eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Kościerzyna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Kościerzyna: Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Kościerzyna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna
Numer ogłoszenia: 193273 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościerzyna , ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6865980, faks 058 6865983.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Kościerzyna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Gminy Kościerzyna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna: URZĄD GMINY KOŚCIERZYNA Ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna; ZAKŁAD SPORTU, KULTURY I TURYSTYKI Ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna; GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna; ZAKŁAD OŚWIATY GMINY KOŚCIERZYNA Ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna; ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA Adres: Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna; ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA W ŁUBIANIE Adres: ul. Szkolna 1, 83-407 Łubiana; ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA W WIELKIM KLINCZU Adres: ul. Szkolna 10, 83-423 Wielki Klincz; ZESPÓŁ SZKÓŁ W WĄGLIKOWICACH Adres: ul. Kościerska 8, 83-406 Wąglikowice; ZESPÓŁ SZKÓŁ W WIELKIM PODLESIU Adres: Wielki Podleś 12 A, 83-423 Wielki Klincz; ZESPÓŁ SZKÓŁ W SKORZEWIE Adres: ul. Pelplińskiego 6, 83-400 Kościerzyna; SZKOŁA PODSTAWOWA W KALISKACH, Adres: Kaliska 32, 83-400 Kościerzyna; SZKOŁA PODSTAWOWA W NOWYM KLINCZU, Adres: Nowy Klincz 8, 83-400 Kościerzyna; SZKOŁA PODSTAWOWA W NIEDAMOWIE, Adres: Niedomowo 44, 83-423 Wielki Klincz; SZKOŁA PODSTAWOWA W KORNEM, Adres: Korne 4, 83-409 Korne; zwanych dalej jednostkami organizacyjnymi Gminy Kościerzyna. 2.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 2.1.Pierwsza część zamówienia (zadanie I): ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia Gminy Kościerzyna oraz wyznaczonych jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna. Ubezpieczenie majątku Gminy Kościerzyna i wyznaczonych jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna oraz odpowiedzialności cywilnej obejmuje: 1)ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2)ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3)ubezpieczenia przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4)ubezpieczenia sprzętu elektronicznego, 5)ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. 2.2.Druga część zamówienia (zadanie II): ubezpieczenie pojazdów należących do wyznaczonych jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna. Ubezpieczenie pojazdów należących do wyznaczonych jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna obejmuje swym zakresem: 1)obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych - OC, 2)ubezpieczenie pojazdów od uszkodzeń - AC, 3)ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków - NNW, 4)ubezpieczenie Assistance. 2.3.Szczegółowy opis części I i II zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiący program ubezpieczeniowy Gminy Kościerzyna.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku wzrostu majątku w okresie trwania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00-4, 66.51.30.00-9, 66.51.50.00-3, 66.51.20.00-2, 66.51.63.00-3, 66.51.61.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawca składa dokument zezwolenia organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 ze zm.) we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie Wykonawcy o informowaniu pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego, wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 2) Oświadczenie, że Zamawiający (jednostki Zamawiającego) będą traktowane jak osoby nie będące członkami towarzystwa sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 3) Ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2)szczegółowy wykaz składek z rozbiciem na poszczególne jednostki organizacyjne Gminy Kościerzyna sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ - dotyczy tylko oferty na realizację I części zamówienia; 3)dokument potwierdzający umocowanie do składania w imieniu Wykonawcy oferty oraz do podpisywania w imieniu Wykonawcy umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych); w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy do niej dołączyć stosowny dokument pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku czasowego braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, 2.zmianę wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; w przypadku zmiany wartości majątku, 3.zmiany organizacyjne dotyczące jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; 4.rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, 5.korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; 6.zmianę zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/koscierzyna/zamowienia/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościerzyna, ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Kościerzyna - Biuro Obsługi Mieszkańca, ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia Gminy Kościerzyna oraz wyznaczonych jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie majątku Gminy Kościerzyna i wyznaczonych jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna oraz odpowiedzialności cywilnej obejmuje: 1)ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2)ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3)ubezpieczenia przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4)ubezpieczenia sprzętu elektronicznego, 5)ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Szczegółowy opis części I zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiący program ubezpieczeniowy Gminy Kościerzyna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00-4, 66.51.30.00-9, 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. klauzule dodatkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów należących do wyznaczonych jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie pojazdów należących do wyznaczonych jednostek organizacyjnych Gminy Kościerzyna obejmuje swym zakresem: 1)obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych - OC, 2)ubezpieczenie pojazdów od uszkodzeń - AC, 3)ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków - NNW, 4)ubezpieczenie Assistance..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.20.00-2, 66.51.63.00-3, 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.