eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Remont tarasów III piętra w budynku Sądu Rejonowego w Lubinie przy ul. Wrocławskiej 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Lubin: Remont tarasów III piętra w budynku Sądu Rejonowego w Lubinie przy ul. Wrocławskiej 3
Numer ogłoszenia: 193331 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lubinie, ul. Wrocławska 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 847-01-00, fax 0-76 847-02-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubin.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont tarasów III piętra w budynku Sądu Rejonowego w Lubinie przy ul. Wrocławskiej 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany zakres robót remontowych: Roboty rozbiórkowe: - Rozebranie istniejących warstw tarasowych oraz uszkodzonych zaciekami sufitów z płyt G-K; -Demontaż świetlików dachowych; -Wywóz gruzu na wysypisko. Roboty remontowe-okładzinowe oraz montaż kopuł świetlikowych: -Naprawa sufitów płyt gipsowo-kartonowych; -Malowanie sufitów; -Naprawa ścian tarasów po wykonaniu remontu posadzek; -Montaż kopuł świetlikowych ( dostawa kopuł świetlikowych po stronie Inwestora ); Roboty posadzkowe: -Gruntowanie powierzchni przed układaniem warstwy spadkowej z zaprawy cementowej; - Wykonanie warstwy spadkowej pod izolację przeciwwodną z materiału OPTIROC 1000 - śr. gr.1,5 cm; -Ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej POLBIT EXTRA PF jako warstwy przeciwwodnej; -Montaż wpustów tarasowych firmy DALLMER wraz z akcesoriami do wpustów; - Wykonanie warstwy podposadzkowej z zaprawy OPTIROC 1000 - śr.gr.6.5 cm; -Wykonanie warstwy izolacji płynnej firmy DEITERMANN jako izolacji przeciwwodnej zlokalizowanej bezpośrednio pod okładziną z płytek posadzkowych; -Ułożenie płytek mrozoodpornych gresowych QUARZITE NATURA kolekcji i produkcji Paradyż na posadzce oraz cokoliku; Roboty instalacyjne: - podłączenie wpustów balkonowych do kanalizacji deszczowej; -wykonanie zasilania świetlików dachowych wg opisu producenta - DTR;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje wniesienia wadium w wysokości 15.000,- zł PLN. słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy 2.Wadium może zostać wniesione w następujących formach: -pieniężnej - (przelew na konto Zamawiającego) -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.). 10.3.W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O we Wrocławiu nr 31 1010 1674 0038 5413 9120 0000. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 10.4.W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w oddziale finansowym pok. Nr 327. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt 5. 10.5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie (oryginał dowodu wniesienia wadium) 10.6.Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: -upłynął termin związania ofertą; -zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, -Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 10.7.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który został wykluczony z postępowania, -którego oferta została odrzucona. 10.8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10.9.Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a)1 osobę do kierowania budową zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane oraz spełniającą wymogi zgodnie z art. 14 ust. 3 pkt 3 i 4 ustawy Prawo budowlane oraz posiadającą aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 14.1 i 2 ustawy Prawo Budowlane; b)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej 1-den zakres robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji hydrotechnicznych balkonów, tarasów, bądź łaźni w ilości nie mniejszej niż 200 m 2 łącznie. Fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu, wraz z datą i miejscem ich wykonania, musi być potwierdzony referencjami lub protokołami odbioru; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a)posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy PZP. 5.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego z postępowania wykluczeni, a ich oferty zostaną odrzucone. 6.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu metodą - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. 1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do oferty). 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wra z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynność (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do oferty); Za odpowiadające wymogom Zamawiający uzna Kierownika budowy w specjalności budowlanej (zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Budowlane). 2.2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do oferty). Za odpowiadające rodzajem uznaje się roboty polegające na wykonaniu izolacji hydrotechnicznych balkonów, tarasów, bądź łaźni w ilości nie mniejszej niż 200 m 2 łącznie. Fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu, wraz z datą i miejscem ich wykonania, musi być potwierdzony referencjami lub protokołami odbioru; Za odpowiadające wartością uznaje się roboty o całkowitej łącznej wartości min. 100.000,00 zł wartości brutto. Z załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat roboty o podobnych charakterze do przedmiotu zamówienia. 2.3.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kopie uprawnień budowlanych lub stwierdzających przygotowanie zawodowe tych osób do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego). Wykonawca zamierzający zatrudnić podwykonawców, musi przedstawić ich w treści oferty, składając wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dane o podwykonawcach winny zawierać: pełną nazwę, adres, nr tel., fax. oraz zakres rzeczowy powierzony podwykonawcom (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do oferty). Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie podwykonawcom robót w zakresie robót specjalistycznych (izolacyjne) oraz zastrzega sobie prawo do akceptacji podwykonawców. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum / Spółka Cywilna), odpis lub zaświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.1 SIWZ składa każdy z Partnerów / Wspólników. 5. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605); 6. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. 6.1. Zamawiający dopuszcza złożenie pełnomocnictwa w formie oryginału odpisu potwierdzonego notarialnie, a także kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 6.2.Pełnomocnictwo w oryginale do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne udzielone przez Partnerów Konsorcjum lub Wspólników Spółki Cywilnej. 6.3.Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7.W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce dokumentów wymienionych w punktach 6.1.- 6.3. SIWZ, dostarczy jego kserokopię, kserokopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Należy na kserokopii zamieścić zapis: -za zgodność z oryginałem- oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubin.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Lubinie, ul. Wrocławska 3, IIIp pok. 316, w dni robocze w godz. 10.00 - 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 08:20, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. Sąd Rejonowy w Lubinie, ul. Wrocławska 3, pok. nr 316, IIIp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.