eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Utrzymanie czystości i ochrona fizyczna obiektu w Gimnazjum nr 1 w Szczecinku



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Szczecinek: Utrzymanie czystości i ochrona fizyczna obiektu w Gimnazjum nr 1 w Szczecinku
Numer ogłoszenia: 193226 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Szkół i Przedszkoli , 1 Maja 2, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3729920, faks 094 3729929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbsip.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i ochrona fizyczna obiektu w Gimnazjum nr 1 w Szczecinku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń szkolnych i ochrona fizyczna polegająca na: a) sprzątaniu i stałym utrzymaniu w należytej czystości całej powierzchni użytkowej budynków Gimnazjum nr 1 zgodnie z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, okreslonymi w przepisach szczególnych, b) ochrona fizyczna obiektu w godzinach zajęć lekcyjnych od 7:30 do 15:30 zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy należęć będzie zakres i wielkość prac wymienionych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 74.76.00.00 - 74.76.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) za spełnienie warunków dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna wykazanie przez wykonawcę dysponowaniem co najmniej 6 osobami przez cały okres trwania umowy, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia, 6) wykażą się odpowiednim doświadczeniem i wykonali z należytą starannością w ostatnich 3 latach a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy zrealizowali jedną usługę polegającą na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości obiektów użyteczności publicznej o powierzchni min. 3500 m2 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 tysięcy złotych, 8) zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ wg formuły spełnia-niespełnia, 9) wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI SIWZ wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 3. zaświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków z Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert, 4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 5. wykazu wykonywanych usług sprzątania w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym jeżeli wynika to z okresu prowadzenia działalności, odpowiadając swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ( referencje) że usługi zostały wykonane należycie, 6. polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakrasie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 tysięcy złotych. 7. Pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie mają być w ofercie wykonawcy: a) spis treści, b) wypełniony formularz ofertowy, c) oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, jeżeli takie jest konieczne, d) oświadczenie o wyrażeniu zgody, że przyjmuje i akceptuje bez zastrzeżeń warunki określone w SIWZ i wzorze umowy, e) oświadczenie o przyjęciu odpowiedzialności finansowej i jej poniesienia w przypadku nałożenia kar na zamawiającego przez uprawniony organ z tytułu naruszenia zasad higieniczno-sanitarnych, f) tabela zawierająca cenę netto i brutto za usługi przedmiotu umowy w skali miesiąca i danego roku na jaki zawarta zostaje umowa. Uwaga Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI SIWZ należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbsip.szczecinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z załącznikami można uzyskać na stronie internetowej www.zbsip.szczecinek.pl lub w Gimnazjum nr 1 im Zjednoczonej Europy przy ul. Armii Krajowej 29 w Szczecinku tel/fax (094) 3743505.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Gimnazjum nr 1 im Zjednoczonej Europy ul. Armii Krajowej 29 78-400 Szczecinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.