Mikołów: Przebudowa wybranych fragmentów dróg gminnych i chodników na terenie Mikołowa
Numer ogłoszenia: 193147 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wybranych fragmentów dróg gminnych i chodników na terenie Mikołowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa wybranych fragmentów dróg gminnych i chodników na terenie Mikołowa: 1. Część 1: Przebudowa wybranych fragmentów dróg gminnych i chodników na terenie Mikołowa - Etap V - M. Skłodowskiej - Curie ok. 350 m od stacji paliw Niwa Zakres robót: 1) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 8 cm, zaklinowanej destruktem asfaltowym. 2) Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej oraz ścieków z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 3) Załadowanie gruzu z transportem materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów. 4) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 5) Ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 100x15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem. 6) Ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 7) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca (wyrównawcza) asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm. 8) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4 cm. 9) Ułożenie progu zwalniającego z kostki betonowej gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 10) Uzupełnienie poboczy żużlem wielkopiecowym z zaklinowaniem destruktem asfaltowym. 11) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących prac towarzyszących: a) Geodezyjnej inwentaryzacji istniejącej nawierzchni asfaltowej; b) Geodezyjnej kontroli realizacji robót; c) Badania nośności i zagęszczenia podbudowy z kruszywa łamanego płytą VSS; d) Zlecenia nadzorów technicznych służbom technicznym właścicieli urządzeń kolidujących z robotami zasadniczymi. 2. Część 2: Przebudowa wybranych fragmentów dróg gminnych i chodników na terenie Mikołowa - Etap V - ul Jesionowa Zakres robót: 1) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na miejsce wskazane przez inwestora (do 5 km). 2) Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej. 3) Załadowanie gruzu z transportem materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów. 4) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 25 cm na warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm. 5) Przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 6) Ułożenie krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem. 7) Ułożenie ścieków drogowych korytkowych o gr. 20 cm na podbudowie z kruszywa łamanego. 8) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm. 9) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4 cm. 10) Uzupełnienie poboczy żużlem wielkopiecowym z zaklinowaniem destruktem asfaltowym. 11) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących prac towarzyszących: a) Geodezyjnej inwentaryzacji istniejącej nawierzchni; b) Geodezyjnej kontroli realizacji robót; c) Badania ekstrakcji masy asfaltobetonowej; d) Zlecenia nadzorów technicznych służbom technicznym właścicieli urządzeń kolidujących z robotami zasadniczymi. 3. Część 3: Przebudowa wybranych fragmentów dróg gminnych i chodników na terenie Mikołowa - Etap V - ul. boczna Kościuszki Zakres robót: 1) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 12 cm. 2) Ułożenie krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 100x22x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 3) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 4) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm. 5) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4 cm. 6) Uzupełnienie poboczy żużlem wielkopiecowym z zaklinowaniem destruktem asfaltowym. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących prac towarzyszących: a) Geodezyjnej inwentaryzacji istniejącej nawierzchni asfaltowej; b) Geodezyjnej kontroli realizacji robót; c) Badania nośności i zagęszczenia podbudowy z kruszywa łamanego płytą VSS; d) Zlecenia nadzorów technicznych służbom technicznym właścicieli urządzeń kolidujących z robotami zasadniczymi. 4. Część 4: Przebudowa wybranych fragmentów dróg gminnych i chodników na terenie Mikołowa - Etap V - ul. Zielona odcinek ok. 45 m od ul. Dzieńdziela Zakres robót: 1) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem i transportem na odl. do 5 km. 2) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 8 cm. 3) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu ponad 10 cm. 4) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wyrównawcza asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 5) Ułożenie poliestrowej siatki zbrojeniowej wzmacniającej nawierzchnię asfaltobetonową typu Hatelit lub równoważnej. 6) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm. 7) Uzupełnienie poboczy żużlem wielkopiecowym z zaklinowaniem destruktem asfaltowym. 8) Grubość warstwy 10 cm, w tym żużel - 7 cm i destrukt asfaltowy - 3 cm. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących prac towarzyszących: a) Geodezyjnej inwentaryzacji istniejącej nawierzchni asfaltowej; b) Geodezyjnej kontroli realizacji robót; e) Badania nośności i zagęszczenia podbudowy z kruszywa łamanego płytą VSS; f) Zlecenia nadzorów technicznych służbom technicznym właścicieli urządzeń kolidujących z robotami zasadniczymi. 5. Część 5: Przebudowa ul. Młyńskiej od nr 45a do ul. Działkowców w Mikołowie Zakres robót: 1) Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 10 cm. 2) Ułożenie krawężników na ławie betonowej, 3) Regulacja wpustów ulicznych (wymiana 2 szt. na nowe), włazów kanałowych, skrzynek wodociągowych i gazowych. 4) Wzmocnienie podbudowy kruszywem łamanym gr. 10 cm. 5) Ułożenie nawierzchni bitumicznej - warstwa wiążąca gr. 5 cm. 5) Ułożenie nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna gr. 5 cm. 6) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu asfaltowego gr. 5 cm..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium dla Części 5 zamówienia w wysokości: 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla części 1: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 120 000,00 zł brutto; b) dla części 2: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości min.30 000,00 zł brutto; c) dla części 3: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 30 000,00 zł brutto; d) dla części 4: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na siatce zbrojeniowej poliestrowej lub stalowej, o wartości min. 10 000,00 zł brutto; e) dla części 5: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 200 000,00 zł brutto; O ile składając ofertę wykonawca wykaże wykonanie jednej roboty budowlanej o największej wartości (200 000,00 zł) z wymaganych dla części 1, 2, 3 i 5 zamawiający uzna spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia w postępowaniu dla wszystkich tych części. Powyższą zasadę stosuje się odpowiednio dla wymaganego poziomu finansowego ustalonego dla danej części.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla wszystkich części zamówienia dysponowanie min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. O ile wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia warunek ten nie ulega zmianie - wystarczy dysponowanie jedną osobą o wymaganych kwalifikacjach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
a) dla części 1: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 120 000,00 zł brutto; b) dla części 2: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości min.30 000,00 zł brutto; c) dla części 3: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 30 000,00 zł brutto; d) dla części 4: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na siatce zbrojeniowej poliestrowej lub stalowej, o wartości min. 10 000,00 zł brutto; e) dla części 5: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 200 000,00 zł brutto; O ile składając ofertę wykonawca wykaże wykonanie jednej roboty budowlanej o największej wartości (200 000,00 zł) z wymaganych dla części 1, 2, 3 i 5 zamawiający uzna spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia w postępowaniu dla wszystkich tych części. Powyższą zasadę stosuje się odpowiednio dla wymaganego poziomu finansowego ustalonego dla danej części.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 76
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 24
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołowa, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołowa, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 16. Opis kryteriów wyboru oferty oraz sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone. Kryteriami oceny ofert dla poszczególnych części zamówienia są: 16.1 Cena - 76 % 16.2 Termin wykonania - 24% Za każdy miesiąc wcześniejszego wykonania zamówienia oferta uzyskuje 4 pkt: Termin nieprzekraczalny - 30.05.2015 - 0 pkt 30.04.2015 + 4 pkt 30.03.2015 + 8 pkt 28.02.2015 + 12 pkt 30.01.2015 + 16 pkt 30.12.2014 + 20 pkt 30.11.2014 + 24 pkt 16.3. O ile wykonawca poda w ofercie datę z przedziału pomiędzy dwoma terminami określonymi w pkt 16.2 Zamawiający uzna, że deklaruje on wykonanie zamówienia w terminie odnoszącym się do końca miesiąca (np. deklarowany termin 10.03.2015, zamawiający przyzna 8 pkt jak dla terminu 30.03.2014) 16. 4. O ile wykonawca nie poda terminu wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że deklaruje wykonanie zamówienia w terminie określonym w siwz tj. do 30.05.2015 r. Punktacja wg wzoru: CN/CO x 76 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z deklarowanym terminem wykonania zamówienia wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów * wyjaśnienia: CN - oferta z najniższą ceną CO - cena oferty badanej Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. ( 76 za cenę i 24 za termin wykonania) dla każdej z części zamówienia. Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie i montaż elementów Systemu Informacji Miejskiej w zakresie tablic ulicowych montowanych na słupkach
- UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU MIKOŁOWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2147P w m. Charbowo - budowa chodnika
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- Wykonanie rozbudowy ul. Ślusarskiego i ul. Pułaskiego do Ronda Polskiego Państwa Podziemnego w Otwocku w Gminie Otwock zgodnie z załączoną dokumentacją do postępowania przetargowego (...)
- Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę ulic w Przasnyszu (ulice: Nowowarszawska, Jana Kilińskiego) w formule "projektuj i buduj"
- Budowa ul. Zimowej w Plewiskach -poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.