP 1301O, PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ. Roboty przygotowawcze Na całym odcinku remontowanej drogi 13,01 km (13 013 m) zostaną wykonane roboty pomiarowe oraz po wykonaniu remontu zostanie opracowana mapa powykonawcza. Na odcinku o przekroju drogowym zostaną wycięte krzaki na powierzchni 7,79 ha. Istniejące gruntowe pobocze zostanie ścięte a urobek pozyskany ze ścięcia pobocza zostanie wywieziony poza teren budowy (zagospodarowanie urobku po stronie wykonawcy). Ścięcie zawyżonego pobocza zostanie wykonane na powierzchni 22 804,60 m2. Istniejące rowy przydrożne położone zostaną odmulone na długość 21 685 m (zagospodarowanie urobku po stronie wykonawcy). ROBOTY ROZBIÓRKOWE: W ramach remontu drogi przewidziano rozbiórkę następujących elementów drogi: chodniki z płyt betonowych 50*50*7 cm w ilości: 959,95 m2, chodniki z płyt betonowych 35*35*5 cm - 109,80m2, chodniki z kostki betonowej gr. 8cm - 92,98 m2, obrzeża betonowe - 374,00 m, krawężniki betonowe 15*30 cm - 562,50 m, betonowe ławy pod krawężnikami - 33,75 m3, prefabrykowane, betonowe ścieki drogowe - 133,5 m, betonowe ławy pod prefabrykowanymi ściekami - 4,90 m3, nawierzchnia z płyt betonowych (trylinka) - 121,66 m2, nawierzchnia z betonu gr. 12 cm - 33,00 m2, nawierzchnia bitumiczna gr. 8 cm - 57,75 m2, z tłucznia kamiennego gr. 25 cm - 57,75 m2, studnie ściekowe wraz z przykanalikami - 8 kpl., kolektor z rur betonowych o średnicy 20 cm - 64 m, frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału na odległość do 1km - 1 384,50 m2, bariery betonowe typ. zakopiański - 336,00 m2, słupki kamienne 30*30 cm - 40 szt., słupki do znaków drogowych - 111szt., tablice znaków drogowych i drogowskazów (77+21) - 98 szt., ceglany przepust sklepiony - 21,13 m3, Gruz pozyskany z rozbiórki w ilości 239,09 m3 zostanie wywieziony z terenu budowy, koszty utylizacji po stronie wykonawcy. Materiały uzyskane z rozbiórki zostaną przewiezione na ODM w Wołczynie - 57 m3, Zdemontowane oznakowanie zostanie przewiezione na ODM w Wołczynie - 15,35 m3. ROBOTY ZIEMNE: Roboty ziemne (wykopy) wykonane mechanicznie z załadunkiem i odwozem urobku na odległość 5 km - 744,98 m3. ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE WZNOSZENIA KOMPLETNYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH LUB ICH CZĘŚCI ORAZ ROBOTY W ZAKRESIE INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ Roboty remontowe: Krawężniki granitowe na długości 188 m, należy przestawić dopasowując ich wysokość do nowej niwelety drogi. Krawężniki będą osadzone na ławie betonowej (11,28 m3). Zostaną przełożone następujące nawierzchnie wykonane z: - płyt kamiennych - 113 m2, - kostki kamiennej - 18,4 m2, -kostki betonowej - 127,71 m2. ELEMENTY ODWODNIENIA: W miejscu rozbiórki starych studni zostaną wybudowane nowe w ilości 8szt. Woda ze studni zostanie odprowadzona rurami PCV o średnicy 20cm, długość przykanalików wyniesie 68 m. Rozebrany przepust zostanie odbudowany, jako rurowy jednootworowy o średnicy 60 cm. długość części przelotowej przepustu wyniesie 10 m. Pod budowaną zatoką autobusową zostanie wykonany kolektor z rur żelbetowych o średnicy 40 cm o długości 44 m. Na wlotach i wylotach przepustu i kolektora zostaną wykonane żelbetowe ścianki czołowe o objętości betonu 5,52 m3. Wbudowane rury zostaną zasypane piaskiem (18,96 m3), który zostanie zagęszczony. PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA. Powierzchnia jezdni (67 380 m2) w obrębie trasy zasadniczej, skrzyżowań i zjazdów na odcinku drogi, na którym zostanie wykonana nowa nawierzchnia bitumiczna zostanie mechanicznie oczyszczona i skropiona emulsją asfaltową. Podłoże gruntowe (2 934,25 m2), na którym będą wykonywane warstwy konstrukcyjne zostaną wyprofilowane i zagęszczone. OPORNIKI. W ramach remontu na ławie betonowej o objętości 97,49 m3, zostaną ustawione następujące oporniki: - obrzeża betonowe - 900,10 m, - krawężniki betonowe (791,8+79,5+20) = 891,30 m, - betonowe ścieki prefabrykowane - 133,5 m. Na długości przejścia dla pieszych (4 m) na prefabrykowanym ścieku drogowym zostanie zamontowana blacha stalowa o powierzchni 2,4 m2. ELEMENTY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI. Na powierzchni 1 482,02 m2 zostanie wykonana warstwa odsączająca grubości 15 cm. Dolna warstwa podbudowy tłuczniowej, grubości 15 cm zostanie wykonana na powierzchni 1 482,92 m2. Górna warstwa podbudowy z tłucznia gr. 10 cm zostanie wykonana na powierzchni 2 649,8 m2. Na zatoce autobusowej na powierzchni 72,00 m2 zostanie wykonana podbudowa z betonu cementowego gr. 15 cm. Na powierzchni 68 590,98 m2 zostanie wykonana nowa nawierzchnia bitumiczna grubości 4 cm. Przed ułożeniem warstwy ścieralnej nastąpi wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno asfaltową w ilości 6 772,16 Mg. Wyrównanie nawierzchni masą bitumiczną ma na celu poprawienie istniejących spadków podłużnych i poprzecznych oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni. Nawierzchnie chodników i zjazdów zostaną wykonane z kostki betonowej grubości 8 cm. Chodniki zostaną wykonane z kostki w kolorze szarym (1 366,88 m2), natomiast nawierzchnia zjazdów zostanie wykonana z kostki w kolorze czerwonym (332,87 m2). Na zaprojektowanej zatoce autobusowej w miejscowości Polanowice nawierzchnia zatoki (72,00 m2) zostanie wykonana z kostki granitowej. Kostka granitowa zostanie także wykorzystana do poszerzenia chodnika z płyt granitowych zlokalizowanego w Byczynie. Poszerzenie chodnika zostanie wykonane na powierzchni 66.25 m2. Po ułożeniu i wzmocnieniu istniejącej nawierzchni na trasie zasadniczej, w celu dopasowania wysokościowego na zjazdach o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej (1 429,50 m2) zostanie ułożona warstwa tłucznia o grubości 10 cm. POBOCZA. Na gruntowych poboczach zostanie wykonana nawierzchnia żwirowa (22 242,60 m2.). ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU I OZNAKOWANIE. Wysokie skarpy przy wszystkich mostach, wiaduktach i przepustach zostaną zabezpieczone stalowymi barierami ochronnymi. Łączna długość ustawionych barier wyniesie 1 485 m, w tym 1 229 m to fragmenty barier zabezpieczające wysokie nasypy 256 m to zakończenie bariery - skosy zapewniające mniejsze zagrożenie w przypadku najechania na barierę. Na całym odcinku drogi zostanie wykonane oznakowanie poziome (227,74 m2) i ustawione nowe oznakowanie pionowe. Do ustawionych 178 słupków do znaków drogowych zostanie przymocowanych 174 tablic oznakowania pionowego (25+91+58). ROBOTY WYKOŃCZENIOWE. Włazy studni rewizyjnych i zasuw po ułożeniu nowych nawierzchni jezdni i chodników zostaną wyregulowane do nowej wysokości nawierzchni. Zostaną wyregulowane: 1 kratka ściekowa, 5 włazów kanałowych, 10 zaworów dla zaworów wodociągowych i gazowych, 9 studni telefonicznych. Przepusty, które nie zostaną przebudowane zostaną odmulone, co zapewni prawidłowy przepływ wód. Odmulonych zostanie 13 przepustów, których łączna długość wyniesie 107 m, w tym: 1 przepust o średnicy rur 60 cm i długości części przelotowej 8,5 m, 7 przepustów o średnicy rur 80 cm i długości części przelotowej 71,5 m, 2 przepusty o średnicy rur 100 cm i długości części przelotowej 15,0 m, 1 przepust o średnicy rur 125 cm i długości części przelotowej 8,5 m, 2 przepusty o średnicy rur 150 cm i długości części przelotowej 19,0 m, Drobne roboty mostowe. W ramach remontu zostaną poddane drobnym remontom trzy obiekty mostowe: 1. Most w Proślicach. Oczyszczenie, lokalne przełożenie i spoinowanie betonowych, prefabrykatów na stożkach, schodach i ściekach skarpowych (120 m2). Poręcze na obiekcie mostowym (1,69 Mg) zostaną po oczyszczeniu pomalowane. Zostaną naprawione (wymiana uszkodzonych prefabrykatów) schody skarpowe (4 m) oraz ścieki skarpowe (4m). Gruntownemu remontowi zostaną poddanie dojścia do chodnika na moście. Istniejący chodnik na dojściach (19,2 m2)wykonany z betonu lanego i krawężników betonowych zostanie rozebrany. Na dojściach do obiektu po wykonaniu wykopów w ilości 8,77 m3, zostanie wykonana podbudowa tłuczniowa (38,2m2). Na części podbudowy zostanie wykonany chodnik z kostki betonowej szarej (19,2 m2), ograniczony krawężnikiem granitowym (20,8 m) ustawionym na ławie betonowej z oporem (1,25 m3). Na dojściach do mostu przy krawężnikach na wykonanej podbudowie zostanie ułożona nawierzchnia bitumiczna na powierzchni 19 m. 2. Most za Polanowicami. Poręcze na obiekcie mostowym (0,26 Mg) zostaną po ich oczyszczeniu pomalowane. Oczyszczone i pomalowane (2,87 Mg) zostaną także stalowe dźwigary główne. Most obecnie jest obciążony grubą warstwą nawierzchni bitumicznej. W ramach remontu niweleta drogi na moście zostanie obniżona. W tym celu na moście i dojazdach do mostu zostanie rozebrana istniejąca nawierzchnia grubości 10 cm. Rozbiórka nawierzchni wykonana, jako frezowanie nawierzchni bitumicznej zostanie wykonane na powierzchni 550 m2. 3.Wiadukt w Byczynie. Na dojściach do obiektu chodnik wymaga przebudowy. w ramach przebudowy rozebrane zostaną krawężniki na długości 23,00 m oraz betonowa nawierzchnia chodnika ( 21,00 m2). Na nowych dojściach na ławie betonowej (1,6 m3) zostanie ustawione 26,6 m krawężnika, a rozebrana nawierzchnia betonowa zostanie odtworzona z kostki betonowej grubości 8 cm (21,00 m2). Poręcze na obiekcie mostowym (3,16 Mg) zostaną po oczyszczeniu pomalowane. Po oczyszczeniu zostaną także pomalowane blachownice stalowe (6,84 Mg), a bariery przeciwporażeniowe zostaną wymienione (58 m2). W ramach remontu wiaduktu zostanie wymieniona nawierzchnia chodnika wykonana z bali drewnianych (2,57 m3 drewna) oraz wymieniona dylatacja na wiadukcie (20 m). UWAGA: Wszelkie roboty prowadzone na obiektach mostowych należy zgłosić i uzgodnić warunki prowadzenia robót z: mosty -Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Odział w Kluczborku, wiadukt - PKP PLK SA Zakład Linii Kolejowych w Opolu. Wszelkie koszty (uzgodnienia, sporządzenie harmonogramu prac, zajęcie terenu celem prowadzenia prac, itp.) związane z prowadzeniem prac na użyczonych Zamawiającemu gruntach ponosi Wykonawca. DG 100504O PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: Na całym odcinku remontowanej drogi 0,53 km (530 m) zostaną wykonane roboty pomiarowe oraz po wykonaniu remontu zostanie opracowana mapa powykonawcza. Gruntowe, obecnie znacznie zawyżone pobocze zostanie ścięte, a urobek pozyskany ze ścięcia pobocza zostanie wywieziony poza teren budowy. Ścięcie zawyżonego pobocza zostanie wykonane na powierzchni 976 m2. Rosnące w pasie drogowym krzaki zostaną wycięte (0,07 ha). Istniejące rowy przydrożne zostaną odmulone, co poprawi prawidłowe odprowadzanie wód opadowych i roztopowych. Całkowita długość odmulonych rowów przydrożnych wyniesie 307 m. ROBOTY ROZBIÓRKOWE: W ramach remontu drogi rozebrane zostaną stare, wysłużone elementy drogi, w tym: nawierzchnia z mieszanki bitumicznej gr. 5cm na powierzchni 460 m2, nawierzchnia z płyt betonowych gr. 15cm na powierzchni 241,40 m2, gruz w ilości 76,97 m3 pozyskany z rozbiórki nawierzchni bitumicznej i betonowej, zostanie wywieziony z terenu budowy, koszty utylizacji po stronie wykonawcy, nawierzchnia z płyt typu JUMBO o grubości 12 cm w ilości 173,25 m2, rozebrane płyty typu JUMBO zostaną wywiezione z terenu budowy (27,03 m3). Materiał pozostaje własnością Inwestora. ROBOTY ZIEMNE Pod nową nawierzchnię trasy zasadniczej oraz zjazdy zostanie wykonane koryto. Wydobyty grunt w ilości 900,56 m3, zostanie wywieziony poza teren budowy. ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE WZNOSZENIA KOMPLETNYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH LUB ICH CZĘŚCI ORAZ ROBOTY W ZAKRESIE INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA I ELEMENTY KONSTRUKCJI NAWIERZCHNI. Dno wykonanych wykopów zostanie wyprofilowane i zagęszczone na powierzchni 2 118,7 m2. Na części odcinka remontowanej drogi (trasa zasadnicza i zjazdy) po ułożeniu warstwy odsączającej na powierzchni 1 271,13m2, zostanie wykonana dwuwarstwowo podbudowa tłuczniowa. Warstwa dolna grubości 15 cm i górna grubości 10 cm zostanie ułożona na powierzchni 1 271,13m2. Na następnym odcinku trasy zasadniczej o powierzchni 304,08 m2, który posiada istniejącą nawierzchnię bitumiczną, zostanie wykonane jej oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową. Na wyżej wymienionych odcinkach trasy zasadniczej (1443,02 m2) zostanie wykonana warstwa wiążąca grubości 4 cm. Na trzecim odcinku trasy zasadniczej po wykonaniu stabilizacji podłoża na gr. 20 cm (847,57 m2), ułożeniu górnej warstwy podbudowy gr. 15 cm (847,57 m2), zostanie ułożona warstwa wiążąca grubości 6 cm (819,43 m2). Na całym odcinku trasy zasadniczej i zjazdach (2 275,86 m2) zostanie wykonana warstwa ścieralna z mieszanki mineralno bitumicznej grubości 4 cm. POBOCZA: Na całym odcinku drogi, na szerokości 1 m zostaną utwardzone tłuczniem pobocza. łączna powierzchnia utwardzonych poboczy wyniesie 1 135,9 m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE; Nawierzchnia istniejącego zjazdu wykonana z płyt betonowych (trylinka) zostanie przełożona na powierzchni 15m2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Dokumentacji Projektowej obejmującej Projekt budowlano - wykonawczy, Specyfikacje Techniczne i przedmiar robót. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do: - Opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy; - Wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót; - Organizacji placu budowy; - Na odcinkach drogi o przekroju ulicznym przy wykonywaniu nawierzchni jezdni dokonać korekty rzędnych krawędzi jezdni. Zastosować normatywne spadki podłużne zapewniające prawidłowe odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do studni kanalizacji burzowej; - przed rozpoczęciem prac remontowych na obiektach mostowych o terminie rozpoczęcia robót poinformować właścicieli gruntów, na których znajdują się: mosty -Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Odział w Kluczborku, wiadukt - PKP PLK SA Zakład Linii Kolejowych w Opolu. Wszelkie koszty (uzgodnienia, sporządzenie harmonogramu prac, zajęcie terenu celem prowadzenia prac itp.) związane z prowadzeniem prac na użyczonych Zamawiającemu gruntach ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LARIX Sp. z o.o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7231233,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4709011,14

  • Oferta z najniższą ceną: 4709011,14 / Oferta z najwyższą ceną: 6124671,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.