eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dowożenie dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2011/2012 w okresie od 1 września 2011 r. do 31 sierpnia 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-11

Warszawa: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2011/2012 w okresie od 1 września 2011 r. do 31 sierpnia 2012 r.
Numer ogłoszenia: 193234 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2011/2012 w okresie od 1 września 2011 r. do 31 sierpnia 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku szkolnym 2011/2012 usługi transportowej w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Warszawie na terenie Dzielnicy Bielany do szkół i placówek oświatowych na trasie dom-szkoła/placówka-dom, wraz z zapewnieniem dzieciom opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki szkolnej, w okresie od 1 września 2011r. do 31 sierpnia 2012r. Dowożeniem objętych jest 53 dzieci uczęszczających do szkół i placówek oświatowych, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych dzieci do maksymalnie 60 dzieci. Wykaz dzieci niepełnosprawnych objętych dowożeniem z domu do szkoły/placówki i z powrotem zawierający dokładne dane adresowe zostanie przekazany Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa zamówienia publicznego przez Naczelnika Wydziału Oświaty i Wychowania. Opcja zwiększenia ilości dowożonych dzieci o 7 dotyczy dowozu do szkół i placówek oświatowych dzieci w okresie od 01.09.2011 r. do 29.06.2012 r. i będzie miała zastosowanie w przypadkach zgłoszenia przez rodziców/opiekunów nowych dzieci do dowozu. Zamawiający zwiększając ilość dzieci objętych dowozem, przekaże stosowną informację wykonawcy usługi. W przypadku zgłoszenia dziecka w trakcie trwania roku szkolnego odpłatność za jego przewóz dotyczyć będzie okresu od daty rozpoczęcia dowozu do 29.06.2012 r. Wykonawca kalkulując cenę oferty, musi uwzględnić maksymalną ilość dzieci, które mogą być objęte zamówieniem tj. 60 dzieci. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki wykonawcy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 3,2% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł. 00/100) z oznaczeniem nazwy przedmiotu zamówienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał iż posiada aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. nr 125, poz. 874 ze zm.), w zakresie zarobkowego przewozu osób, ważną co najmniej do 31.08.2012 r. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., oraz dokumenty wymienione w Cz. III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu załączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie jedno zamówienie na usługę w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych o wartości sprzedaży brutto minimum 500 000,00 zł. (słownie brutto: pięćset tysięcy złotych 00/100). W przypadku zamówienia wykonywanego Zamawiający uzna zakres już należycie wykonany o wartości sprzedaży brutto minimum 500 000,00 zł (słownie brutto: pięćset tysięcy złotych 00/100). Ww. zamówienie musi być poparte dokumentem potwierdzającym, iż zostało wykonane lub jest wykonywane należycie (np. referencje). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., oraz dokumenty wymienione w Cz. III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu załączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu realizacji zamówienia dysponował dopuszczonymi do ruchu i odpowiednio oznakowanymi samochodami w ilości minimum 8 w tym minimum 3 samochodami przystosowanymi do przewożenia osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, tj. wyposażonymi w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych, rampy lub windy umożliwiającej wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu oraz powinny być wyposażone w pasy do przypinania osób znajdujących się na wózkach. Opiekunowie muszą mieć możliwością dotarcia do dziecka potrzebującego pomocy podczas jazdy. Samochody muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2005 r. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., oraz dokumenty wymienione w Cz. III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu załączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) OFERTA - zgodna w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). 4) W przypadku gdy wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp., zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5) Zaleca się załączyć do oferty dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sadowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki cywilnej, statut, itp.), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany podwykonawcy z przyczyn losowych, z zastrzeżeniem: jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w wyniku, którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy. Zmiana podwykonawcy nie powoduje zmiany terminu realizacji zamówienia. 2. Trwałej zmiany samochodu skierowanego do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, ze nowy samochód musi spełniać warunek określony przez zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie przedmiotu zamówienia: 1. W odniesieniu do szkół i placówek, do których uczęszczają dzieci /dotyczy zmiany szkoły, placówki w trakcie roku szkolnego/; 2. W przypadku rezygnacji z dowozu, zastąpienie jednego dziecka innym dzieckiem, którego podanie wpłynęło w trakcie realizacji zamówienia, bez względu na adres zamieszkania i adres placówki do której dziecko będzie dowożone; 3. W odniesieniu do adresu zamieszkania dzieci /dotyczy zmiany adresu zamieszkania w trakcie roku szkolnego/. 4. W odniesieniu do możliwości zwiększenia ilości dzieci dowożonych do maksymalnie 60 w zakresie poszerzenia wykazu - opis przedmiotu zamówienia o dane nowego dziecka/i/.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Dzielnicy Bielany Urzędu m.st. Warszawy ul. Żeromskiego 29, Warszawa, pokój nr 386.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Dzielnicy Bielany Urzędu m.st.Warszawy ul. Żeromskiego 29, Warszawa, pokój nr 386. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 10:15, siedziba zamawiającego pok 352.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców - art. 23 ustawy Pzp: 1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego /np. konsorcja, spółki cywilne/ ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia /umocowanie może wynikać np. z treści umowy konsorcjum - pod warunkiem złożenia umowy konsorcjum w ofercie/. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej, w druku oferta należy wymienić z nazwy /firmy/ albo imiona i nazwiska, siedziby albo adresy zamieszkania i adresy wykonawcy wykonawców składających ofertę wspólna oraz zaznaczyć kto jest pełnomocnikiem. 3. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy /członka konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej/ są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy. 4. Każdy z wykonawców /każdy członek konsorcjum, każdy wspólnik spółki cywilnej/ składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. W tym celu każdy składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. dla wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 5. W odniesieniu do warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców. 6. Oświadczenia lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców pełnomocnik lub wszyscy wykonawcy, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, z zastrzeżeniem pkt. 4. 7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt III.4.1), pkt III.4.2) i pkt III.5. SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.