eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › wymiana stolarki okiennej drewnianej na jednoramową PCV oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby wydziału wydawniczego i roboty dachowe w Budynku Nr 2 - Wydział Lotnictwa - nr Zp/pn/7/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Dęblin: wymiana stolarki okiennej drewnianej na jednoramową PCV oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby wydziału wydawniczego i roboty dachowe w Budynku Nr 2 - Wydział Lotnictwa - nr Zp/pn/7/2010
Numer ogłoszenia: 193166 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157646 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej drewnianej na jednoramową PCV oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby wydziału wydawniczego i roboty dachowe w Budynku Nr 2 - Wydział Lotnictwa - nr Zp/pn/7/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na jednoramową PCV oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby wydziału wydawniczego i roboty dachowe w Budynku Nr 2 - Wydział Lotnictwa z podziałem na zadania: a) zadanie I - wymiana okien, b) zadanie II - adaptacja pomieszczeń i roboty dachowe. Roboty budowlane obejmują: a) w zadaniu I: wymianę wszystkich okien i podokienników zewnętrznych z przystosowaniem do zaplanowanego ocieplenia przegród zewnętrznych obiektu. Szczegółowy zakres robót określa: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4.1. do oferty), - przedmiar robót (zał. Nr 5.1. do oferty) Kod numeryczny CPV: 45000000 - 7 (roboty budowlane); 45400000 - 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych); 45420000 - 7 (roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej); 45421000 - 4 (roboty w zakresie stolarki budowlanej); 45421132 - 8 (instalowanie okien); b) w zadaniu II: modernizację pomieszczeń w zakresie branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Szczegółowy zakres robót określa: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4.2. do oferty), - przedmiar robót (zał. Nr 5.2. do oferty) Kod numeryczny CPV: 45200000 - 9 (roboty budowlane); 45300000 - 0 (roboty instalacji); 45400000 - 1 (roboty wykończeniowe); 45260000 - 7 (roboty w zakresie pokryć dachowych); 45310000 - 3 (roboty instalacji elektrycznej); 45330000 - 9 (roboty instalacji sanitarnej); 45450000 - 6 (roboty remontowe budowlane); 45261000 - 4 (naprawa dachów); 45311000 - 0 (instalacje elektryczne wewnętrzne); 45332000 - 3 (instalacje sanitarne); 45453000 - 7 (roboty remontowe)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.32-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.45.00.00-6, 45.26.10.00-4, 45.31.10.00-3, 45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wymiana okien

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEGA PLAST Sp. z o.o. ul., ul. Miętowa 3, 20-387 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188502,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158478,72

  • Oferta z najniższą ceną: 158478,72 / Oferta z najwyższą ceną: 225769,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.