eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rewaloryzacja parku historycznego w m. Bińcze na działce nr 169/1. Przedmiot zamówienia jest realizowany pod nazwą Międzypokoleniowe Wiejskie Centrum Aktywności w Bińczu w ramach działania O

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Czarne: budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rewaloryzacja parku historycznego w m. Bińcze na działce nr 169/1. Przedmiot zamówienia jest realizowany pod nazwą Międzypokoleniowe Wiejskie Centrum Aktywności w Bińczu w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 193237 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332078.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rewaloryzacja parku historycznego w m. Bińcze na działce nr 169/1. Przedmiot zamówienia jest realizowany pod nazwą Międzypokoleniowe Wiejskie Centrum Aktywności w Bińczu w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rewaloryzacja parku historycznego w m. Bińcze na działce nr 169/1. Przedmiot zamówienia jest realizowany pod nazwą Międzypokoleniowe Wiejskie Centrum Aktywności w Bińczu w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 i polega na: Część pierwsza: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Bińcze na działce nr 169/1 z zakresem robót obejmujych m.in.: 1.1. Budowę budynku świetlicy wiejskiej o: - powierzchni użytkowej 333,45 m2, - powierzchni zabudowy 374,41m2, - kubaturze 2170,75m2 1.2. Zagospodarowanie terenu przy świetlicy: Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej tj. drogi utwardzone dla ruchu pieszego i pojazdów mechanicznych oraz plac utwardzony z miejscami postojowymi dla 5 pojazdów - całość o powierzchni - 450 m2. 1.3. Wykonanie instalacji infrastruktury budynku świetlicy: a) branży elektrycznej: - wewnętrznej linii zasilającej wraz z rozdzielnią główną, - wewnętrznej instalacji elektrycznej, - instalację odgromową, b) branży sanitarnej: - przykanalik sanitarny, - instalację wodociągową, - kanalizację, c) instalacji c.o. wentylacja i gaz wraz z budową podziemnego zbiornika na gaz płynny. Wykonawca - kierownik robót obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Słupsku o wszystkich okolicznościach ujawnionych w toku prowadzenia prac, które mogą mieć wpływ na stan zachowania zabytku i zakres prac. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ. Dokumentacja zawiera: przedmiary robót, projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Część drugą: Rewaloryzacja parku historycznego w m. Bińcze na działce nr 169/1 z zakresem robót obejmujących m.in.: 1. Prace pielęgnacyjne zieleni istniejącej, roboty przygotowawcze 2.Wykonanie nawierzchni dróg pieszych 3.Boisko do piłki siatkowej 4.Urządzenie placu zabaw i inne elementy małej architektury. Nadzór nad pracami w zakresie zabiegów pielęgnacyjnych drzewostanu oraz prac rewaloryzacyjnych z zielenią sprawować będzie zgodnie z Decyzją nr ZN-III-4177/3/1316/2007 z dnia 30 sierpnia 2007r. Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków inż. arch. krajobrazu Anna Szemraj. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót i załączona dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ. Dokumentacja projektowa zawiera: projekt budowlany, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu zieleni i małej architektury - REWALORYZACJA PARKU HISTORYCZNEGO W BIŃCZU. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie usługi geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej. Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Roboty budowlane i montażowe będą prowadzone w sposób nie powodujący negatywnego oddziaływania na środowisko. Sprzęt stanowiący wyposażenie placu zabaw musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym np. aktualne atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa itp. Wymienione nazwy własne w dokumentacji projektowej należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentacjach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wszelkie ustalenia dotyczące kolorystyki zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Zamawiający dopuszcza złożenia ofert wariantowych do Części II przedmiotu zamówienia w zakresie ławek i koszy na śmieci zgodnie z dokumentacja projektową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 29.83.50.00 - 29.83.50.00 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a)zrealizowali minimum 2 zamówienia publiczne, w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone, że roboty te zostały wykonane należycie, spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót tego rodzaju o wartości nie mniejszej niż 0,5 miliona zł brutto każda; b)osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej - minimum 5 lat doświadczenia na danym stanowisku, - kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Posiada polisę na kwotę minimum 300 tysięcy zł lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawców o spełnieniu warunków udziału określonych art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu). 2) Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawców o spełnieniu warunków udziału określonych art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3 do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy). 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy). 5) Zrealizowali minimum 2 zamówienia publiczne, w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone, że roboty te zostały wykonane należycie, Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót tego rodzaju o wartości nie mniejszej niż 0,5 mln zł brutto każda - Załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbednych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej - minimum 5 lat doświadczenia na danym stanowisku, b) kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, c) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Załącznik nr 5 do SIWZ. 7) Informację o zatrudnieniu podwykonawców - Załącznik nr 6 do SIWZ; 8) Polisa na kwotę minimum 300 tysięcy złotych lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Dowód wniesienia wadium. 10) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.czarne.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 11:00, miejsce: w budynku Zamawiającego, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne w sekretariacie pok. Nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przy wykorzystaniu środków finansowych z Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 realizowany pod nazwą Międzypokoleniowe Wiejskie Centrum Aktywności w Bińczu oraz środków z budżetu gminy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Bińcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Bińcze na działce nr 169/1 z zakresem robót obejmujych m.in.: 1.1. Budowę budynku świetlicy wiejskiej o: - powierzchni użytkowej 333,45 m2, - powierzchni zabudowy 374,41m2, - kubaturze 2170,75m2 1.2. Zagospodarowanie terenu przy świetlicy: Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej tj. drogi utwardzone dla ruchu pieszego i pojazdów mechanicznych oraz plac utwardzony z miejscami postojowymi dla 5 pojazdów - całość o powierzchni - 450 m2. 1.3. Wykonanie instalacji infrastruktury budynku świetlicy: a) branży elektrycznej: - wewnętrznej linii zasilającej wraz z rozdzielnią główną, - wewnętrznej instalacji elektrycznej, - instalację odgromową, b) branży sanitarnej: - przykanalik sanitarny, - instalację wodociągową, - kanalizację, c) instalacji c.o. wentylacja i gaz wraz z budową podziemnego zbiornika na gaz płynny. Wykonawca - kierownik robót obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Słupsku o wszystkich okolicznościach ujawnionych w toku prowadzenia prac, które mogą mieć wpływ na stan zachowania zabytku i zakres prac. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ. Dokumentacja zawiera: przedmiary robót, projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rewaloryzacja parku historycznego w m. Bińcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rewaloryzacja parku historycznego w m. Bińcze na działce nr 169/1 z zakresem robót obejmujących m.in.: 1.Prace pielęgnacyjne zieleni istniejącej, roboty przygotowawcze 2.Wykonanie nawierzchni dróg pieszych 3.Boisko do piłki siatkowej 4.Urządzenie placu zabaw i inne elementy małej architektury Nadzór nad pracami w zakresie zabiegów pielęgnacyjnych drzewostanu oraz prac rewaloryzacyjnych z zielenią sprawować będzie zgodnie z Decyzją nr ZN-III-4177/3/1316/2007 z dnia 30 sierpnia 2007r. Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków inż. arch. krajobrazu Anna Szemraj. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót i załączona dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ. Dokumentacja projektowa zawiera: projekt budowlany, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu zieleni i małej architektury - REWALORYZACJA PARKU HISTORYCZNEGO W BIŃCZU.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.83.50.00-1, 45.11.27.23-9, 45.11.27.10-5, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.