Ogłoszenie z dnia 2017-02-03
Ogłoszenie nr 19340 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Wyszków: Utrzymanie czystości i zieleni w Park K. F. Wazy i na Skwerze Jana Pawła II w Wyszkowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 370804
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków, krajowy numer identyfikacyjny
52493800000, ul.
Aleja Róż
2,
07200
Wyszków, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 424 201, faks
297 424 209, e-mail
gmina@wyszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i zieleni w Park K. F. Wazy i na Skwerze Jana Pawła II w Wyszkowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.64.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: 1. Koszenie trawników w parku i na terenach przyległych (skarpa, teren ciągu pieszo-jezdnego nad rzeką, teren od ciągu pieszego do rzeki, teren Urzędu i wokół) w tym pozbieranie nieczystości widocznych po wykoszeniu, zamiecenie skoszonej trawy z alejek parkowych i chodników - prace porządkowe należy wykonać od razu po skoszeniu trawników. 2. Wygrabianie trawników w parku i na terenach przyległych (skoszonej trawy i liści) 3. Cięcia pielęgnacyjne drzew (wraz z uporządkowaniem terenu) 4. Cięcia pielęgnacyjne żywopłotów (wraz z uporządkowaniem terenu), 5. Odchwaszczanie żywopłotów i wygrabianie żywopłotów. 6. Uzupełnienie brakujących krzewów róż (odmiana Marathon). 6 a) Pielęgnacja krzewów róż, w tym (nawożenie, podlewanie, odchwaszczanie, zwalczanie chorób i szkodników oraz zabezpieczenie krzewów róż przed zimą). 7. Renowacja trawników. 8. Drobne naprawy ławek (konserwacja, uzupełnienie brakujących elementów, usunięcie starych powłok malarskich malowanie). 9. Wycięcie drzew (łącznie z usunięciem karp). 10. a) Codzienne bieżące utrzymanie czystości w parku, na skarpie i ciągu pieszo-jezdnym na odcinku od cieku struga do Alei Róż oraz na trawnikach i chodnikach przy ulicach przyległych B. Joselewicza, T. Kościuszki, 3 Maja po obydwóch stronach, Aleja Róż tj.(opróżnianie koszy ((w tym i koszy na psie odchody), omiatanie alejek, odśnieżanie i posypywanie alejek w parku oraz na w/w terenach przyległych do parku mieszanką uszorstniającą - do godziny 700 oraz wywożenie śniegu w miarę potrzeby), omiatanie chodnika i zatoki parkingowej przy ul. B. Joselewicza (od parku do mostu kołowego), codzienne zbieranie nieczystości usuwanie liści, gałęzi i konarów szczególnie w nasadzeniu roślinnym z 2016 r, zabezpieczenie tulipanowca matami słomianymi przed zimą - lokalizacja wykonania prac wskazana na załączniku graficznym. 10. b) Codzienne utrzymanie czystości w miejscach odpoczynku (punkt widokowy i park) oraz w miejscach gdzie zamontowane są urządzenia do ćwiczeń (opróżnianie koszy, omiatanie chodników, koszenie, zbieranie nieczystości, zamiecenie skoszonej trawy z chodników, odśnieżanie i posypywanie) - do godziny 700. Wykonywanie napraw punktów odpoczynku oraz ich konserwacja (odnowienie nawierzchni drewnianych i metalowych, wymiana desek i innych elementów). Drobne naprawy urządzeń do ćwiczeń oraz wykonanie przeglądu urządzeń do ćwiczeń. 10. c) Codzienne bieżące utrzymanie czystości na Skwerze Jana Pawła II (omiatanie schodów, chodników i ciągów pieszo - jezdnych w tym usuwanie nieczystości na w/w terenie oraz na terenach przyległych w obrębie 10 m, jak również sprzątanie po imprezach masowych organizowanych przez Gminę) - do godz.700 odśnieżanie i posypywanie chodników i ciągów pieszo- jezdnych oraz na terenach przyległych do Skweru Jana Pawła II mieszanką uszorstniającą oraz wywożenie śniegu w miarę potrzeby). Opróżnianie koszy ustawionych na Skwerze Jana Pawła II oraz na ciągu pieszym nad rzeką i ciągu pieszo-jezdnym. Odchwaszczanie i podlewanie krzewów i roślin wieloletnich. Koszenie trawników na Skwerze Jana Pawła I i na terenach przyległych, w parku, na skarpie i przy ciągu pieszo-jezdnym od cieku struga do Alei Róż oraz trawniki przy ulicach przyległych B. Joselewicza, T. Kościuszki, 3 Maja po obydwu stronach, Aleja Róż, na terenie Urzędu pozbieranie nieczystości widocznych po wykoszeniu, zamiecenie skoszonej trawy z chodników - prace porządkowe należy wykonać od razu po skoszeniu trawników; Wygrabienie trawników (skoszonej trawy i liści); Odchwaszczanie, podlewanie i pielęgnacja krzewów i roślin wieloletnich; Odśnieżanie i posypywanie środkami wymienionymi w Rozporządzeniu Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. 2005 r., Nr 230 poz.1960) chodników i ciągów pieszo - jezdnych) na całym terenie; Oczyszczanie korytek deszczowych; Usuwanie trawy z elementów drobno wymiarowych; 11. Uzupełnienie brakujących płyt, poprawne ich ułożenie na skarpie. 12. Równanie i uzupełnianie alejek gruntowych. 13. Uzupełnienie brakujących krzewów rosnących na małej górce w parku, pielęgnacja krzewów (podlewanie, odchwaszczanie) oraz dosypanie kory między krzewami. 14. a) Malowanie konstrukcji i odnowienie tablic informacyjnych, b) remont i malowanie barierek punktu widokowego, odnowienie herbu Wyszkowa. 15. Założenie i zdjęcie dekoracji świątecznych na: - drzewo rosnące (świerk) na placu przed budynkiem Urzędu Miejskiego w tym naprawa nieświecących elementów (wraz z wymianą żarówek); - dekoracja wejść do budynku Urzędu Miejskiego od strony ul.3 Maja i Alei Róż; - zdjęcie dekoracji i przekazanie Administratorowi Urzędu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77313000-7
Dodatkowe kody CPV:
77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT112000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 119806.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Modernizacja dachu na budynku Przedszkola Nr 7 w Wyszkowie
- Dostawa gazów medycznych do SPZZOZ w Wyszkowie
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obejmująca obręb ewidencyjny 0019 Słopsk, jednostka ewidencyjna 143506_2 Zabrodzie.
- Dostawa implantów, protez wraz z oprzyrządowaniem do zabiegów
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4402W na odcinku Nowa Pecyna - Długosiodło - Etap IV".
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.