eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa artykułów papierniczych i tonerów do drukarek dla MOPS w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Kraków: Dostawa artykułów papierniczych i tonerów do drukarek dla MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 193401 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych i tonerów do drukarek dla MOPS w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. I część zamówienia Przedmiotem I części zamówienia jest zakup i dostawa artykułów papierniczych dla MOPS w Krakowie, zgodnie z asortymentem określonym w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. II i III część zamówienia 1) Przedmiotem II i III części zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek, zgodnie z asortymentem określonym w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do siwz. 2) Warunki dodatkowe: a) Dostawy częściowe będą realizowane na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. b) Zamawiający wymaga tonerów zalecanych przez producenta urządzeń lub równoważnych z zastrzeżeniem iż mają to być tonery fabrycznie nowe w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tonerów regenerowanych. c) Każda partia towaru będzie kontrolowana przez Zamawiającego. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całej partii towaru, w sytuacji, gdy wśród pięciu sprawdzonych tonerów, jeden okaże się wadliwy lub tonery będą nosiły ślady użytkowania lub nie będą posiadały oryginalnych zabezpieczeń producenta. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć tonery wolne od wad, w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy, w przypadku, gdy kolejna partia towaru nadal będzie zawierała tonery wadliwe. f) W przypadku wystąpienia uszkodzenia drukarek na skutek wadliwego toneru, Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą lub zakupem wolnego od wad sprzętu. g) Jeżeli dostarczone tonery będą wykonywać rażąco mniejszą od podanej przez Wykonawcę liczbę wydruków lub wystąpią objawy wadliwej pracy tonera (zabrudzenia, głośna praca itp.), Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach rękojmi. Wykonawca prześle w zamian sprawne tonery w czasie do 2 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. W przypadku powtarzania się takich sytuacji Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę ewentualnymi kosztami z tym związanymi. h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej rękojmi, licząc od daty dostawy danej partii towaru. 3. Warunki płatności: Zapłata nastąpi na podstawie faktury wystawionej po zrealizowaniu zamówienia częściowego przelewem na konto Wykonawcy, w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego. 4. Ustalenia dodatkowe 1) W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczony towar jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek wymienić towar w terminie do 2 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości - dot. I części zamówienia 2) Zamawiający nie odbierze przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy faktury lub gdy będzie ona błędnie wystawiona. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych artykułów papierniczych w obrębie asortymentu wymienionego w załącznikach nr 1 i 3 do siwz 4) Dostawy będą wykonywane w formie dostaw częściowych na podstawie pisemnych zamówień częściowych w ilościach i asortymencie wymienionych w tych zamówieniach (dot. I i III części zamówienia). 5) Osobą odpowiedzialną za odbiór dostaw jest p. Robert Kowalski lub w jego zastępstwie p. Tomasz Michalik. 6) Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 7) Miejsce realizacji zamówienia: magazyn centralny MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałki od godz. 9:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. 8) Cena brutto określona przez Wykonawcę w ofercie musi obejmować całość zamówienia, 9) Kary umowne będą potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 9.11.2009 r. do godz. 9:15 w kwocie: 7000 zł. (I cześć zamówienia) i/lub 700 zł. (II część zamówienia) i/lub 800 zł. (III część zamówienia).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, z późn. zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku: a) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, UWAGA: Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert. W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku pełnomocnictwa Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginał, odpis notarialny lub kserokopię potwierdzoną za zgodność odpisu z oryginałem przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:15, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły papiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem I części zamówienia jest zakup i dostawa artykułów papierniczych dla MOPS w Krakowie, zgodnie z asortymentem określonym w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tonery 2009 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek, zgodnie z asortymentem określonym w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do siwz. 2) Warunki dodatkowe: a) Dostawy częściowe będą realizowane na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. b) Zamawiający wymaga tonerów zalecanych przez producenta urządzeń lub równoważnych z zastrzeżeniem iż mają to być tonery fabrycznie nowe w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tonerów regenerowanych. c) Każda partia towaru będzie kontrolowana przez Zamawiającego. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całej partii towaru, w sytuacji, gdy wśród pięciu sprawdzonych tonerów, jeden okaże się wadliwy lub tonery będą nosiły ślady użytkowania lub nie będą posiadały oryginalnych zabezpieczeń producenta. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć tonery wolne od wad, w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy, w przypadku, gdy kolejna partia towaru nadal będzie zawierała tonery wadliwe. f) W przypadku wystąpienia uszkodzenia drukarek na skutek wadliwego toneru, Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą lub zakupem wolnego od wad sprzętu. g) Jeżeli dostarczone tonery będą wykonywać rażąco mniejszą od podanej przez Wykonawcę liczbę wydruków lub wystąpią objawy wadliwej pracy tonera (zabrudzenia, głośna praca itp.), Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach rękojmi. Wykonawca prześle w zamian sprawne tonery w czasie do 2 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. W przypadku powtarzania się takich sytuacji Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę ewentualnymi kosztami z tym związanymi. h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej rękojmi, licząc od daty dostawy danej partii towaru..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tonery 2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem III części zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek, zgodnie z asortymentem określonym w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do siwz. 2) Warunki dodatkowe: a) Dostawy częściowe będą realizowane na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. b) Zamawiający wymaga tonerów zalecanych przez producenta urządzeń lub równoważnych z zastrzeżeniem iż mają to być tonery fabrycznie nowe w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tonerów regenerowanych. c) Każda partia towaru będzie kontrolowana przez Zamawiającego. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całej partii towaru, w sytuacji, gdy wśród pięciu sprawdzonych tonerów, jeden okaże się wadliwy lub tonery będą nosiły ślady użytkowania lub nie będą posiadały oryginalnych zabezpieczeń producenta. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć tonery wolne od wad, w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy, w przypadku, gdy kolejna partia towaru nadal będzie zawierała tonery wadliwe. f) W przypadku wystąpienia uszkodzenia drukarek na skutek wadliwego toneru, Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą lub zakupem wolnego od wad sprzętu. g) Jeżeli dostarczone tonery będą wykonywać rażąco mniejszą od podanej przez Wykonawcę liczbę wydruków lub wystąpią objawy wadliwej pracy tonera (zabrudzenia, głośna praca itp.), Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach rękojmi. Wykonawca prześle w zamian sprawne tonery w czasie do 2 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. W przypadku powtarzania się takich sytuacji Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę ewentualnymi kosztami z tym związanymi. h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej rękojmi, licząc od daty dostawy danej partii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.