Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Katowice: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 193150 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Ceglana 35, 40-952 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581200, 3581332, fax 0-32 3581432, 2518437, 2518473.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.okulistyka.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.Ilość części 5 . Część 1 - materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych- różne Część 2 - materiały eksploatacyjne do Risografu CR 1610E Część 3 - papier i atrament do plotera Selex SG- 950 Część 4 - tonery do kserokopiarki RICOH Część 5 - materiały eksploatacyjne do drukarki Konika Minolta Magicolor 2450
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni,spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 specyfikacji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy zawierający wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe przedmiotu zamówienia na drukach (odpowiednio do oferowanej / nych części) stanowiących załącznik nr 2.1, lub / i załącznik nr 2.2 lub / i załącznik nr 2.3 lub / i załącznik nr 2.4 lub / i załącznik nr 2.5 . 4.Opis oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający określenie jakości (posiadane certyfikaty) oraz zastosowanie w przypadku składania oferty równoważnej . 5.Podpisane i opieczętowane przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zaoferowania produktów równoważnych. 6.Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt 1, 3 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1 , 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 na drukach stanowiących załączniki do specyfikacji 7.Dokumenty określone w pkt 2 , 4 winny być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy) kopii. 8.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 2 składa dokumenty określone w § 2 ust. 1 pkt 1), ust. 2 i ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 9.Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okulistyka.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Sląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul.Ceglana 35 40-952 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Sląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul.Ceglana 35 40-952 Katowice sekretariat - pokój 156.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych - różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych - różne MINOLTA 2200 pas transferowy TRANSFER BELT 1710478-001 Szt.1 MINOLTA 2200 rolka olejowa drukarki 1710475-001 Szt.4 MINOLTA 2200 toner do drukarki Magenta 1710471 - 003Szt.2 MINOLTA 2200 toner do drukarki Cyan 1710471 - 004 Szt.2 MINOLTA 2200 toner do drukarki Yellow 1710471-002 Szt.4 MINOLTA 2200 toner do drukarki Black 1710471-001 Szt.8 Toner do telefaxu CANON i - sensys FAX - L120 FX -10 Szt.3 Tusz HP 339 czarny HP C 8767ee Szt.50 Tusz HP 344 kolorowy HP C 9363ee Szt.150 Tusz HP 45 czarny HP 51645Ae Szt. 10 Tusz HP 56 czarny HP 6656ae Szt. 10 Tusz HP 78 kolorowy HP C 6578de Szt. 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do Risografu CR 1610E.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do Risografu CR 1610E: Tusz CR INK E,S-2487E, Black 800ml Szt.4 Matryca CR 16 Master 16 A 4 - L, S - 2500 Szt.6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier i atrament do plotera Selex SG- 950.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier i atrament do plotera Selex SG- 950 Atrament wodny Yellow do plotera Selex SG - 950 do napełniania Cartridgy IH - 955Y - butla 1 litr Szt.1 Papier Fotograficzny z połyskiem (Posterprint Glosy) w rolce 914mm x 30m, Gramatura 170g/m2 item 21688N Szt.3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 21.12.54.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tonery do kserokopiarki RICOH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery do kserokopiarki RICOH Toner Ricoh FT 4022 ( type 450 E ) Szt.2 Toner Ricoh Aficio 200 ( type 20 E ) Szt.4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarki Konika Minolta Magicolor 2450.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarki Konika Minolta Magicolor 2450 Toner black do Magicolor 2450, wyd 4500 stron P1710 - 5890-04( nr katalog. wg producenta ) Szt.4 Toner KIT ( cyan, magenta, yellow ) do Magicolor 2450, wyd 4500 stron P1710-5950-01 ( nr katalog. wg producenta) lub osobno każdy kolor Kmpl.2 Bęben do Magicolor 2450, wyd. do 45000 stron, P1710-5910-01( nr katalog. wg producenta) Szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących należących do Sądu Okręgowego w Kielcach i sądów funkcjonalnych w Opatowie, Pińczowie, Staszowie i we Włoszczowie.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Dostawa sukcesywna tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wykorzystywanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie w tym w Delegaturach
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.